Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
m3000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr nov 24, 2004 6:40 pm

poraba pri 3000 rpm v 2 prestavi in 3000 rpm 4 prestavi

Napisal/-a m3000 Sr maj 31, 2006 1:15 pm

ŽIvjo,

zanima me ali je poraba enaka če vozim avto z konstantno hitrostjo v drugi prestavi s 3000 obrati ali v 4 četrti prestavi (ali pa peti) s 3000 obrati. Hitrosti so drugačne obrati pa so enaki.
lp
 
Pepo25
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr dec 21, 2005 7:26 am

Napisal/-a Pepo25 Sr maj 31, 2006 1:19 pm

V četrti, ali peti ti s 3000 obrati pije veliko manj kot pa v drugi z istimi obrati!
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr maj 31, 2006 1:21 pm

Pepo25 je napisal/-a:V četrti, ali peti ti s 3000 obrati pije veliko manj kot pa v drugi z istimi obrati!


Se strinjam! Zakaj te to zanima? Da veš v keri brzini se ti najbolj splača ogret avto?
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr maj 31, 2006 1:24 pm

Pepo25 je napisal/-a:V četrti, ali peti ti s 3000 obrati pije veliko manj kot pa v drugi z istimi obrati!


Zakaj pa?

Če govorimo o konstantnih 3000 obratih, potem mšna ne ve kdaj imaš ti v drugi al pa v peti. Mašina se vrti na 3000 obratih in takrat potrebuje za to toliko in toliko bencina in nič drugače ne more delat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr maj 31, 2006 1:28 pm

nebivedu je napisal/-a:
Pepo25 je napisal/-a:V četrti, ali peti ti s 3000 obrati pije veliko manj kot pa v drugi z istimi obrati!


Zakaj pa?

Če govorimo o konstantnih 3000 obratih, potem mšna ne ve kdaj imaš ti v drugi al pa v peti. Mašina se vrti na 3000 obratih in takrat potrebuje za to toliko in toliko bencina in nič drugače ne more delat.


Mam v avtu potovalni računalnik pa vem da če bom avto v 1. brzimi teral npr. do 4000 obratov bo piu 10x bol ko pa v 5. brzini pri 4000obratih!
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr maj 31, 2006 1:32 pm

lenivec je napisal/-a:avto valda pije isto...
ni pa ista poraba na 100kkm, ker v peti je hitrost višja in prepelješ večjo razdaljo v istem času :)


Ja če gledaš povprečno porabo! Če pa gledaš trenutno ti pa kaže porabo v tistem trenutku!
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr maj 31, 2006 1:34 pm

aja lahk pa še povem da mi pokaže v prvi brzini ko ga pršpanam okol 50l/100km, ko ga pa teram po avtocesti pa mam višje obrate mam pa porabo okol 14-15L! Zadnič sm tudi sliko prlimal v eno temo!
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr maj 31, 2006 1:35 pm

Dej ti meni razloži, kako lahko mašina pri konstantnih 3000 obratih v drugi pije več, kot pri 3000 obratih v četrti prestavi - razloži zakaj?

Ne omenjaj pa potovalnega računalnika, preveč nespretno predstavljajo podatke, da bi resno kaj iz njih videl.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4485
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Sr maj 31, 2006 1:38 pm

Bi bilo bolje vedet koliko ti popije v eni časovni enoti (delovna ura) in ne koliko popije na določeno razdaljo (100km)..
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr maj 31, 2006 1:39 pm

nebivedu je napisal/-a:Dej ti meni razloži, kako lahko mašina pri konstantnih 3000 obratih v drugi pije več, kot pri 3000 obratih v četrti prestavi - razloži zakaj?

Ne omenjaj pa potovalnega računalnika, preveč nespretno predstavljajo podatke, da bi resno kaj iz njih videl.


Si že slišal za zeleno območje avtomobila (največja moč, najmanjša poraba, največja hitrost v tistem območju)?
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr maj 31, 2006 1:39 pm

TUNING_BOY je napisal/-a:aja lahk pa še povem da mi pokaže v prvi brzini ko ga pršpanam okol 50l/100km, ko ga pa teram po avtocesti pa mam višje obrate mam pa porabo okol 14-15L! Zadnič sm tudi sliko prlimal v eno temo!


To je zarad slabega BC-ja. Tvoj računalnik pri hitrostih do 50km/h ne računa dobro zadev in jih očitno ne zna. Poleg tega je nekaj drugega iz nule v prvi potegnt do rdečih obratov, kot pa konstantna vožnja pri enakih obratih. Če voziš konstantno, ti mašina pri 300 obratih ne more piti nič več kot pri 3000 obratih.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr maj 31, 2006 1:43 pm

TUNING_BOY je napisal/-a:Si že slišal za zeleno območje avtomobila (največja moč, najmanjša poraba, največja hitrost v tistem območju)?


Kaj je to? Ne razumem kaj ima največja hitrost z največjo močjo in najmanjšo porabo.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Sr maj 31, 2006 1:45 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr maj 31, 2006 1:44 pm

to je en tak diagram! Čaki da vidim če ga bom kje najdu!
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
enrique
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne sep 07, 2003 8:12 pm

Napisal/-a enrique Sr maj 31, 2006 1:45 pm

jst sm pomislil da je pri večji hitrosti večji zračni upor tako da je s tem poraba večja, zračni upor narašča s tretjo potenco (npr. za 200km/h je zadosti cca 130KM za 300km/h pa 400KM).
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr maj 31, 2006 1:47 pm

enrique je napisal/-a:jst sm pomislil da je pri večji hitrosti večji zračni upor tako da je s tem poraba večja, zračni upor narašča s tretjo potenco (npr. za 200km/h je zadosti cca 130KM za 300km/h pa 400KM).


Ja. Imaš prav, samo to enim ljudem ni nič jasno. Mašina dela pri 3000 obratih v vsaki prestavi enako. Zato imamo menjalnike, da prestavljamo in s tem posledično večamo ali manjšamo hitrost, drgač sploh menjalnikov nebi rabil.

Mašina pri 3000 obratih konstantne vožnje porabi vedno enako, pa ni važna prestava. Res pa da bi v prvi vozil s 3000 obrati mnogo dlje časa, kot pa v peti s 3000 obrati na isti razdalji. Zato bi tut bila poraba večja, saj bi avto moral delat vsaj 5x dlje časa da bi prevozil isto razdaljo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4485
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Sr maj 31, 2006 1:57 pm

Se pravi, če motor v drugi prestavi pri 3000rpm (recimo 50km/h) dela 1h, porabi isto kot drug motor v peti prestavi pri 3000rpm (recimo 100km/h) v eni uri!
S tem, da naredi prvi 50km v eni uri, drugi pa 100km!
Če pa gledamo porabo na 100km bo seveda imel prvi večjo porabo, ker je za enako količino goriva naredil samo 50km, drugi pa celih 100km.

Zdej me pa popljuvajte, če sem se zmotil! :D

Edit: Predolgo sem pisal, ste me že prehiteli..
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr maj 31, 2006 2:02 pm

ne nimas narobe.....

sam tist avto k je naredu 50km ni nc vec zru k tist k je naredu 100km!!!!
Slika
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Sr maj 31, 2006 2:02 pm

Pri 3000 obratih in deugi prestavi motor porabi x litrov goriva v eni uri
Pri 3000 obratih in peti prestavi motor porabi x + še nekaj litrov goriva v eni uri
(ker je večji zračni upor in moramo gas bolj pohoditi, da ima avto 3000 obr.)

Pri 3/4 pohojenem gasu kuri avto v vseh prestavah isto (v litrih na uro seveda)

Če pa gledamo porabo na sto kilometrov potem pa v večini primerov dobimo manjšo porabi pri višji prestavi.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr maj 31, 2006 2:04 pm

Nič se nisi zmotil, samo to je za ene težko dojet.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov