ojnica je napisal/-a:Danes pa sem s svojim plinskim avtom ostal na cesti 70km od doma. Zjutraj je avto zalanfal, bencina sem imel na rezervi (vem da bi ga moral vedno več imet vsaj 1/4). Avto je lepo deloval potem pa se je začelo po 20km, da ob stisku na plin ni takoj potegnil, ma nisem se obremenjeval, ker ni blo vedno isto. V Kranju še vžigal na plin, vozil potem pa v Tržiču crkne avto v klancu. Vžigam, vžge, lanfa, ampak ob gasu crkne.
Kličem avtovleko, pride in sva dotočla bencin, avto vžge, dela mal tak tak, skačejo obrati ene parkrat pohodim na bencin/plin in ..... po tistem do doma brez problema vozil na plin.
Nimam pojma kaj bi lahko bil vzrok, da je crknil, pa sem ga vžigal in vžigal pa nič.
Poslustil sem sledeče, ker se je v plinskem sistemu nekaj nabralo in je crknil posledično na bencin ni mogu delat, ker ga ni blo.
Kot drugo mogoče računalnik ob nič bencin v keslu zaradi varnosti crkne.
Kot tretje pomemeben podatek imam stag sistem 200, vgrajen l.2014
lin je napisal/-a:S tem , da se vsako vozilo splača predelat na plin se res ne morem strinjat, . . .
japanac je napisal/-a:Malo smo zašli, še malo pa bom obtožen sovražnega govora . . . omenjal sem svoj EMŠO in da se verjetno ne spomnim vseh predlanih vozil. Nikjer nisem omnjal zaostalih, prav tako ne nerazgledanih.
Seveda se vsak odloča sam, saj tudi plača sam, kljub temu pa trdim, kar lahko zelo enostavno dokažem z izračuni, da je prihranek precejšen. Ob nakupu, bi lahko za enak denar (vozilo s 50k km + predelava) dobil dizlaša z 250 k km prevoženimi. Izbira je bila logična. Prav tako se ne morem strinjati, da je pri nas malo predelanih vozil, je pa res da se gibljem v takšnih "krogih". Če ne najdeš monterja, ki mu zaupaš v Sloveniji se pač odpelješ do Boyskega, Dore ali koga podobnega, še vedno pa je predpogoj, da imaš v vozilu motor, ki tudi po predelavi ne povzroča težav (to je glavni razlog zakaj je potrebno narediti domačo nalogo - vsak monter sicer reče, da gre predelat vsako vozilo, seveda gre, kako deluje po predelavi pa je drugo vprašanje).
Glede električnih vozil pa je moje mnenje, da gre bolj ali manj za modno muho, naftni lobij je tako močan, da vse skupaj zatre še preden se dobro razvije. Sicer pa je podobno pri avtoplinu, ki je stranski produkt pri predelavi surove nafte in surovega zemeljskega plina. Meni osebno "ne potegne" ogrevanje na obnovljive vire, sami se grejemo s klimami, medtem ko sosedi na pelete (sumljive kvalitete), sekance in ne vem kaj še, saj perila v času ogrevalne sezone zunaj ni mogoče sušiti, razen če imaš rad "zelhanega in obarvanega" (omenjam, ker mi je včeraj izdihnil sušilec in sem na lovu za novim).
Pa sem tudi sam zašel . . .
Firediver je napisal/-a:.... obvezno pa moraš imeti serviserja v bližini, ki ima znanje za tvoj plinski sistem in čas, ko ga potrebuješ...no, potem se pa res začnejo šparunge..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 123 gostov