Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Lojzek
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Pe maj 16, 2003 5:49 pm

Peugeot 206 novi design?

Napisal/-a Lojzek Sr maj 21, 2003 4:16 pm

Sem primerjal P206 2.0 16V in Ibizo 1.9 TDI. Oba mata približno enako močan motor (no ibiza ma več navora) ampak ibiza ponuja dosti manj opreme za isti denar oz. je dodatna oprema toliko bolj dražja za Ibizo.

A je mogoče da ma P206 toliko nižje cene zato ker je že toliko star model?

Sem že hotu navalit na P206 pa sem začel tuhtat. Drugo leto bojo pa prileteli na trg novi modeli in moj bi zgubu na ceni velik pa še butast se bi mi zdelo.

V glavnem zanima me ali je v planu kej novega v smeri dizajna? Kdo kaj ve?
 
Uporabniški avatar
Drey #24
Uporabnik
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: Pe maj 02, 2003 1:05 am
Kraj: Mars, The City Of Vipers

Napisal/-a Drey #24 Sr maj 21, 2003 4:39 pm

Misl da če bi šli delat pr peugeotu kej podobnga nebi glih biu model 206 ampak pomoje kkšn 207 :wink: !!! Sam zato nebi vedu!!!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr maj 21, 2003 5:19 pm

Dizli so itaq orenk dražji od bencinarjev (vsaj rableni).
Slika
 
Uporabniški avatar
Panizzi
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Po mar 31, 2003 1:25 pm

Napisal/-a Panizzi Sr maj 21, 2003 6:17 pm

Restyle-ane 206ke so že pri nas... sprememb je nepoznavalcu na uč zelo malo, čeprav so spremenili ogromno detajlov...

Štart 207ke se je in bo zavlekel sigurno tudi zaradi neponovljivega prodajnega uspeha 206ke in zelo slabih odzivov na koncepte 207ke...sicer sem vedel kdaj bo lansirana 207ka, ampak se ne spomnim točno...ampak cca 2 leti jo še ne bo.

Primerjaš pa dan in noč...S16ka je športnik ki ti bo papal 10 litrov ob srednje agresivni vožnji - je pa z nekaj popravki (npr. nujno nižanje podvozja) in malo vložka v konjčke lahko ena najboljših igračk na cesti, ki pomete z marsikerim hujšim avtom...

Medtem ko so dizli (še posebej iz VW koncerna) sicer baje kvaliteni ampak tud zelo dragi. Sicer so teli moderni dizli že kar vredu avtki in tud dobr vlečejo in valda šparajo - je pa še vedno dizel in ne bo imel primerljivih karakteristik z bencinarskim 2.0 motorjem 206ke...

Skratka dan in noč v večini pogledov... :P
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Sr maj 21, 2003 7:58 pm

Hmm jaz bi de raje odločil za IBIZO sploh ,če je 130km TDI!! :shock:
Ker ma nenormalno dobre zmogljivosti in poraba je tud fenomenalna!!! :D
Pa po mojem gre bol kot 206 2.0!!!
Kdaj pa pride 207 novi pa bi lahko safrana vprašal on je na tekočem z temi stvarmi!!!
:lol:
 
Uporabniški avatar
Panizzi
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Po mar 31, 2003 1:25 pm

Napisal/-a Panizzi Sr maj 21, 2003 9:01 pm

No, no...ne pretiravat...

1.9 TDI z 130 konji gre bolj kot 2.0 16V 137km bencinar... :roll:

In potem svizec zavije čokolado...pa še razliko v ceni plača... :lol: :lol: :lol:

Tud z 130 konji rab 9,4 sekunde do 100 kmh...pa da ne omenjam kako izdelavo notranjosti ipd... pri S16ki te čaka brez doplačila že avtomatska klima, usnje itd...
Pa kaj naj nakladam - poglej si sliko in presodi sam... Saj ne rečem - Peugeot ma tud svoje fore...sam ne pa neumnosti govort...
Za denar Ibize bi bil blizu že 206 RC z 180 konji serijsko in še 2x boljšo opremo... :P

SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Drey #24
Uporabnik
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: Pe maj 02, 2003 1:05 am
Kraj: Mars, The City Of Vipers

Napisal/-a Drey #24 Sr maj 21, 2003 9:17 pm

Jst bi se udloču za leva. Sam odvisn spet kok velik z avtom prevozš? :?: :wink:
 
Uporabniški avatar
Drey #24
Uporabnik
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: Pe maj 02, 2003 1:05 am
Kraj: Mars, The City Of Vipers

Napisal/-a Drey #24 Sr maj 21, 2003 9:25 pm

še neki 8) :

However, the 207 won't be much bigger than its predecessor. A 10cm longer wheelbase will help to end criticisms of the current model's poor legroom, but short overhangs mean the overall length will extend only slightly. Underneath, the 207 will have much in common with Citroen's C3, launched last year. It uses the same platform and is likely to have a similar suspension set-up, while the 207's 1.1, 1.4 and 1.6-litre petrol engines are to come from the C3 and current 206. Diesel power will be supplied by 1.4 or 2.0-litre HDi units. The larger will offer 90, 110 or 130bhp and will be a new lightweight engine, co-developed with Ford.

Two performance versions are also planned. A 180bhp 2.0 petrol model will use the unit due to appear in the latest 206 GTi, while a diesel with a similar output is expected from a tuned version of the HDi.
As well as these cars, a flagship model - possibly badged Roland Garros - is expected to feature leather seats, sat-nav and digital climate control. At the other end of the scale, a reasonably well equipped entry-level car will be available for under &8,000. Hatchbacks are to be built at Ryton, Coventry, home of the 206, and all other variants will be constructed in France. The car will make its public debut at the Paris Motor Show in autumn 2004, and go on sale in Britain the following spring.
 
Uporabniški avatar
Panizzi
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Po mar 31, 2003 1:25 pm

Napisal/-a Panizzi Sr maj 21, 2003 9:35 pm

No - torej bo pri nas okoli jeseni 2005 al pa še kasnej...dobra 2 leta ga pol še ne bo - pa upam, da ga bodo pošteno predelal do uradnega izzida...še vedno ni ničemur podoben... :cry:

Itak pa...poglej kateri števec je zgoraj na strani www.avtomobilzem.com...od S16ke 8)

:lol: :lol: :lol:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov