Pepo25 je napisal/-a:V četrti, ali peti ti s 3000 obrati pije veliko manj kot pa v drugi z istimi obrati!
nebivedu je napisal/-a:Pepo25 je napisal/-a:V četrti, ali peti ti s 3000 obrati pije veliko manj kot pa v drugi z istimi obrati!
Zakaj pa?
Če govorimo o konstantnih 3000 obratih, potem mšna ne ve kdaj imaš ti v drugi al pa v peti. Mašina se vrti na 3000 obratih in takrat potrebuje za to toliko in toliko bencina in nič drugače ne more delat.
nebivedu je napisal/-a:Dej ti meni razloži, kako lahko mašina pri konstantnih 3000 obratih v drugi pije več, kot pri 3000 obratih v četrti prestavi - razloži zakaj?
Ne omenjaj pa potovalnega računalnika, preveč nespretno predstavljajo podatke, da bi resno kaj iz njih videl.
TUNING_BOY je napisal/-a:aja lahk pa še povem da mi pokaže v prvi brzini ko ga pršpanam okol 50l/100km, ko ga pa teram po avtocesti pa mam višje obrate mam pa porabo okol 14-15L! Zadnič sm tudi sliko prlimal v eno temo!
TUNING_BOY je napisal/-a:Si že slišal za zeleno območje avtomobila (največja moč, najmanjša poraba, največja hitrost v tistem območju)?
enrique je napisal/-a:jst sm pomislil da je pri večji hitrosti večji zračni upor tako da je s tem poraba večja, zračni upor narašča s tretjo potenco (npr. za 200km/h je zadosti cca 130KM za 300km/h pa 400KM).
Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov