Darky 13 litrov

Pa clovek bozji dobro se spusca ta tvoja mama.

Dej nej se mal umiri.

Ja jaz ne vem, jaz imam konstantno porabo 8-10. Ocitno vozim kot po jajcih

. Za tistih 13 je pa treba bit ze posteno jezen. Enkrat sem se vpracal iz Ajdovscine proti domu in sem sel na polno ( ko sem imel se pokojnega passata) je bilo nekaj cez 13. Ocitno se vi vozite v mestu in samo pospesevanje na polno pa bremzanje na polno. Drugace jaz ne vidim kako je prislo do 13 litrov. Whatever. Zakaj ni tako brutalen motor. Sam sem mnenja ( kot so ze nekateri napisali ) da je to druzinski avto in ne potrebuje ko se turbina vklopi da potem pa sam AAAAAAA

. Zato so avti ko so temu namenjeni, kot recimo R5 turbo ( ko sem ze ravno veliko prebral o tem motorju na forumu ). Sicer okusi so razlicni in zame je res idelano da ne cutim tega. Ker je lepo ko das gas da sam vlece, vlece, vlece....lepo, konstantno, linearno. Se najbolj pride to do izraza v kaksnem Vrhnskem klancku, ko motorju ne zmanjka. Sem bral v reviji da konstruktorji tezijo k temu da bi avto ze takoj dosegel maksimalni navor in ga obdrzal do max vrtljajev. Ta motor je temu zelo podoben. Kobreti imas mogoce kaksen diagram navora in moci pa ga pripopaj gor. Ker ta diagram je pa men res lep.
Zakaj ga ni v novem A3-ju pa nimam pojma. Da bi bilo narobe kaj z motorjem ne vem. Vem pa da so prvi motorji imeli probleme. Ko so prisli ven A4 leta 95. So zelo nelinerano vlekli in imeli ogromno turbo luknjo. S tem folk ni bil zadovoljen -> iz tega verjetno tudi sledi da so potem to naredil bolj umirjeno in pisano meni na kozo. To sem slisal sam preizkusil nisem.
Kobreti pa ja ne da bo tudi 2.0 FSI turbo. AAAAUUUU Namrec ze 2.0 FSI vlece prekleto dobro s prisilno poljnjenjem bo pa ze prava raketa. Ko smo sli v Zagreb smo bili ze navsezgodaj zjutraj vsi v avtomobilu zbujeni.

Srecam ravno v Idriji Peljhana. Potem je pa letelo do Kalc
