evo uradne verzije:
Višina travnika je najmanj na pol med zgornjim oknom in slemenom strehe, razdalja je najmanj 10 m (prej 15). Če kdo ne verjame, naj vpraša kakšnega prof. fotografa (npr. glej gasilski kamion tik za hišo, kako majhen je - rahlo širokokoten objektiv. Avto je z odbijačem in motorjem zataknil kucelj na koncu travnika/zaletišča. Pazi zdaj - zataknil je z desnim robom avta! Zato je avto zasukalo v smeri urinega kazalca (gledano od zgoraj) za cca 200 stopinj (ne 180 - do hiše - torej je bolj zadel z zadnijm desnim bokom)), ni delal salta gor/dol (to se je tudi meni najprej zdelo, dokler nisem našel uradne verzije), motor je bil nekaj nižje (s strani: 20-30 stopinj) od zadka, ko je zadel hišo - se lepo vidi, da je udarjen najprej na spodnji del, kar je nato, ker je avto še padal, rezultiralo v mehko zvijanje (ne pa speštanje, če bi zadel v ravnini) prtljažnika navzgor in noter, nato je sprednji del, ki se je med samim trkom zaradi vztrajnosti vrtilnega momenta še malo obrnil v smeri ur.k. in ki se je zaradi pojemka zadka še dodatno spustil, prišel do tal, zadnji del je odbilo od stene hiše, ga še vedno obračalo v smeri ur. k. ker, pa je bil sprednji del že na tleh, se je avto (desnovijačno -gledano proti hiši) zasukal/ odbil/obrnil (za skoraj pravi kot - pogled od zgoraj) na streho (šele zdaj!) . Če je bil kdo na zadnjih zicih, ne vem, sem pa precej prepričan, da se je za sprednja dva vse odvijalo dokaj mehko. Francoski zici pač

. Recimo
Presem release