Prins je napisal/-a:Drži, da so nekateri motorji bolj, drugi manj primerni za predelavo na avtoplin. Zato bi se bilo pametno pred nakupom avtomobila posvetovati o tem kateri avto izbrati, če želimo na avtoplin. Večini, če že ne vsem težavam z občutljivimi motorji se da izogniti, vendar to pomeni lahko dodatne stroške (mazanje ventilov,...), ki pa spet niso tako enormni.
Plinček je napisal/-a:Kot sem že v prejšnjih postih omenil imam težave pri zagonu ogretega motorja , pogledali in premerili aku-polni se in je v redu, pri svečkah ki so Bosch ZQR8SI302 pa je moj privat mehanik v dvomih da so te svečke primerne za plinsko predelan avto. Bi lahko bile vzrok napak pri vžigu ogretega avta čeravno se le ta prižiga na bencin -verjetno pa ogret na plin?
jurcek85 je napisal/-a:Zdravo,
jaz imam pa sledečo zadevo, in sicer
- velikorat med vožjo ob odprtem oknu v kabini voham bencin, seveda ko vozim na plin, ko pa preklopim na bencin pa vonj po bencinu izgine
- čuden zvok motorja, ko stojim se sliši kot klopotanje (klopotec). To sem opazil že kar nekaj časa nazaj leto - dve in ne izgine. Pred dobrim mesecem dni imel avto na velikem servisu, menjava verige, jermenov, tesnil, ..... zvok se ni nič popravil.
Vozilo Kia Ceed 1,4 letnik 2009, vgrajen Zavoli
komentarji dobrodošli.
hvala
Plinček je napisal/-a:Sedaj sem vozil 3 dni samo na bencin in so težave z prižiganj vozila iste, nekje po 20 minutah se pojavijo isti simptomi -ali ne prižge na prvo in se s težavo v drugo s tem da je opaziti težave v prvih sekundah delovanja motorja kot da nebi bil pravilen tek motorja. Drugi teden bo šel na servis na testiranje upam da bojo kaj izumili ker računalnik ne pokaže nič napak.
Plinček je napisal/-a:Da napišem še svoje opažanje mojega predelanega Peugeot 308 1,6 Vti16 ventilov letnik 2011 katerega sem kupil rabljenega sicer redno servisiranega pri AC Profect MS. Avto je imel pred dvemi meseci prevoženih 126 tisoč km in zelo ohranjenega voženega na dolge relacije.
Avto se pelje lepo in skoraj neslišno čeravno od zunaj slišiš klikanje injektorjev , malce več težav imam z vžigom toplega motorja ki je precej burno smatram celo da se prižiga na plin in bencin hkrati -govorim za ogreti motor, preklopi med vožnjo so skoraj nezaznavni dočim v mirojočem stanju kakor kdaj večkrat se zniža samo delovanje motorja kot bi hotel ugasniti .
Sistem je Europegas z OSCAR-N PLUS / CAN OBD SAS sistemom in 60 l rezervarjem v katerega sem prvikrat polnil več kot 52 l plina s katerim po prejšnjih polnjenjih prevozim od 490 do 540 km večinoma mestne vožnje.
Avto se pelje ko je hladnejše do 3 km sedaj malo manj in se preklopi.Vse bi bilo v redu razen nerazumevanja vžiga za katerega mehanik ki je montiral ta sistem pred leti pravi da je v redu sam smatram da je pri vžigu neko nasprotje med plinom in bencinom, dvakrat sem sicer dotankal nekaj l super 95 okt, bencina sedaj sem dotankal 4 l 100 okt. možno ga je kriv bencin ki je v avtu že pol leta in ga dejansko ne porabim skoraj nič ali vsaj nekaj?? Imam ga natankano pol rezervoarja in seveda ko pride do rezerve gori lučka kar nekaj ciklov štarta in komaj takrat skoći nazaj na polovico-po mojem ne dober sistem z odštevanjem km in ne potrošnje-po prevoženih 3400 km sem dotankal tekočino za hlajenje ventilov VLube popilo mi ga je pol rezervoarčka opažam pa tudi da mi žge olje ki je nekje ko je bilo na maximalno skočilo tretjino šipke navzdol proti sredini-ne vem če je to normalna potrošnja olja ?
Kaj naj povem drugega kot to da je nekje prihranek pri vožnji ker je plin cenejši samo opažam da ga vseno precej porabim glede na prevožene km po mojem 10-11 l plina za navedene km?
kemykos je napisal/-a:Mi lahko kdo pove kje naročate Brisk Silver svečke ? Rabil bi za Scenica 1.6 16V (K4M motor). Sem kontaktiral nekoga iz Celja, ki ima oglas na bolhi ampak je samo zastopnik. V dveh trgovinah pa so mi ponudili Boscheve iridium, ki pa stanejo 9€. V prejšnji avto sem jih dal ampak ni bilo nobene večje razlike od navadnih zato bi zdaj poskusil Briskove
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 108 gostov