Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
milan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To maj 20, 2003 7:02 pm

dihtenga

Napisal/-a milan Ne jun 08, 2003 1:36 pm

Men je pa šla dihtenga. Zdej me pa zanima kolk pride prbliž servis. Baje se bo zamenjala samo dihtenga pa glavo motorja se bo mal pobrusil. Kolk prbližn nej bi to stal. Avto je pa ROVER 414 si
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jun 08, 2003 2:42 pm

Ja zdaj je odvisn od avta kolk pride tesnilo!
Za mojga yugica 1800! ZA golf2 dizel 4000!!!
ZA tvojga nazalost nevem, racunaj nekje tam do 10000!
Aja glede tega ce ti je slo tesnilo, se malo glava zbrusi da se povrsina zravna in odstrani zazganina!
Mozn da ko bos glavo dol uzel se bo kaj drugega v k****!
Upaj da je vse ql in da bo najmanj kostalo!
LP
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Re: dihtenga

Napisal/-a Njoko Ne jun 08, 2003 8:38 pm

milan je napisal/-a:Men je pa šla dihtenga. Zdej me pa zanima kolk pride prbliž servis. Baje se bo zamenjala samo dihtenga pa glavo motorja se bo mal pobrusil. Kolk prbližn nej bi to stal. Avto je pa ROVER 414 si


Če ne boš popravljal v sosedovi garaži, torej boš avto peljal na servis, bo cena tam v rangu med 35.000 - 80.000 SIT. Dosti je odvisno od cene delov ter od tega, ce je treba se kaksno drugo tesnilce ali malenkost zamenjat (tesnila izpusnega in sesalnega kolektorja, ...).

L.p.

Njoko
 
Uporabniški avatar
blue
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe jun 06, 2003 10:11 pm
Kraj: Cjele

Napisal/-a blue Ne jun 08, 2003 8:59 pm

Se strinjam z Njokotom. Moj prijatelj je imel isto sranje z BMW 316 pa ga je prišlo okol 70k SIT.
 
Hanzi
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: So mar 08, 2003 10:11 am

Napisal/-a Hanzi Če jun 12, 2003 8:23 am

Meni pa je šla na Astri in upam da me bo v garaži prišlo vse skupaj pod 50 jurji. če ne bom bankrotiru saj imam naslednjimesec še reg. :cry:
Sonce naj sveti vsak dan!
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Napisal/-a Njoko Če jun 12, 2003 12:45 pm

Hanzi je napisal/-a:Meni pa je šla na Astri in upam da me bo v garaži prišlo vse skupaj pod 50 jurji. če ne bom bankrotiru saj imam naslednjimesec še reg. :cry:


Moras vedet, da je v 99,9 % primerih treba pobrusit glavo, ce ne se ti rec kmalu ponovi, tako da garazno popravilo skoraj odsvetujem.

Sicer pa je meni za Daewoo-ja na pooblascenem servisu naneslo 42.500 SIT z DDV vred. So mi pa brusili glavo, zamenjali tesnila glave, sesalnega ter izpusnega kolektorja, tesnilo pokrova glave motorja in se termostat, da bo ja gvisno za par let. Deli so bili original.

A ima Opel tako drage dele ali zgolj delo?

L.p.

Njoko
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Če jun 12, 2003 8:50 pm

Meni je pri škodi crknila dihtnga v MB, oziroma nekje na AC na poti tja, potem sem avto kar na uradni servis zapeljal, pa na štop domov. čez nekaj dni pa spet na štop po avto. Vse skupaj s servisom vred (so mi še servis, menjava olja in filtrov, naredili) je bilo 32000sit, so pa malce porezkali glavo, da odstranijo ostanke dihtnga, pa če bi blo slučajn kej skrivljeno. Edino kar je bilo, sem moral čez parsto kilometrov na zategovanje glave in pregled in štelanje ventilov. So mi strogo naročili, da to moram naredit in prav je imel. Seveda ga nisem spet peljal v MB
Je pa tko, da bi me šlepanje iz MB na Bled koštalo več kot 20000sit. Sem klical svojega mehanika, ko se mi je to zgodilo, naj ga kr tam dam na servis, da bom najcenej skoz pršu.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jun 12, 2003 10:18 pm

Glavo daj obvezno brusit, oz zravnat!
Cena brusenja okol 4k!
POl se rabis tesnila za glavom, pa za sesalne in izpusne kolektorje, ker mores dol uzet!
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman Pe jun 13, 2003 6:20 am

Kako pa veš,da je šla dihtunga na glavi,menda se to tezko ugotovi.Mene zanimajo simptomi.
 
Sphero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe jun 13, 2003 8:33 am

Napisal/-a Sphero Pe jun 13, 2003 8:37 am

Hm, meni je tudi včeraj šla dihtenga na glavi motorja (tako pravijo majstri na AMZS) moje Fiat Brave 1.6 16v. Zdaj pa me zanima, kaj naj nardim, da bi napako odpravil. Pri Fiatovem pooblaščenem serviserju v Kranju (Podboršek), mi ne znajo povedati kolikšen naj bi bil ta strošek sanacije, saj se zgovarjajo na to, da pač to oni vedo, ko mašino razderejo (in pol te tud nategnejo, kaj pa). Pri Ambrožu v Lahovčah pa mi je majstr zadevo opredelil kot okvirno 70.000 sit, kar se mi pa zdi izredno veliko, glede na to, da tu pravite, da je to vse skupi za maximalno 15.000 sit stroškov. Kaj naj storim?

Lahko pa tudi avto prodam (sem imel namen prodajati čez kaka 2 tedna), če se najde kak interesent, pa naj potem sam poštima zadevo, in temu primerno pač tudi nižja cena avta. Vseeno pa bi prosil za čimveč uporabnih in pametnih nasvetov kaj narediti. Najlepša hvala že vnaprej!
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Pe jun 13, 2003 9:37 am

Ko je meni šla dihtunga na glavi motorja pri R clio mi je pri lokalnem majstru prišel orenk servis 110.000 sit. V avtohiši Real so mi pa za manjši servis hotli računat 230.000 sit.
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 Pe jun 13, 2003 9:51 am

Še moja izkušnja!

Men so šli kolektorji na batih. Pol bi pa mogu še dihtengo na glav menjat, no saj sem jo, samo mi niso pobrusili glave.... Rezultat? Pri uradnem servisu, (kjer mi niso pobrusil glave) sem plačal 20.000. Od takrat naprej sem imel stalne probleme z vodo. Mogli bi mi menjt vodno pumpo pa je niso, ker je bla baje v redu. Zdej ke je pa kompredijo zjeb.... sem moral pa novo mašino kupt, pa novo vodno pumpo, pa vse drugo kar me je skupno koštalo....130k+. Mam pa petko, ki je vredna 350k al pa še manj....

ampak teh 130k+ me je pršlo v sosedovi delavnici.

Če kdo rabi kvalitetno brušenje, poznam majstra, ki brusi tudi glave za g. Valanta za pokal seicento. Brušenje po komadu pride 2k. Možakar je z mirne na dolenjskem.

lp
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Napisal/-a Njoko Pe jun 13, 2003 1:09 pm

AIRbrush je napisal/-a:Ko je meni šla dihtunga na glavi motorja pri R clio mi je pri lokalnem majstru prišel orenk servis 110.000 sit. V avtohiši Real so mi pa za manjši servis hotli računat 230.000 sit.


Pa da je servisiranje Renaultov najcenejse. Yeah, right.
Moje sožalje. :(



L.p.

Njoko
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Napisal/-a Njoko Pe jun 13, 2003 1:13 pm

prosko002 je napisal/-a:Men so šli kolektorji na batih.


Kolektorji na batih? Kaj pa je to?
Da ne mislis morda tesnil izpusnega in sesalnega kolektorja ali kaj s tem v zvezi?

L.p.

Njoko
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 Pe jun 13, 2003 2:35 pm

Ja to sem mislu. Narobe sem se izrazu...

:>
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
 
Uporabniški avatar
Ziggy
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Pe avg 23, 2002 7:33 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a Ziggy Pe jun 13, 2003 9:34 pm

Tud men je šla dihtnga na cliotu. servis je stal 35.000. Aja simptomi: men je motor najprej čudn vibriral, potem se je pregreval (ob vžigu je šel cagar čist do konca), pa belo se je pokadilo iz izpuha ker je motor kuru olje. Seveda pregrevanje posledično pomen tud vrelo hladilno tekočino. K sem tisto posodo z antifrizom odpru, mi je skor vse v glavo fuknl. Aja pa cena servisa je odvisna od tega kok hitr si avto pelal popravt: Če si se prav dolg vozu pol k je dihtnga že šla, ti je najbrž še kakšn termostat šel... skratka sranje, pa še pride čist nenapovedan (kot pač vsako sranje :lol: )
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman So jun 14, 2003 6:57 am

Men je podobno delal kot upisuje Ziggy(brez kajenja),kadar sem avto parkiral je blo vedno več hladilne tekočine pod avtom kot v sistemu,hladilna tekocina je kar zuborela.Crknu je termostat in to kr na lepem.Stal sem pred zarornicami preko zeleznice in sem mal zaradi dolgocasja postal pozoren na temparaturo motorja.Dokler sem se vozil,pa še tjutraj je blo dost bio hlajenja,ko pa sem stal se je pa vidlo kako se kazalec vzpenja proti rdecemu polju,pa še ventilator se je nonstop vklopljal.Za pranje hladilnega sistema in novo tekocino,nov termostat in pokrovcek raztezne posode me je prišlo 10 000.Ce pa bi se še kaj vec vozil bi lahko blo pa še malo vec.
 
Hanzi
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: So mar 08, 2003 10:11 am

Napisal/-a Hanzi Ne jun 15, 2003 10:15 am

Verjemi da bom tole naredil v garaži in ne na pooblaščenem. Veliko bolj verjamem tistemu v garaži kot pa pooblaščenemu.
Ceno pa sem okvirno napisal saj bo že to dovolj glede na tržno vrednost avta. :roll:
Sicer pa situacija je taka da še nisem 100% koliko je fuč dihtunga, čeprav se na enem vogalu vidi da je počena in skrivljena samo kaj je pa notri pa se ne ve. sem včeraj malo bolj podrobno pogledeal vodo pa je niti še ni toliko zmanjkalo in tudi ni preveč svinjska še (olje) oziroma nisem zasledil sledi olja. Avto ne kadi zato bom kar nekja časa še počakal in malo bolj podrobno spremljal vodo, vodna pumpa pa bi morala biti tudi še v redu saj smo jo lani menjali in nima niti 10 kkm :roll:
Sonce naj sveti vsak dan!
 
dolfe
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: So sep 14, 2002 9:40 pm

Napisal/-a dolfe Ne jun 15, 2003 4:07 pm

vazman je napisal/-a:Men je podobno delal kot upisuje Ziggy(brez kajenja),kadar sem avto parkiral je blo vedno več hladilne tekočine pod avtom kot v sistemu,hladilna tekocina je kar zuborela.Crknu je termostat in to kr na lepem.Stal sem pred zarornicami preko zeleznice in sem mal zaradi dolgocasja postal pozoren na temparaturo motorja.Dokler sem se vozil,pa še tjutraj je blo dost bio hlajenja,ko pa sem stal se je pa vidlo kako se kazalec vzpenja proti rdecemu polju,pa še ventilator se je nonstop vklopljal.Za pranje hladilnega sistema in novo tekocino,nov termostat in pokrovcek raztezne posode me je prišlo 10 000.Ce pa bi se še kaj vec vozil bi lahko blo pa še malo vec.


Meni (na enem starem mercedesu) tisti cilinder, kjer je šla dihtunga, v prostem teku ni deloval, če si dal več gasa, je pričel delovat, ampak plini ob eksplozijji so uhajali v vodni plašč in zmetali vodo iz sistema.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov