Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Kateri fedri???

Napisal/-a mare23 Če maj 29, 2003 4:03 pm

:?: :?: Končno sem se odločil obnovit amortizerje ni zamenjat fedre. Katere fedre mi priporočate, za koliko se avto spusti, kakšne so kaj cene, kateri imajo oz. za katere se da dobiti homologacijo in kje se jih da nabaviti. :?: :?:

:wink: Že v naprej se vam zahvaljujem za odgovore. :wink:
 
Uporabniški avatar
Panizzi
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Po mar 31, 2003 1:25 pm

Napisal/-a Panizzi Če maj 29, 2003 6:13 pm

Da ne gremo v extreme se ponavadi spušča med 3 in 6cm...največkrat 3,5 ali 4cm...

Poceni so APEX fedri sam krožijo o njih govorice, da se hitro posedajo...te majo v A3Mu...jaz jih imam gor par mesecev(-3,5), pa se kar ok držijo, moram pa povedat, da sem peljal enak avto na FK Automotive fedrih (-4) in se je še lepše obnašal...

Kvaliteta so Eibach - tud najdražji ampak vredni načeloma razlike v ceni...

Cene? Mene sta dve Apexovi vzmeti prišle mislim da 16 al 19k (nisem ziher)...ti jih najbrž rabiš 4...FK so blo takrat pa 25k mislim da dve... Eibach pa še več...

FK majo v Pro-caru v Kranju, Eibach pa v Amortizerju v Dolu pri LJ...

Maš še druge, sam jaz jih ne poznam dobro... Je pa po pravilu cena sorazmerna kvaliteti... :P

Aja - papirje ti pa vsi uredijo...v A3M plačaš 8k in samo še na kartonček po pošti čakaš, Mislim da si je v Pro-caru tud to varianto že uštimal... Vglavnem z papirji po pravilu ni problema - vseeno pa vprašaj prej...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če maj 29, 2003 6:25 pm

Ja so krozile na mobisuxu govorice da fedri pokajo!!!
Sam mam apex-e 35mm nizje!
Fedre so glih prav trde in ne prevec ali premalo! so bolj easy varianta sportnih feder! SAm sem z njimi zlo zadovoljen
Ja dve apex-ovi ferdi kostajo tam okoli 16k!
Stiri pa okoli 24k!
Odvisno od tega za keri avto je in kolko so nizje!
ZA ker avto mas to???
LP
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Napisal/-a mare23 Če maj 29, 2003 7:40 pm

Imam Rover 216 Coupe...v glavnem ima hondino podvozje to kar sem izvedel. Ma mi frend ponuja neke Wohtgland al nekaj podobnega z Technoracing pa ne vem. Ker je enake kupil en tip in jih je montiral na puntota, pa je reku da jih je moral še nadoknadno rezati. Ved da ni to najbolje sam more imeti vedno on prav. Tako da sem malo v zadregi.
 
Uporabniški avatar
Panizzi
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Po mar 31, 2003 1:25 pm

Napisal/-a Panizzi Če maj 29, 2003 8:28 pm

Ja - Vogtland najbrž misliš... sam če jih je moral rezat, pol že niso ble točn za njegov avto narejene...

Glej, da bodo točno za tvoj model - tud mašina je važna...ker sam tako boš jih lahko homologiral...papirji se morajo ujemat pa tud s serijsko na fedrih - le ta ti je pol napisana v homologacijskem kartončku.

Pozab rezanje - raj daj kakega jurja več pa kup točno taprave - tukaj se ne splača šparat...
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Če maj 29, 2003 9:11 pm

Jest mam na Fiat Tipotu fedre Vogtland sicer šele dva tedna ampak zaenkra so OK!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če maj 29, 2003 9:29 pm

Sicer ne vem ce ti bom kaj pomagal.
Sam imam fedre H&R v kombinaciji z amortizerji KONI in je Slika
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
dgrejtest
Uporabnik
 
Prispevkov: 1270
Pridružen: Ne mar 31, 2002 8:16 pm

Napisal/-a dgrejtest Pe maj 30, 2003 7:16 am

fk... jest sem zadovoljen...

pero
[img]http://peter.si21.com/celica/celi_sig.jpg[/img]
 
mtm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če maj 15, 2003 10:00 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a mtm Pe maj 30, 2003 8:54 am

Sam Apex ne dat gor!
Eibach nabav se splača, to ti ne bo nikol žal! men ker mam apex kr roke crkujejo! pa preveč trdo ruka avto pri velikih luknjah, medtem ko z Eibach fedram nič ne poka!
dej tistih 10 jurjev zravn pa nared tk ko sn ti reku!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe maj 30, 2003 9:49 am

no fedri nimajo kaj dost z rokami.. preh bi rekel.. prenizko oz... optika.. jest mam nizano za 150mm ( yugo je original res terenc) in moram 1x letno menjat roke in lezaje...
aja.. pa ko bo kdo pomenal tut amortizerje... tut nebo vec napak.. tako pa vecina samo fedre pa fertik ( tuki gor vem samo za enga puntota in SALEja da majo tut amortizerje druge)
V8 POWER
 
mtm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če maj 15, 2003 10:00 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a mtm Pe maj 30, 2003 10:27 am

Imam jst tudi amortizerje druge - komplet pa vse crkuje! sam morem pa rečt da v Sloveniji bo počasi traktorje treba nabavit take so ceste!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe maj 30, 2003 12:28 pm

Ja itak IMT-ji pa Zetorji bojo spet v modi!
Obicni 20cm od poda dvignnjeni jugeci, katre in ostle zadeve za offroad!
:P
 
Uporabniški avatar
gorenc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Sr okt 16, 2002 3:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a gorenc Pe maj 30, 2003 2:58 pm

Kaj pa če kupm Eibache recimo v Avstriji, kako je pol z homologacijo pri nas? A ti pri Turnšku zmontirajo tud, če ni pri njih kupljeno?


8)
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe maj 30, 2003 3:03 pm

v avstriji mas enako kot v NEMCIJI....... ker je nemska zadeva....TUV
V8 POWER
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Napisal/-a mare23 Pe maj 30, 2003 3:35 pm

fantje najlepša hvala za konkretne odgovore in pomoč!!!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov