Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
dare_kr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To jan 31, 2006 11:31 am

<postopek homologacije

Napisal/-a dare_kr Sr mar 22, 2006 10:25 am

Zanima me način dela pri homologiranju na lpp. Recimo, da želim homologirat vzmeti in lita platišča. Za oboje imam TUV, ampak na vzmeteh ni nikakršnih številk (ali so odpadle), pa tudi na platišču ne najdem nobene oznake (so pa Fondmetal ).
Sedaj me zanima naslednje: ali pri pregledu vzmeti in platišč do "potankosti" preverjajo razne številke ali označbe na njih in jih primerjajo z napisanim na TUV-u in kaj če teh številk sploh ni??
Poleg tega me zanima še, ali je pomembno, koliko je star izpis narejene optike na vozilu (avto imam nižan že kar nekaj let in takrat sem tudi opravil optiko, homologirat grem pa šele zdaj).

BTW: vse TUV papirje imam original od firme.

Hvala za "konkretne" odgovore.
 
Uporabniški avatar
Alonso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 590
Pridružen: Ne jul 18, 2004 4:43 pm

Napisal/-a Alonso Sr mar 22, 2006 10:41 am

Mislm, da ne bojo nč kompliciral - sej maš vse papirje.

Glede platiišč je meni pogledal samo, če so dimenzije prave 205/45/16 npr. in pogledu na TUV.


Glede fedrov - to ti bo pa kdo drug povedal, sam mislm, da tut ne bi smel bit nobenih problemov.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr mar 22, 2006 11:30 am

Imaš veliko veliko tem o homologaciji v področjih styling in tuning...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov