Joie de vivre! je napisal/-a:Jaz nekega pametnega razloga za nakup res ne vidim. Govori se o prodaji Jaguarja in Land Roverja, hkrati pa izvemo za nakup imena Rover. Totalni paradoks.
Strinjam se z nekatermi spletniki komentatorji, ki menijo, da s to potezo Ford namerava izsiljevati SAIC in Nanjing ter s tem zaslužiti nekaj prepotrebnih miljončkov.
Drugega razloga res ne vidim.
Sigor je napisal/-a:Glede na to, kar se pod Fordom dogaja z Jaguarjem, bi morda bilo bolje, če bi prišlo vse skupaj v roke Kitajcem
Šalo na stran, ne vidim nič lega v prihodnosti tud za Jaguar ne.
Včasih se pošalim in rečem, če bodo še delali Roverje, si bom kupil enega novega, ampak KItajskega ne vem, če bi vzel, za Fordovega pa tud nisem prepričan
Templar je napisal/-a:1. Glede "kvalitete" Roverjev so avtomobili bili konstatno tarča posmeha celo doma v UK glede pregovorno slabe kvalitete izdelave.
2. Jaguar pa ni vložil v nove modele za šajtrgo peska. Vse kar so delali zadnjih 8-6 let je to da so na stari tehnologiji podvozja motorjev(tu pa tam kak novi dizel) menjalnikov itd polagali razhlo različno oblikovan pleh in nove luči pa so že rekli da je nov avto.
Ko resno in kritično pogledaš jaguarjevo paleto ugotoviš da so VSI modeli stari hand me down od AM ali forda z malo drugače potolčeno karoserijo. Tudi vsi tako imenovani "NOVI" modeli niso nič drugega kot zelo radikalni face-lifti.
Isto delajo kot Rover v izteku svoje porizvodnje ko so samo nove odbijače in luči lepli na 10 let stare modele.
Templar je napisal/-a:1. Glede "kvalitete" Roverjev so avtomobili bili konstatno tarča posmeha celo doma v UK glede pregovorno slabe kvalitete izdelave.
2. Jaguar pa ni vložil v nove modele za šajtrgo peska. Vse kar so delali zadnjih 8-6 let je to da so na stari tehnologiji podvozja motorjev(tu pa tam kak novi dizel) menjalnikov itd polagali razhlo različno oblikovan pleh in nove luči pa so že rekli da je nov avto.
Ko resno in kritično pogledaš jaguarjevo paleto ugotoviš da so VSI modeli stari hand me down od AM ali forda z malo drugače potolčeno karoserijo. Tudi vsi tako imenovani "NOVI" modeli niso nič drugega kot zelo radikalni face-lifti.
Isto delajo kot Rover v izteku svoje porizvodnje ko so samo nove odbijače in luči lepli na 10 let stare modele.
milankregar je napisal/-a:Pa še to ne pomeni, da je z avti kaj narobe, Jaguar je prestižna znamka, seveda pa vas razumem, da imate vi itak največ izkušenj z Jaguarji in so itak samo vam delali največ problemov.Še za rezervno kolo od Jaguarja nimate, razen če ata da kakšno večjo žepnino.
Joie de vivre! je napisal/-a:Templar je napisal/-a:1. Glede "kvalitete" Roverjev so avtomobili bili konstatno tarča posmeha celo doma v UK glede pregovorno slabe kvalitete izdelave.
2. Jaguar pa ni vložil v nove modele za šajtrgo peska. Vse kar so delali zadnjih 8-6 let je to da so na stari tehnologiji podvozja motorjev(tu pa tam kak novi dizel) menjalnikov itd polagali razhlo različno oblikovan pleh in nove luči pa so že rekli da je nov avto.
Ko resno in kritično pogledaš jaguarjevo paleto ugotoviš da so VSI modeli stari hand me down od AM ali forda z malo drugače potolčeno karoserijo. Tudi vsi tako imenovani "NOVI" modeli niso nič drugega kot zelo radikalni face-lifti.
Isto delajo kot Rover v izteku svoje porizvodnje ko so samo nove odbijače in luči lepli na 10 let stare modele.
Zadnjih 6-8 let so pri Jaguarju naredili toliko kot nikoli prej.
Templar je napisal/-a:milankregar je napisal/-a:Pa še to ne pomeni, da je z avti kaj narobe, Jaguar je prestižna znamka, seveda pa vas razumem, da imate vi itak največ izkušenj z Jaguarji in so itak samo vam delali največ problemov.Še za rezervno kolo od Jaguarja nimate, razen če ata da kakšno večjo žepnino.
1. Kvaliteta je glede Roverja NE Jaguarja
2. JAguarju zamerim to da ne delajo NIČ na novih modelih v tehničnem smislu. Medtem ko ostale prestižne znamke dobesedno divjajo z razvojem novitet boljših motorjev menjalnikov podvozij itd itd.
Jaguar tu pa tam kupi kak nov dizel, malo drugače polakira les na armaturki (oblika jasno enaka) da clarglass na žaromete in pa revolucionarno na mesto jaguarja dajo samo značko na prokrov motorja in že razglasijo da imajo "NOV" avto.
Ne rečem da ni prestižna znamka, ampak to ni Morgan da bi lahko še vedno delali podvozje iz jesena...
X-type je pod značko mondeo za 2X več denarja
S-type prenavljajo že 7 let-vsako leto ena krom letvica več...
XK- reklamirajo kot nov avto pa je v resnici prejšnji 6 let star model drugo zunanjo obliko a istimi forami in boleznimi prejšnjega modela.
Vsi ti so ko so prišli ven bili res konkurenca BMW 3, MB C, BMW5, MB-E, AM, .... samo danes ne predstavljajo konkurence nikomur več, ker so 5 let za kačami kajšele da bi lahko parirali zgoraj omenjenim.
Ford buys Rover
Ford has agreed a last-minute deal to buy the rights to the Rover marque, blocking the Shanghai Automotive Industry Corporation's plans to take it to China.
Shanghai agreed to buy the brand for £11m from BMW five weeks ago, but the sale was subject to the agreement of Ford, which had negotiated a veto on any sale when it bought Land Rover in 2000.
A spokesman said Ford has no plans to start building Rover cars, but decided to secure the brand to protect the Land Rover brand.
Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov