viewtopic.php?f=0&t=109068&p=1748381#p1748381alexmarsic je napisal/-a:Pozdravljeni!
Obračam se na vas z bolj konkretnim vprašanjem glede LPGja. Namreč vgrajeno imam v Opel Astri J 1.4 Turbo Sports Tourer tovarniško LPG sistem Ladi Renzo. Avto ima do sedaj 80.000km in za temi kilometri je bilo tudi kar nekaj popravil. Pri 34.000km (ko sem ga dobil) sem zamenjal svečke nato so pri 44.000km bile svečke ponovno za zamenjat naslednje pri 54.000km ponovno itd.. Je to normalno da se svečke vsakih 10.000km menjava? Svečke pa so iste originalnim z pravilno gradacijo. Pri 55.000km je na vozilu šla vžigalna tuljava ki je bila auč 180€ z najvišnjim rabatom. Zdi se mi precej zgodaj da je na vozilu šla tuljava ampak pustimo to. Poraba plina je v mesnem režimu kjer tudi največ vozim okoli 13-14l/100km enaka vožnja na bencinu pa le 9-10l/100km. Zdi se mi zelo velika razlika med gorivama. Sicer pa me odprta vožnja pri mirni vožnji po ACju preseneti z povprečno porabo 7,5l/100km. Po vožnji na LPGju opažam tudi da mi vozilo povzroča težave pri zagonu. Če pa vozilo vozim na bencin teh težav ni. Namreč ob zagonu opažam da če je vozilo nazadnje vozilo na LPG potrebuje več časa za zagon (cca 6-10 sekund) na bencin pa 2-3 sekunde Gre mogoče za okvaro računalnika? Na oplu so z vsemi naštetimi zadevami obupali in nimajo odgovora. Sedaj ko je mraz sem pa opazil tudi, da mi na vozilu preklopi plin šele ko se vozilo segreje nad 80 stopinjami, znanec pa z isto astro teh težav nima in mu takoj preklopi na plin čim se malenkost dvigne temperatura hladilne tekočine. In še zadnja stvar. Rezervar plina je po specifikaciji velik 45l v njega lahko natočim le 34 litrov. Zavedam se da ima nekaj rezerve ker se plin širi in krči ampak se mi zdi da 11l je pa malo preveč. Vsekakor je bila moja matematika trenutno takšna, da vsak prišparan euro na plinu je bilo treba uporabit za servis to vključuje filter plina, ki je 45€ in svečke ki pridejo 60€ z rabatom.
Torej konkretno bi rad vedel. Kaj bi lahko naredil? Žal mi je vozilo dajati stran ker sem z njim zadovoljen ampak me te malenkosti pri LPGju kar včasih zavračajo v tem da preklopim avto na LPG. Vozil sem že več vozil na LPG ki so bili naknadno vgrajeni pa so 100x bolje delovali kot ta moja tovarniška vgradnja. Hvala za odgovore.
ojoj pa se je začelo tudi na "tovarniških" suprdupr prilagojenih, izračunanih in naštelanih napravah ..
alex.. s svečami te nategujejo . 360e bti bodo zaračunali za sveče v 50000km? si vsako menjavo na svoje oči preveril , če svečke ustrezajo?ker če ne , potem je od tu prišla okvara tuljave..
kolikšno porabo imaš na AC če se voziš na bencin? če je na plinu manjšarazlika kot +15% glede na bencin , potem tvoje težave težkega jutranjega vžiganja sledijo iz okvare ventilov zaradi prerevne mešanice v režimu vožnje na AC.
30-40% višja poraba na plinu kot na bencinu vsekakor ni opravičljiva - čeprav sem v nekem testu leta nazaj zasledil na tovarniškem LPG oplu teh +35% - s tem naj bi omilili poškodbe na plinu .. kar pa jih zgleda tepe na AC , kjer so najbolj obremenjeni..
moj stratus 2.5 v6 ima cca.0.5-1.5l višjo porabo od tvojega v mestni vožnji... l1999..
dodatnega mazanja verjetno nimaš kajne..
možnosti težkega hladnega zagona :
- potrebna revizija uparjalnika
- okvara enega ali več injektrojev( ali samo za ščistiti - se mi pa zdi , da jih je danci obnovil)
ker bencinski računalnik nima pojma , da avto vozi na drugo gorivo popravlja vbrizge na plinu in si seveda zadnje nastavitve ko avto ugasneš na plinu zapomni in ob naslednjem hladnem zagonu ( ker je seveda dovod goriva popravljal v + zaradi težav na plinskem hardwear-u) štarta s plinskimi nastavitvami na bencin - kar seveda ne štima..
kar se preklopa tiče - najprej poglej nivo hladilne tekočine.. če ti jo pa zmanjkuje poglej stike na ceveh za hladilno tekočino ..če ti jo zmanjkuje pa so cevi in stiki v redu , v kompenzacijski posodi ali na njenem pokrovčku pa so sledi pene , ki je mastna - okvara tesnila glave (kar pri oplih ni neka redka težava).
opel načeloma ima pojma o lpg-ju.. naši serviserji so šalabajzerji.. poglej v knjižico kakšni so servisni intervali in kaj se dela na teh intervalih.. to in nič več kot je tovarniško predpisano bi ti morali zaračunati..