Kdo je ta graf delal, je pa tudi pacient, Iz grafa zgleda tako, kot da je voznik Toyote 3x bolj zadovoljen kot voznik Daewoo-ja, v resnici pa je razlika vsega skupaj 12%.
No, od Mercedesa tudi pričakuješ več kot od Škode, saj zanj plačaš veliko več. Tale lestvica po mojem mnenju pokaže, ali so lastniki zadovoljni s tem kar so dobili za svoj denar. Večina očitno je. Če bi Mercedesi stali enako kot Toyota, bi verjetno bil zelo blizu, če ne kar na prvem mestu. Tako pa pač so, kjer so. Razlike je itak le za ubogih 5%.
so najprej japonci, nato pa škoda in kakšen ford bi se našel. wv, audi in ostali "dobri" so se fejst poslabšali. že znanec ki dela na poršeju pravi da so to kripe od avtov in da imajo 100 in eno napako. golf2 ni isto kot golf 5. (raje imam 2ko)
...... ki os v povprečju prevozili 30.000 km... Naj delajo raziskavo po ne prevoženih kilometrih ampak npr. po 15 letih uporabe. Te ocene so bolj merodajne. Pri praktično novih avtomobilih meriti zadovoljstvo... je tko tko... zato pa je med njimi tako malo razlike.... kvaliteta se pokaže na dolgi rok.
Na splošno pa je pojem zadovoljen lastnik zelo širok pojem ... zvok ALFE npr. ne kupiš z nobeno HONDO, še manj TOYOTO, MAZDO ... da o VOLVO-tu niti ne izgubljamo besed. In še marsikaj drugega kar dobiš skupaj z znamko "športno srce"
jorgeus je napisal/-a:Ja, saj kaj nam to kot lastnikom japoncev nuca , ca pa nasi avteki nimajo duse... :P
Normalno, če nastajajo v glavah tipičnih Japoncev še posebej. Če bi se samo malo "nalezli" Italijanske "dolce vita", dvomim, da bi bili njihovi avtomobili takšni kot smo jih navajeni