Končno sem se odločil obnovit amortizerje ni zamenjat fedre. Katere fedre mi priporočate, za koliko se avto spusti, kakšne so kaj cene, kateri imajo oz. za katere se da dobiti homologacijo in kje se jih da nabaviti.
Da ne gremo v extreme se ponavadi spušča med 3 in 6cm...največkrat 3,5 ali 4cm...
Poceni so APEX fedri sam krožijo o njih govorice, da se hitro posedajo...te majo v A3Mu...jaz jih imam gor par mesecev(-3,5), pa se kar ok držijo, moram pa povedat, da sem peljal enak avto na FK Automotive fedrih (-4) in se je še lepše obnašal...
Kvaliteta so Eibach - tud najdražji ampak vredni načeloma razlike v ceni...
Cene? Mene sta dve Apexovi vzmeti prišle mislim da 16 al 19k (nisem ziher)...ti jih najbrž rabiš 4...FK so blo takrat pa 25k mislim da dve... Eibach pa še več...
FK majo v Pro-caru v Kranju, Eibach pa v Amortizerju v Dolu pri LJ...
Maš še druge, sam jaz jih ne poznam dobro... Je pa po pravilu cena sorazmerna kvaliteti... :P
Aja - papirje ti pa vsi uredijo...v A3M plačaš 8k in samo še na kartonček po pošti čakaš, Mislim da si je v Pro-caru tud to varianto že uštimal... Vglavnem z papirji po pravilu ni problema - vseeno pa vprašaj prej...
Ja so krozile na mobisuxu govorice da fedri pokajo!!!
Sam mam apex-e 35mm nizje!
Fedre so glih prav trde in ne prevec ali premalo! so bolj easy varianta sportnih feder! SAm sem z njimi zlo zadovoljen
Ja dve apex-ovi ferdi kostajo tam okoli 16k!
Stiri pa okoli 24k!
Odvisno od tega za keri avto je in kolko so nizje!
ZA ker avto mas to???
LP
Imam Rover 216 Coupe...v glavnem ima hondino podvozje to kar sem izvedel. Ma mi frend ponuja neke Wohtgland al nekaj podobnega z Technoracing pa ne vem. Ker je enake kupil en tip in jih je montiral na puntota, pa je reku da jih je moral še nadoknadno rezati. Ved da ni to najbolje sam more imeti vedno on prav. Tako da sem malo v zadregi.
Ja - Vogtland najbrž misliš... sam če jih je moral rezat, pol že niso ble točn za njegov avto narejene...
Glej, da bodo točno za tvoj model - tud mašina je važna...ker sam tako boš jih lahko homologiral...papirji se morajo ujemat pa tud s serijsko na fedrih - le ta ti je pol napisana v homologacijskem kartončku.
Pozab rezanje - raj daj kakega jurja več pa kup točno taprave - tukaj se ne splača šparat...
Sam Apex ne dat gor!
Eibach nabav se splača, to ti ne bo nikol žal! men ker mam apex kr roke crkujejo! pa preveč trdo ruka avto pri velikih luknjah, medtem ko z Eibach fedram nič ne poka!
dej tistih 10 jurjev zravn pa nared tk ko sn ti reku!
no fedri nimajo kaj dost z rokami.. preh bi rekel.. prenizko oz... optika.. jest mam nizano za 150mm ( yugo je original res terenc) in moram 1x letno menjat roke in lezaje...
aja.. pa ko bo kdo pomenal tut amortizerje... tut nebo vec napak.. tako pa vecina samo fedre pa fertik ( tuki gor vem samo za enga puntota in SALEja da majo tut amortizerje druge)