hja....vsak turbo avto ima ventil ki userja zrak v turbino. Uravnava pritisk in preseške na nek način izenačuje oz. jih največkrat pošlje nazaj v turbino.
Blow off zadeva je podoben ventil samo da presežke spušča v luft.
Težava pa nastopi pri avtih, ki imajo MAF senzor (mass air flow), to so vse 1.8T mašine in sicer zato, ker MAF sensor meri pretok zraka in na podlagi tega dovaja gorivo torej sensor zazna količino zraka, butne gorivo, ta zrak gre pa v resnici v luft in ne v turbino in avto crkuje.
Pojavile so se pa zadeve kot jo ima GFB (Hybrid varianta), ki samo presežek butnejo v luft, nekaj gre pa vseeno naprej in še to samo pri obratih 4000 ali več, kar pa ne predstavlja več "takšne" težave za avto. Jasno smo vsi zainteresirani ravno za to zadevo zato ker ta presežek, ki gre v luft naredi fantastičen vvvhhhhoooošššš zvok ampak jasno samo ko avto voziš bolj trdo. (Gataway in Stockholm filmček si poglej in boš slišal).
Presežek zraka pa zadeva ne pošlje nazaj v turbino in s tem ne upočasni turbine, ki se vrti cca 100.000 obratov na min. Saj zadeva ni kritična, ker voznik to luknjo pri standardnem ventilu čuti, kot majno pol sekunde trajajočo luknjo ko stisneš gas, potem pa avto reagira. Torej to je še ena prednost Hybridnega Blow off ventila, ker te luknje ni več.
Huh upam, da sem ti dost razložil

)
[Sporočilo uredil/a Surfer_D na dan 16.07.2002 ob 08:19 GMT]