Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 3:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 Sr jul 02, 2014 11:03 pm

Jaz moram pa danes totalno pohvalit 2 Sigasova mojstra (Denisa in Primoža), ki sta odlično opravila svoje delo pri vgradnji LPG v kolegovo Mazdo6 2004 in če verjamete ali ne, se pod motornim pokrovom praktično ne vidi nobenih dodatnih kablov (kot imajo npr. nekateri totalni nered, saj se mojstri ne potrudijo in naredijo najhitrejšo možno pot do zaslužka, ne glede na rezultat in zadovoljstvo stranke). :?
 
matejhoc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne dec 26, 2010 7:43 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a matejhoc Če jul 03, 2014 8:35 pm

matejhoc je napisal/-a:Zdravo,

imam xsaro picasso 1.6 16V letnik 2008, od leta 2009 predelana na prins avtoplin. Na plin narejenih ca 120k km. Avto vedno redno servisiran (plin in stalo). Do sedaj ni bilo nobenih težav, razen da so mi pred kratkim (kakšna dva meseca nazaj) čistili injektorje, ker so bili zapacani zaradi slabega plina.
Kakorkoli, pred kakimi štirimi meseci sem začel opažat, da mi avto pri konstantni hitrosti začne cukat. Stanje je enako pri katerikoli hitrosti in ne glede na to, na kaj vozim (plin/bencin). Se pa situacij poslabšuje, saj cuka vedno bolj. Računalnik ne pokaže nič.
Zanima me kaj je lahko razlog in ali je lahko krivec vgradnja plinskega sistema (sistem je še nekaj mesecev v garanciji).

Hvala, M



Pozdrav,

samo da vas obvestim. Napaka ni bila povezana s plinom (hvala bogu). Serviser je zamenjal senzor za zrak in zadeva deluje normalno. Hvala vsem za predloge.

lpm
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 12:59 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 So jul 12, 2014 11:42 am

Menjane komplet 4 šobe do zdaj, ker so kao bile krive, še vedno prihaja do cheeck engine :lol:
A ma kdo kaj izkušenj z Landirenzotom?
Potem težave da se plinska naprava kar tako med vožnje še tudi nisem odpravi, ker na servisu zmeraj dela. Nevem več kaj naj še, al bi se smejal al jokal.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 865
Pridružen: Pe jul 10, 2009 10:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So jul 12, 2014 12:50 pm

Kater sistem to?
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 12:59 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 So jul 12, 2014 2:09 pm

Landirenzo, v roku 8 mescah menjal vse šobe. Vsakič se znebim 120€ pa še malo za povrh. Res nevem kaj naj...
In še povrhu vsega ko vprašaš koliko časa bo trajal poseg za zamenjavo šobe, rečejo eno uro in pol da še preveri če vse deluje. Se odpelem iz servisa, plinska naprava ne deluje, zvečer pa že spet cheeck enigne party :ue
Mislim a je normalno da po cca 30000km lahk vržeš stran šobe? Nevem kaj naj si mislim.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Sr apr 01, 2009 12:46 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop So jul 12, 2014 4:07 pm

Ne, ni normalno menjavanje sob na 30.000. Lahko vprasam, kateri mojster ti je montiral napravo?

LP
 
notic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po dec 02, 2013 9:23 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a notic So jul 12, 2014 4:20 pm

Kaj zaeno napako pa javi računalnik od avta? Pri meni se je check engine občasno prižigal nekaj časa, potem je pa je konstantno gorel. Napaka na računalniku je bila missfire na cilindru 3. Vzrok pa je dejansko bil razmak na svečki. Po zmanjšanju razmaka na 8mm je že 30k km vse ok. :)
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 865
Pridružen: Pe jul 10, 2009 10:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So jul 12, 2014 5:55 pm

Men se je lučka pržigala zaradi prerevne mešance al pa prebogate kakor se je spomnil...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 5:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne jul 13, 2014 12:02 am

Jerry007 je napisal/-a:Landirenzo, v roku 8 mescah menjal vse šobe. Vsakič se znebim 120€ pa še malo za povrh. Res nevem kaj naj...
In še povrhu vsega ko vprašaš koliko časa bo trajal poseg za zamenjavo šobe, rečejo eno uro in pol da še preveri če vse deluje. Se odpelem iz servisa, plinska naprava ne deluje, zvečer pa že spet cheeck enigne party :ue
Mislim a je normalno da po cca 30000km lahk vržeš stran šobe? Nevem kaj naj si mislim.


čak malo... vsakič 120e ??? za eno šobo?? sam pa maš denarja kot pečka ... to je zdej že hudo dražje kot prins ...

kaj si kupil brez garancije ali je v drobnem tisku 7 let garancije samo na bakrenko ?

tako kot si povedal ...nič ne misliš ...
plin je cnej k bencin
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 12:59 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Ne jul 13, 2014 10:38 am

Mirno kri, ne se razburjat :) Nimam gnarja kot pečka, če bi blo tako neb mel plna u avt, čeprav je res morda videt obratno. 120€ pride z delom vret, sama šoba je okol 65€ brez DDVja, potem pa še delo. Zdaj avto laufa BP kar se tiče cheeck engine, očitn je šoba rabla da se ulaufa oz kakorkoli. 7 let garancije'? Na računu k menjaš šobo je samo 1 leto, o številu km nič ne piše. No naj povem da je prejšni lastnik dal ugradit plinsko napravo, a na računu ne duha ne sluha o kaki garanciji :shock:
Oz sem šel zadaj na račun prebrat in je garancija na karkoli prodajo na renaultu 12 mescev razen za akumulatorje je 36 mescev :huh:


"V vaše vozilo bomo vgradili opremo proizvajalca LANDI RENZO, ki je svetovno priznana in ima 2 letno garancijo na vse dele, ki se vgrajujejo. Sama kakovost vgradnje bo vrhunska, saj se naši serviserji izobražujejo pri samem proizvajalcu, opravljene pa imajo tudi izpite za instalaterja opreme. Za samo vgradnjo vam jamčimo 1 letno garancijo."
Tole imam boštjan vovk objavleno => http://www.avtoplin.net/vprasanja.html
Plinska naprava je bila vgrajena na renaultu v Levcu kjer pa za isto napravo dajo 1 leto garancije :?: :?: :?: Bolj ko gledam račune,..., manj mi je jasno.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: So nov 30, 2002 1:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko Ne jul 13, 2014 8:55 pm

Jerry007 je napisal/-a:Mirno kri, ne se razburjat :) Nimam gnarja kot pečka, če bi blo tako neb mel plna u avt, čeprav je res morda videt obratno. 120€ pride z delom vret, sama šoba je okol 65€ brez DDVja, potem pa še delo. Zdaj avto laufa BP kar se tiče cheeck engine, očitn je šoba rabla da se ulaufa oz kakorkoli. 7 let garancije'? Na računu k menjaš šobo je samo 1 leto, o številu km nič ne piše. No naj povem da je prejšni lastnik dal ugradit plinsko napravo, a na računu ne duha ne sluha o kaki garanciji :shock:
Oz sem šel zadaj na račun prebrat in je garancija na karkoli prodajo na renaultu 12 mescev razen za akumulatorje je 36 mescev :huh:


"V vaše vozilo bomo vgradili opremo proizvajalca LANDI RENZO, ki je svetovno priznana in ima 2 letno garancijo na vse dele, ki se vgrajujejo. Sama kakovost vgradnje bo vrhunska, saj se naši serviserji izobražujejo pri samem proizvajalcu, opravljene pa imajo tudi izpite za instalaterja opreme. Za samo vgradnjo vam jamčimo 1 letno garancijo."
Tole imam boštjan vovk objavleno => http://www.avtoplin.net/vprasanja.html
Plinska naprava je bila vgrajena na renaultu v Levcu kjer pa za isto napravo dajo 1 leto garancije :?: :?: :?: Bolj ko gledam račune,..., manj mi je jasno.


Močno ti svetujem, da greš direkt do Vovka v Trebnje...ve kaj dela. V Levcu pa so bili glede LPG-ja zelo frišni takrat ko sem se sam zanimal. Naj pa povem, da imam sam trenutno na LPG 89.000 km z famoznim G1 sistem in niti pol toliko nevšečnosti kot ti, tako da motor in LPG gre odlično skupaj.
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 3:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 Ne jul 13, 2014 11:19 pm

Predlagam, da menjaš mojstra. Mogoče bo v nadaljevanju manj stroškov ali nekaj časa dejansko nobenih več. :lol:
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Sr apr 01, 2009 12:46 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe jul 18, 2014 3:51 pm

Iz firbca sem si v ponedeljek popoldan končno vzel čas za obnovo dvomembranskega uparjalnika v vozilu z labda kontroliranim LPG sistemom 2. generacije. Cenovno gledano se najbrž ne splača, komplet membran in tesnil stane 20 EUR, uparjalnik pa 67 EUR. A firbec mi ni dal miru. Zato sem s Poljske naročil komplet za uprajalnik + komplet za obnovo magnetnega (solenoidnega) ventila + Filtre za elektromagnetni ventil skupaj s tesnili za v naprej. Naročilu sem priložil še spray za preverjanje tesnosti sistema in torbo za rezervno kolo:

http://nagaz24.pl/landi-l80e-le98-lse98 ... ,p,en.html
http://nagaz24.pl/med3g-lpg-electrovalv ... ,p,en.html
http://nagaz24.pl/med-3g-lpg-electroval ... ,p,en.html
http://nagaz24.pl/pulsar-spray-foam-lea ... ,p,en.html
http://nagaz24.pl/spare-wheel-covers,c,336,p,en.html

Uparjalnik in ventil sem zelo natančno razstavil, si zapomnil, kako je sestavljen, vmes naredil tudi nekaj fotografij za vsak slučaj. Vse dele sem zelo natančno očistil z nitrom in na koncu za vsak slučaj še z acetonom. Namestil vsa tesnila in membrane ter previdno sestavil in križno zategnil vse vijake.

Zamenjal sem tudi svečke z eno stopnjo hladnejšimi NAVADNIMI NGK BKR6EZ, katerim sem tudi zmanjšal razmak med elektrodama za 0,15mm v primerjavi z predpisanim (svečke imajo razmak 0,9mm, za vozilo naj bi se nastavilo na 0.8mm, kar sem še zmanjšal za 0,15mm, torej na 0,65mm).

Vžigalnih kablov nisem menjal, saj sem to opravil že pozimi. Odločil sem se za Beru.

Po montaži ventila in uparjalnika v vozilo, sem zagnal motor in ko je bil dovolj ogret, preklopil na plin. Kompleten ventil in uparjalnik sem prešprical z sprayem in ker po podrobnem vizualnem pregledu ni nikjer bilo nobenih mehurčkov, sem zaključil da je tesnost zagotovljena. Ob tem se je motor ogrel že na delovno temperaturo, zato sem z nastavitvenim vijakom nastavil prosti tek po principu uplinjača. Torej, vrtel vijak, da je bilo vedno več plina, ob tem so obrati nekoliko naraščali. Ko so obrati nekoliko padli, sem vijak obrnil za četrt obrata nazaj. FERTIK


Sledil je test med vožnjo. Rečem lahko le WOOOW!! :vrum
Prej je bilo nekaj manjših problemov, za katere sem bil prepričan, da je to pač davek na cenejšo vožnjo.
Primer je zaviranje z motorjem, ko si nekoliko odmaknil stopalko plina in pospeševanje ko si le nekoliko pritisnil. Kot da vmesne stopnje, ki bi ohranjala hitrost, ni bilo. Torej luknja.
Dogajalo se je tudi, da je pri še ne-ogretem motorju do delovne temperature, ob prižgani klimi in sočasnem zaviranju ter pritisku na sklopko, motor včasih ugasnil.
Pri ne-ogretem motorju do delovne temperature je motor "zakašljal" - nemiren prosti tek.

Sedaj je vožnja prijetnejša, bolj sproščujoča, veliko elastičnejši odziv na stopalko, prosti tek popolnoma miren in ko okolica ni bila tiha, sem bil na semaforju prepričan, da je motor že ugasnil. :lol:

Dejansko na plin deluje lepše kot na bencin. :DDD To je vidno že pri prostem teku, ko na bencinu motor le ni tako "suveren".

Vprašal pa bi za nasvet, če zna kdo odgovoriti. Prosti tek sem nastavljal s tem vijakom:
Slika

Nisem pa prepričan, če je to v redu. Dopuščam možnost, da je ta vijak namenjen nastavljanju pri cca 3000 obratih in ne med prostim tekom. Hvaležen bom, če mi kdo posreduje to informacijo.

Pa še nekaj slik odprtega uparjalnika:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

FEJ IN FUJ! :lol:
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 5:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So jul 19, 2014 11:02 am

zztop - a si zategnil vijake s tovarniško predpisanim momentom ? si delal po tovarniških servisnih navodilih ali vsaj po kakšnem posnetku profijev z youtuba ?

evilfury - kaj ti imaš že zmontirano ??? kako dela ?
plin je cnej k bencin
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 865
Pridružen: Pe jul 10, 2009 10:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So jul 19, 2014 12:01 pm

Hja tkole je sem ga peljal dol so pol hotl še eno testno nardit preden ven vzamemo pa kurbež ni hotu cukat no saj tako ne da bi jih prepričal. Pol so rekli, da bi svečkam zmanšal razdaljo iz 1mm na 0.80. Potem so pa ugotovil, da je ena cinšpula prebijala. Namreč te k sm jih zamenjal so iz dveh delov(original je iz enga). Ubistvu so zgleda že v fabrk zajebal.

No zdej smo se tko zmenil, da če še zdaj ne bo dobr bodo vzel ven pa denar nazaj, ampak jim moram dokazat da avto cuka zaradi tega. Morm ga zdj fajn potestirat, ker prejle k sm se mal fural ni nič cukal.

Tisto cinšpulo k je prebijala so mi oni plačal. Bom pa dobil, če obdržim napravo 500€ zaradi vseh teh komplikacij s potnimi stroški in vsemu.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Sr apr 01, 2009 12:46 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop So jul 19, 2014 2:43 pm

plinaš je napisal/-a:zztop - a si zategnil vijake s tovarniško predpisanim momentom ? si delal po tovarniških servisnih navodilih ali vsaj po kakšnem posnetku profijev z youtuba ?


Z youtube sem seveda gledal posnetke, predvsem za BRC uparjalnike. Za konkretnega posnetkov žal ni.
Momentov zategovanja na internetu ni. Niti v kompletu ni navodil, kaj šele podatkov o zategovanju. Torej, moral sem se zanašati na svoj občutek.
Pač, moral bom preverjati, biti bolj pozoren, če smrdi po plinu. Na oringih ne bo puščalo, saj so pogreznjeni med okvir in vijak.
Problem bi bil lahko edino na obeh membranah, če bi jih zategnil preveč. Še tretje tesnilo je vodno in če tisto začne puščati, je OK, saj ni življenjsko nevarno.

Mislim da bo vse v redu in v tem primeru naslednjič ponovno obnovim, sicer pa kupim drugi uparjalnik. Ko se bom naslednjič lotil, bom obnovil precej prej, saj mi bo postopek znan že v naprej.
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Po maj 13, 2013 10:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko So jul 19, 2014 4:07 pm

koliko si pa prevozil oz. koliko litrov plina si skuril da je tako umazan uparjevalnik?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Sr apr 01, 2009 12:46 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop So jul 19, 2014 9:01 pm

Na plin je narejenih slabih 120.000 km. Od tega jih je prejšnji lastnik (Italijan) naredil v Italiji cca 80.000 do 85.000 km, nato pa je bilo po Sloveniji narejenih še cca 35.000 km s porabo cca 7l/100 km.

Glede na servisno knjižico je bil filter redno menjan na 15.000 km, to navado sem ohranil tudi sam. Filter je originalen MED.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 865
Pridružen: Pe jul 10, 2009 10:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Ne jul 20, 2014 8:47 am

 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 5:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne jul 20, 2014 4:36 pm

Jerry007 je napisal/-a:Mirno kri, ne se razburjat :) Nimam gnarja kot pečka, če bi blo tako neb mel plna u avt, čeprav je res morda videt obratno. 120€ pride z delom vret, sama šoba je okol 65€ brez DDVja, potem pa še delo. Zdaj avto laufa BP kar se tiče cheeck engine, očitn je šoba rabla da se ulaufa oz kakorkoli. 7 let garancije'? Na računu k menjaš šobo je samo 1 leto, o številu km nič ne piše. No naj povem da je prejšni lastnik dal ugradit plinsko napravo, a na računu ne duha ne sluha o kaki garanciji :shock:
Oz sem šel zadaj na račun prebrat in je garancija na karkoli prodajo na renaultu 12 mescev razen za akumulatorje je 36 mescev :huh:



Plinska naprava je bila vgrajena na renaultu v Levcu kjer pa za isto napravo dajo 1 leto garancije :?: :?: :?: Bolj ko gledam račune,..., manj mi je jasno.


skoraj bi rekel , da me imaš malo za norca ..120 x 4 šobe z menjavo je 480e ... ja to je za te magnetke odločno pretirana cena !!!

a se nihče noče pogovarjari o pravi garanciji 5 let ali 150000km kot jo imamo mi na prins-u ??? na vse od materiala do delov ???
pa gena s 7 let garancije ?
saj bi rekel da mi ga ******* pa ne bom .. prav brezvezno je to z enim letom garancije... pravzaprav ponižujoče..
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov