Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
SENATOR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 737
Pridružen: To sep 14, 2004 6:06 am
Kraj: near Nova Gorica

Prizganje luci, vecja poraba???????????????

Napisal/-a SENATOR To mar 21, 2006 5:54 pm

Vprasanje ki se bo mogoce zdelo smesno. V koliki meri prizgane luci po vase vplivajo na porabo avtomobila.

LP
30 STYLING AWARDS

http://www.youtube.com/watch?v=fZYbGHM5WY0
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P To mar 21, 2006 5:58 pm

Zelo, zelo, zelo malo. Pomoje tolk, da tega, sploh ne rabš gledat. Mislim da če primerjaš klimo pa luči je razmerje tm 10:1, tko iz mojga vidika. Zakaj te to zanima?
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Sr nov 16, 2005 11:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante To mar 21, 2006 5:59 pm

Hm :) Pomoje da nekaj že ker usak porabnik vpliva na porabo koliko pa ne bi vedu :D recimo če pogledaš da sprednje luči znesejo za cca 110w(0.11kw) zadnje pa nekje okoli 45w(0.045kw) to je okol 0.155 vrjetno bi to znesl prbližn en štamperle na 100km ;)
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss To mar 21, 2006 6:01 pm

u zanimivo ni moje področje ampak kko pa to?
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda To mar 21, 2006 6:12 pm

nemci so rekli da se pozna na benzu pribl 0,17 % večje porabe...
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss To mar 21, 2006 6:19 pm

okej 0.07% bi še šlo a 0.17 je pa preveč, pa sej itak je useen k že mormo met pržgane luči samo še zdej ne vem zakva gre ta benz, sej motor k poganja alternator, alternator motorju nč več moči ne odvzame da bi uplival na bencin. ja kva pa pol drugi porabniki pol, radijo, ventilacija in še kej?
res za razmišlat tema
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar To mar 21, 2006 6:23 pm

kako alternator ne odvzame moči?

večja kot je poraba, več moči potrebuje za vrtenje...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To mar 21, 2006 6:30 pm

Ja fack no a tle pa noben ne pomisli na varnost :D
Velik prej opaziš avto,če ma prižgane luči,dejstvo je,da altenator ob porabi pač mora nadomestit manjek elaktrične energije in zarad tega se pač mora bolj vrtet.
A zdej bo pa še kdo uletu z temo kolk se poraba poveča z uporabo avtoradija:P
Vsak električni uporabnikv avtomobilu povečuje porabo goriva med njimi pa najbolj istopajo:klima,gretje notranjost,gretje zadnje šipe.
Drugače luči,ki so predpisane za tvoj avto recimo H4 55W ne porabijo bistveno goriva medtem ko H4 100W pa porabijo več goriva.
Sam ob tem marsikdo kot sem že napisal spregleda kolk bolj varno je na cesti oz. kolk prej opaziš avto,če ma prižgane luči,pa se pose**em na tisti deci bencina več :D:D:D:D

alternator motorju nč več moči ne odvzame da bi uplival na bencin. ja kva pa pol drugi porabniki pol, radijo, ventilacija in še kej?
res za razmišlat tema


Mislim tle ste mi eni res poznavalci avtomobilizma in vsega kar je povezano z avtomobilizmom.
ALTENATOR JE DINAMA in kolker mi je znano in kolikor sem prevozil z kolesom vem,da si mogu ob "vklopljeni" dinami pač kolo bolj priganjat pa to sam zarad dveh luči :D
Tko mora tut altenator nekaj poganjat a si ti še vedno prepričan da v drobovju motorja živijo hrčki :lol: :lol: :lol: ki ti poganjajo altenator,no naj ti povem živiš v zmoti :D
Zadnjič spremenil seat, dne To mar 21, 2006 6:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda To mar 21, 2006 6:32 pm

ko so v avstriji prevzeli enak zakon o lučeh kot ga mamo mi, so po dnevniku dejal da o 0,17 % večja poraba... seveda je pretirano, ampak...
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss To mar 21, 2006 6:57 pm

priznam o elektroniki nimam velik pojma sam se mi je pa samo zdel zato sm uprašu
če je pa komu izpod časti napisat kej pozitivnga pol pa ne vem kko naprej s takim folkom
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To mar 21, 2006 7:03 pm

js neki ne zastopim...oke to da ti alternator neki moci poberem je oke....samo itaq alternator se vedno vrti z isto hitrostjo ne glede na to kolko je uporabnikov na avtu....tako da dvomim da vec kot ti imas uporabnikov vec ti avto pije...mozno je samo da imas manjso napetost, ne pa da ti vec pije.....
al je tko da vec kot je uporabnikov, tezje se alternator vrti in bolj se more motor napenjat da ga vrti in posledicno vec pije????????......to mi pac ni jasno no...
LP.....
Slika
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Sr nov 16, 2005 11:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante To mar 21, 2006 7:07 pm

Hm...S tem se nebi strinju Dariooo drugače pa sej ima morda kdo v avtu malo bolj musko poštimano npr. nekdo ki ma vsaj 2kw muske not se mu pri avtu kar pozna s kombinacijo klime je pa že ceu hudič sploh pri manjših avtih 1.2 mašine nekaterim celo utripajo luči zaradi pretiranih porabnikov kot so npr. razni veršterkerji za musko zato pa se tudi ugrajujejo kondenzatorji da ni padcev napetosti ;)
LP
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To mar 21, 2006 7:10 pm

Vaillante je napisal/-a:Hm...S tem se nebi strinju Dariooo drugače pa sej ima morda kdo v avtu malo bolj musko poštimano npr. nekdo ki ma vsaj 2kw muske not se mu pri avtu kar pozna s kombinacijo klime je pa že ceu hudič sploh pri manjših avtih 1.2 mašine nekaterim celo utripajo luči zaradi pretiranih porabnikov kot so npr. razni veršterkerji za musko zato pa se tudi ugrajujejo kondenzatorji da ni padcev napetosti ;)
LP


hmm...dvomim da si me zastopu....sej js to stekam da pade napetost....to vem...
samo pac ne vem, ce pri padcu napetosti se alternator tezje vrti oz ce uporabi vec moci motorju.......to ne zastopim...??
Slika
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Sr nov 16, 2005 11:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante To mar 21, 2006 7:11 pm

Tu stvar ni v hitrosti alternatorja temveč o moči oz. koliko Ah je možen dat od sebe če ti nanj priklopiš toliko stvari je stvar bolj obremenjena sicer je pa dane stako al tako sama elektronka u avtih tko da se nima smilsla s tem ukvarjat, uglavnem usak porabnik ki črpa energijo iz mašine prispeva k povečani porabi goriva.
LP
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Sr nov 16, 2005 11:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante To mar 21, 2006 7:12 pm

Sorry slabo sm prebrau nism vidu pol tistga na konc :oops:
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda To mar 21, 2006 7:15 pm

Vaillante je napisal/-a:Tu stvar ni v hitrosti alternatorja temveč o moči oz. koliko Ah je možen dat od sebe če ti nanj priklopiš toliko stvari je stvar bolj obremenjena sicer je pa dane stako al tako sama elektronka u avtih tko da se nima smilsla s tem ukvarjat, uglavnem usak porabnik ki črpa energijo iz mašine prispeva k povečani porabi goriva.
LP


tako je!več maš, več daš!
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss To mar 21, 2006 7:15 pm

a niso neki na japonskem al kje že razvil manjši in lažji alternator
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss To mar 21, 2006 7:22 pm

ps: k je že nskdo glih omenu utripanje luči ob večji porabi, namreč pred kratkim sm povezu ojačevauc in wufr in ob večjem nabijanju basou mi luči utripajo. a to lahko sam 'namontiram' kondenzator al morm h komu na avtoelektriko, in če le lahko sam to nrdim kam oz. kje se ti zvari
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Sr nov 16, 2005 11:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante To mar 21, 2006 7:45 pm

lexuss je napisal/-a:ps: k je že nskdo glih omenu utripanje luči ob večji porabi, namreč pred kratkim sm povezu ojačevauc in wufr in ob večjem nabijanju basou mi luči utripajo. a to lahko sam 'namontiram' kondenzator al morm h komu na avtoelektriko, in če le lahko sam to nrdim kam oz. kje se ti zvari


Ja lahko to tudi sam narediš kondenzatorse priklopi na + kabel za napajanje ojačevalca samo te stvari niso ravno poceni koštajo okoli 100eur!Za nadaljne informacije sem ti poslal PM mislim da bi se dala stvar rešit tudi drugače uglavnem preveri PM!
LP
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
Uporabniški avatar
Pudgar Uroš
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: So jul 23, 2005 3:11 pm

Napisal/-a Pudgar Uroš To mar 21, 2006 8:10 pm

Dariooo je napisal/-a:js neki ne zastopim...oke to da ti alternator neki moci poberem je oke....samo itaq alternator se vedno vrti z isto hitrostjo ne glede na to kolko je uporabnikov na avtu....tako da dvomim da vec kot ti imas uporabnikov vec ti avto pije...mozno je samo da imas manjso napetost, ne pa da ti vec pije.....
al je tko da vec kot je uporabnikov, tezje se alternator vrti in bolj se more motor napenjat da ga vrti in posledicno vec pije????????......to mi pac ni jasno no...
LP.....


Dariooo, vidim, da ti še nihče ni odgovoril, ali je alternator težje vrteti pri večjem številu električnih porabnikov. Na kratko, DA. Zdaj ti je verjetno že jasno, zakaj se poveča poraba.
V alternatorju je navitje (tuljava), znotraj katerega se vrti trajni magnet, katerega poganja motor avta. Če sponki alternatorja, kar predstavlja sponki navitja nista sklenjeni preko porabnikov, je magnet znotraj alternatorja prosto vrtljiv.
Takoj ko pa sponki sklenemo oz. dodamo porabnika, po navitju steče tok. Ta tok povzroča magnetno polje, katero zavira prosto vrtenje magneta. V tej točki moramo alternator poganjati z nasprotno enakim navorom, kot ga izvaja magnetno polje.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov