Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
deo
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To maj 20, 2003 6:30 pm

coupe in diesel! Dobra kombinacija? Vaše mnenje?

Napisal/-a deo So jun 07, 2003 11:21 am

Zadnje čase se pojavljajo dizelski motorji tudi v športnih avtomobilih; BMW 330 Cd, Mercedes CLK 270 CDI, Peugeot 406 coupe 2.2 HDI. Kaj mislite mora biti duša športnega avtomobila bencinar ali sedaj, ko so dizli tak dobri, lahko tudi diesel.

En moj sorodnik si namerava kupiti CLK 270 CDI, pa sem kar preštudiral to področje ;avto ma 170 konjev, 5 cilinderski motor pa kar (mislim, da za te konje ogromen) 400Nm!!! navora od 1800 obratov naprej ne vem do kolko. Povprečna poraba pa 6.7 l/100 km, pospešek 9.2 ( v meritvah pri testiranju v Nem. reviji AutoMotorundSport pa samo 8.4 do 100!! ,njihova poraba (ko ga žgejo) pa 8.2l/100km). Mislim da dobre karakteristike za dizla pri 1650kg težkem praznem avtu ; medtem, ko je Slovenski Avtomagazin na njihovem testu pri CLK 240 (bencinar 2.6ccm, 170KM , V6) zmeril samo 11 sek do 100.

Samo ne vem, športni avto pa tisti dizelski glas (no nad 4 cilindre so že kar uglajeni). Kaj menite :?: [/b]
 
Vesi
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: Ne dec 29, 2002 2:26 pm

Napisal/-a Vesi So jun 07, 2003 11:27 am

Ne, po mojem to ne gre skupaj. Če je hud coupe, potem mora rohnet, ne pa da tolče kot dizel. Če že imaš denar za tak avto, potem moraš imeti tudi za bencin, sicer je brezveze.
Lp
 
[YuGo]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če apr 03, 2003 9:18 am
Kraj: Lenart

Napisal/-a [YuGo] So jun 07, 2003 11:46 am

Nad BMWjem 330d coupe so bili vsi in vsepovsod navdušeni :).
Meni se zdi dobra kombinacija in upam, bo letos mel BMW tour in da bomo lahko to sprobali :)

lp
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So jun 07, 2003 12:20 pm

Ko bodo dizli mel čez 7k obratov bodo bolš od bencina :twisted:

Nč nimam proti dizlom (sem se pelju v Passatu TDI kjer si lohk iz druge dal direkt v peto na avtoces pa je ševedno vlekel) sam pri njih nimaš pravega zvoka za športni avto.
Slika
 
Toretto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To jun 03, 2003 8:10 pm

Napisal/-a Toretto So jun 07, 2003 9:29 pm

vse je boljše razen zvoka...verjemi...sploh pa pri takem dizlu kot je BMW 330cd. Samo da to še ni najnovejši motor. Novi bmw 3l diesel bo imel 218 KM in !!!500Nm!!! navora. Vleče kot hudič. Sploh pa imajo dizli se mi zdi boljše pospeške od 60-120 naprimer, kar človek veliko več rabi kot od 0-100. Kar večkrat delaš ? Daš na gas iz mesta ali pri 60? Tudi od 0-100 je BMWjev diesel skoraj enak kot bencinar. Tudi če je pol sekunde razlike (z novim motorjem mislim) tega ne občutiš.
Navor je pa itak bolj pomemben od konjev.

Se pravi diesel tudi v kupeju.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So jun 07, 2003 9:43 pm

zakaj ne... dejmo se u apolo 245 dizla....




ja dejte no mir no... sportnik more bit benzinar :)
V8 POWER
 
darky
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:39 pm

Napisal/-a darky So jun 07, 2003 9:48 pm

Kdo pa pravi, da je navor pomembnejši od moči????

A ste se kdaj vprašali, koliko ima firmula 1 navora? Sploh ga nima ne vem koliko dosti, pa ima kljub vsemu nenormalen pospešek. Enako je s skoraj vsemi dirkalniki. Poglejte malo koliko ima Mitsubishi EVO navora, pa ima kljub vsemu zavidljiv pospešek in se lahko vsi TDi- ji samo skrijejo v primerjavi.
Navor je res najpomembnejši, ampak samo če si avtoprevoznik in furaš tovornjak. Pri osebnem (še toliko bol pa pri športnem) vozilu je pomembnejša moč motorja.
Zelo težko je opredeliti razliko med navorom in močjo. Še nikjer nisem zasledil kakšne res lepe razlage o tem. Je pa res, da če se dosti let zanimaš za motorje z notranjim izgorevanjem in po možnosti študiraš strojništvo in imaš te stvari malce v krvi sčasoma razumeš zakaj je v določenih primerih boljše eno ali pa drugo.
Osebno menim, da dizli ne spadajo v športne avtomobile, kako tudi ne avtomatski menjalniki. Ko bodo v Formulo1 vgradili dizla in popolnoma avtomatski menjalnik bom morda spremenil mnenje.
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex So jun 07, 2003 10:21 pm

[YuGo] je napisal/-a:Nad BMWjem 330d coupe so bili vsi in vsepovsod navdušeni :).
Meni se zdi dobra kombinacija...

Gotovo bi blo podobno kot pravi "YuGo" tudi s CLK-jem 270 CDI... in da to kar pravi tut velik pove...
naj spomnim da se pocas pa tut casi spreminjajo...
Res je pri dizlih ostal samo se en problem (zvok-a le ZA NEKATERE), vendar pa NE POZABIMO
KOLK JE DIZEL MOTOR NAPREDOVAL OD CASOV K SO VN PRSLI PRVI GOLFI... :!: :!: :!:
Tisto je pa res blo PRAVO KLENKANJE... :x
Ne vem no ampak ze samo glede na meni dobr poznano in velikrat vozeno Laguno II 1.9 dCi vem DA JE LAHKO TUT DIESEL STROJ :!:
In jaz ga (pri slednji) ne zamenjam za nobenga bencinarja 8)

Se pravi za spremembe, za reformo :wink:... torej ZA DIZLA :!:
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho So jun 07, 2003 10:34 pm

darky je napisal/-a:Kdo pa pravi, da je navor pomembnejši od moči????

A ste se kdaj vprašali, koliko ima firmula 1 navora? Sploh ga nima ne vem koliko dosti, pa ima kljub vsemu nenormalen pospešek. Enako je s skoraj vsemi dirkalniki. Poglejte malo koliko ima Mitsubishi EVO navora, pa ima kljub vsemu zavidljiv pospešek in se lahko vsi TDi- ji samo skrijejo v primerjavi.
Navor je res najpomembnejši, ampak samo če si avtoprevoznik in furaš tovornjak. Pri osebnem (še toliko bol pa pri športnem) vozilu je pomembnejša moč motorja.
Zelo težko je opredeliti razliko med navorom in močjo. Še nikjer nisem zasledil kakšne res lepe razlage o tem. Je pa res, da če se dosti let zanimaš za motorje z notranjim izgorevanjem in po možnosti študiraš strojništvo in imaš te stvari malce v krvi sčasoma razumeš zakaj je v določenih primerih boljše eno ali pa drugo.
Osebno menim, da dizli ne spadajo v športne avtomobile, kako tudi ne avtomatski menjalniki. Ko bodo v Formulo1 vgradili dizla in popolnoma avtomatski menjalnik bom morda spremenil mnenje.


Saj te pa noben ne sili da moraš imeti dizla!
Res da ne gre dizel v športni avto :lol: , to je res! :lol:

Ampak zakaj pa nebi šel v druga osebna vozila, tu pa res ne vidim razloga. Pa še kak so dobrodošli. Glede na to kar v današnjih časih zmorejo, se že lahko kar fajn primerjajo z bencinarji. Poleg tega pa so vedno tišji!!!!!

Sicer pa je to stvar vsakega posameznika. Če komu paše dizel naj kupi dizlača, drugače pa naj nabavi bencinarja!
Slika
 
darky
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:39 pm

Napisal/-a darky So jun 07, 2003 11:31 pm

Sej tema se nanaša na dizle v coupe-jih. Coupe-ji pa so običajno športnejši avtomobili, v katere jaz dizla nebi vgrajeval. Ampak konec koncev vsak ima svoje želje in potrebe in če kdo hoče Lamborghinija z dizel motorjem, naj kar izvoli in se malce poigra z menjavo mašine.
Pri dizlih morda ne smemo pozabiti, da so to motorji s turbino in zato dosegajo takšne moči. Že res, da lahko iz 3.0 dizel motorja spreviš preko 200 KM, ampak če bi 3.0 bencinarju dodal turbino in ga malce navil, bi bila moč dvakrat večja.
Kar se pa porabe tiče je primerjava malce kompleksnejša kot si nekateri predstavljate. Gre za dva totalno različna tipa motorja in ni tako preprosto napisati, da dizel porabi manj, ampak če bi hotel o tem razlagati lahko napišem 2 strani. Morda kdaj drugič.
Sicer pa, če imas denar za velik avto, naj bi imel denar tudi za gorivo in druge stroške. Če ne pa raje imejte manjše (ekonomične)avtomobile.

Neumno se je šminkirat okoli v avtu za 7 milijonov, pol pa se zjokat vsakič ko se je treba ustaviti na bencinski.
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo So jun 07, 2003 11:57 pm

hm men se pa zdi da dizl dobr pase u kabrijolete k so narejeni bol za lagodno vožnjo ne pa za kupeje
 
Toretto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To jun 03, 2003 8:10 pm

Napisal/-a Toretto Ne jun 08, 2003 7:48 am

Kdo pa pravi, da je navor pomembnejši od moči????

A ste se kdaj vprašali, koliko ima firmula 1 navora? Sploh ga nima ne vem koliko dosti, pa ima kljub vsemu nenormalen pospešek. Enako je s skoraj vsemi dirkalniki. Poglejte malo koliko ima Mitsubishi EVO navora, pa ima kljub vsemu zavidljiv pospešek in se lahko vsi TDi- ji samo skrijejo v primerjavi.
Navor je res najpomembnejši, ampak samo če si avtoprevoznik in furaš tovornjak. Pri osebnem (še toliko bol pa pri športnem) vozilu je pomembnejša moč motorja.
Zelo težko je opredeliti razliko med navorom in močjo. Še nikjer nisem zasledil kakšne res lepe razlage o tem. Je pa res, da če se dosti let zanimaš za motorje z notranjim izgorevanjem in po možnosti študiraš strojništvo in imaš te stvari malce v krvi sčasoma razumeš zakaj je v določenih primerih boljše eno ali pa drugo.
Osebno menim, da dizli ne spadajo v športne avtomobile, kako tudi ne avtomatski menjalniki. Ko bodo v Formulo1 vgradili dizla in popolnoma avtomatski menjalnik bom morda spremenil mnenje.


Jaz pravim da je. Sem se peljal v novem MB E 320 (224 KM in 315Nm) in nato še v E 320 CDI (204KM in 500Nm) in je 320 CDI veliko večja zverina. V hrbru ne čutiš konjev če daš na gas veš..?ČUTIŠ NAVOR.
Tako tudi piše v tem članku: How do horsepower relate to the real power of a car?
If you, as the proud owner of a powerful car, say that it has 380 hp, you'll get many Oohs and Aahs but if you say that it's got 550 Nm of torque you'll hear just a '...?!' - if at all. In pol še neki razlaga...Conclusion
In order to know how a car accelerates, you have to have a look at the torque curve, the gearbox and take the weight of the car into account. Then - and only then can you expect a correct result. Knowing the horsepower figure is quite useless in such a case. Še to:
So no one measures the power of an engine directly. A dynamometer only measures torque which will be, related to the engine speed, converted into horsepower by the previous formula! That means that horsepower is more or less an imaginary unit and not something you could see, feel or measure. That may startle one or the other but that's really the way it is!

Čeprav se strinjam da verjetno res ne pašejo v kupeje (M3 naprimer...kaj je večji užitek kot ga držat do 8000rpm, kjer ima največ moči).

Aja še to k si neki govoru o formuli 1:
Another example: Take two 850CSi and replace one engine with one who has the same torque but whose torque peak is at 2000 rpm istead of 4000. When racing each other from a dead stop, the modified CSi will be faster off the line because its 550 Nm are available at 2000 rpm already, whrere the normal one has only 440 Nm.
After its peak the amount of torque rapidly falls and around 3000 rpm the driver of the modified CSi will have to shift into a higher gear because there he has more torque available. So engine power is sacrificed for speed. And now it's the stock CSi that blasts away because his opponent suddenly has just more than half the torque than in first gear, whereas he can go on in 1st until 6400 rpm. When the stock CSi shifts into second gear, the modified one will almost have to shift into third.

Did it look as if the modified car would win at first, everyone will see that it is better to have the torque peak at high rpm as soon as the modified car falls back rapidly. The BMW Formula-1 engine has about the same torque as the engine of the E46 M3. The M3 has its torque peak at 5000 rpm whereas the Formula-1 engine has its at about 16000. Let's guess who can have the accelerator pedal floored for a longer time...
 
Kr_eden
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Ne dec 08, 2002 4:59 pm
Kraj: kras

Napisal/-a Kr_eden Ne jun 08, 2003 8:59 am

Res, da so dizli precej napredovali, sam jst bi vseeno raje imel bencinarja v coupe-ju ali kabrioletu... :wink:

lp,

kr eden
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Ne jun 08, 2003 10:09 am

...no ja, ne recem za kabrioleta...
ampak ker je govora o coupe-ju zase ne vidim nobenega zadrzka.
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Ne jun 08, 2003 2:29 pm

...diesel-coupe...ne hvala...še nisem srečal športnega traktorja...
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Ne jun 08, 2003 3:47 pm

Meni pa so dizli vedno bolj pri srcu in mislim ,da jih lahko tud v kakšne športake začnejo montirat!!!
Npr. BMW 330cd je zelo dober avto z zelo dobrimi voznimi lastnostmi...no vsaj za mene ker 410NM navora pa le ni malo pa pospešek 7 s do 100km/h in pa končna ,ki se konča pri 250km/h!!!
Na testu so ga terali in jim je spil 11l nevem no ampak meni osebno se to zdi fantastična kombinacija!!!
Pa ,če je kdo mogoče zasledil kaj dela v avstrijskem rallyu golf 4 TDI ,je že nekaj etapah pripeljal v cilj kot prvi!!!
TAk ,da jaz sem za to kombinacijo!!! :D
 
darky
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:39 pm

Napisal/-a darky Ne jun 08, 2003 9:47 pm

Dej TORETTO ne kvasi neumnosti!!!!
Očitno se ti še sanja ne kako motor deluje in mi sedaj mečeš naprej neke članke, ki ne povedo absolutno ničesar. Čisto vsak strojnik ti lahko pove, da na motorju lahko merimo le navor, ki se prenaša (v tem primeru) po gredi. Moč je produkt navora in vrtilne hitrosti. Lahko bi vprašal, pa bi ti jaz povedal, ne pa da mi neke članke citiraš. Kakor koli pa; če avto potegne že od 2000 rpm je to res krasen občutek. Vrjamem, da se ti zdi, da je zver, ampak pol ga zmanjka. To pa zato, ker je to specifika dizel motorja. Obratno pa bencinec pri nizkih obratih ne da iz sebe skoraj nič, se pa zato zdivja kasneje. Ko ima motor najvišji navor, da od sebe največ in zaradi konstrukcije in specifik dizla se to zgodi pri relativno nizkih vrtljajih. Z naraščanjem vrtljajev ta navor pada. In če se sklicujemo na tisto formulo za preračun moči to v praksi pove, da ima dizel res ogromno navora vendar ce to pomnožiš s takratno vrtilno hitrostjo (ki je nizka) dobiš dokaj malo konjev. Medtem ko vrtljaji dizla rastejo, pa navor pada in posledično imaš spet malo konjev.

Pri bencincu pa je tako: Pri nizkih vrtljajih ima izredno nizek navor in posledično tudi izkoristek. Ko ima bencinar najvišji navor so tudi obrati motorja visoki, posledično je tam tudi visoka moč.
Sedaj pa se vprašaj: Kaj ti ko divjaš z avtom voziš pri 2000 rpm? Vrjetno ne ampak motor malo bol preganjaš. Torej pri višjih vrtljajih dizrl ne da dosti od sebe, medtem ko bencinar pa ja. Mislim, da ste malce zaslepljeni s tem, da dizel potegne že takoj na začetku in pol mislite, da je nevem kakšna zver. Pozabljate pa, da se pol kar precej umiri. Ampak če dobro pogledate kakšen je pol pospešek od 0-100 boste ugotovili, da bencinar zmaga skoraj v vseh primerih. Pa da o užitkih vožnje sploh ne govorimo.
 
darky
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:39 pm

Napisal/-a darky Ne jun 08, 2003 9:49 pm

Dej TORETTO ne kvasi neumnosti!!!!
Očitno se ti še sanja ne kako motor deluje in mi sedaj mečeš naprej neke članke, ki ne povedo absolutno ničesar. Čisto vsak strojnik ti lahko pove, da na motorju lahko merimo le navor, ki se prenaša (v tem primeru) po gredi. Moč je produkt navora in vrtilne hitrosti. Lahko bi vprašal, pa bi ti jaz povedal, ne pa da mi neke članke citiraš. Kakor koli pa; če avto potegne že od 2000 rpm je to res krasen občutek. Vrjamem, da se ti zdi, da je zver, ampak pol ga zmanjka. To pa zato, ker je to specifika dizel motorja. Obratno pa bencinec pri nizkih obratih ne da iz sebe skoraj nič, se pa zato zdivja kasneje. Ko ima motor najvišji navor, da od sebe največ in zaradi konstrukcije in specifik dizla se to zgodi pri relativno nizkih vrtljajih. Z naraščanjem vrtljajev ta navor pada. In če se sklicujemo na tisto formulo za preračun moči to v praksi pove, da ima dizel res ogromno navora vendar ce to pomnožiš s takratno vrtilno hitrostjo (ki je nizka) dobiš dokaj malo konjev. Medtem ko vrtljaji dizla rastejo, pa navor pada in posledično imaš spet malo konjev.

Pri bencincu pa je tako: Pri nizkih vrtljajih ima izredno nizek navor in posledično tudi izkoristek. Ko ima bencinar najvišji navor so tudi obrati motorja visoki, posledično je tam tudi visoka moč.
Sedaj pa se vprašaj: Kaj ti ko divjaš z avtom voziš pri 2000 rpm? Vrjetno ne ampak motor malo bol preganjaš. Torej pri višjih vrtljajih dizrl ne da dosti od sebe, medtem ko bencinar pa ja. Mislim, da ste malce zaslepljeni s tem, da dizel potegne že takoj na začetku in pol mislite, da je nevem kakšna zver. Pozabljate pa, da se pol kar precej umiri. Ampak če dobro pogledate kakšen je pol pospešek od 0-100 boste ugotovili, da bencinar zmaga skoraj v vseh primerih. Pa da o užitkih vožnje sploh ne govorimo.
 
Uporabniški avatar
blue
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe jun 06, 2003 10:11 pm
Kraj: Cjele

Napisal/-a blue Ne jun 08, 2003 10:03 pm

Točno tako Darky! Tisti,ki hoče pravo športnost naj si omisli bencinarja,za nedeljske športnike pa je dober tudi dizel.Poleg tega pa močno dvomim da ima tak Mercedes res porabo nekaj čez 6 litrov-mogoč če bi ga vozla moja mama,če ga pa voziš tako kot mu narekuje oblika in "pedigre" pol pa njegova poraba ni dosti nižja od kakega po peformansah primerljivega bencinca...
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Ne jun 08, 2003 10:11 pm

Če je komu všeč, da ima navor od 1500 obratov pa do 4000 obratov vedno konstanten, naj si omisli dizla, sploh pa, če ma turbo noter. Pogoje za dirkanje maš skoraj izpollnjene, ampak adrenalina pa ni, če ne slišiš 6000 rpm.....
Se kdo strinja?

Bencinar pa navor doseže pri nekaj več kot 3/4 max rpm in linearno narašča in ne konstantno, kot pa v določenih obratih pri dizlu. Je pa čutiti adrenalin, ko se ti bolj vrti v obrate, bolje vleče....

Say, it isn't so? :wink:
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov