Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Podaljšanje servisa iz 15 na 30 kkm

Napisal/-a dejvi To okt 17, 2006 1:56 pm

Hodim na pooblaščen servis na vsakih 15.000 km. Avto ni več v garanciji. Razmišljal sem, da bi si dal podaljšat servisni interval na 30.000 km. Vozim se vsakodnevno. Čez teden po LJ, čez vikende pa na daljše razdalje. Naredim 25.000 km/leto. Kolega ma cliota starega 2 leti in še ni bil na servisu, ker ma na 30 kkm. Vem, da bi moral vsaj enkrat letno avto servisirat, kar tudi bi v primeru podaljšanga servisa.
Zdaj me pa zanima ali bi material bolj trpel na daljši interval (vem, da pride drugo, najbrž tudi dražje olje, čeprav že to, ki ga imam zdaj, stane čez 4.000 SIT/l). Dejte mi pomagat, da se pravilno odločim.
Ajde!
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs To okt 17, 2006 2:03 pm

Vozi na servise (redne) tako kot je predpisal proizvajalec! Ce je to na15kkm, potem hodi maksimalno na 15kkm, raje prej kot pa kasneje. Tudi glede kvalitete olja, daj to kar priporoca proizvajalec! To predvsem glede lastnosti in kvalitete.

Kot je meni znano naj bi navkljub podaljsanju rednega servisa na 20 ali pri nekaterih vozilih na 30kkm, vseeno sel 1x letno. Odvisno kaj pride prej. Ali kilometrina ali cas.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To okt 17, 2006 2:51 pm

Proizvajalec daje tudi uradno opcijo podaljšanega servisa, se pravi vsakih 30 kkm, če se seveda za njo odločiš...
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man To okt 17, 2006 9:25 pm

V čem je fora tega? A je avto pol kaj drugačen če podaljšaš, da ga ni treba servisirat tako pogosto? Ne kužim...
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK To okt 17, 2006 9:31 pm

MOgoč ne rabiš vsakih 15k km devat denarja za servis in bi blo v bistvu brezveze, če prodajalec daje možnost daljših intervalnih servisov... Pomojem nebi blo pene, če bi vsakih 30kk hodu na servise, pač se uporabi dobro olje, filtri pa se tak ne menjujejo vsakih 15k km...
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna To okt 17, 2006 10:25 pm

S temi avti pa tudi eni tako komplicirate, kot da avto samo čaka, da bi zaribal. Avti so še skos vzdržljivi in bi preživeli najverjetneje čist brez vsakega servisa 150kkm in bi se potem naredil servis pa bi to bilo to. Če so pred 20 leti avti zdržali vse, potem še danes zdržijo, drugače pa sramota za proizvajalca, da j***a sploh prodaja.

Če je možno na 30kkm, delaš na 30kkm, saj ni za vedno. Čez 10, 15 let, bo na odpadu.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 17, 2006 10:34 pm

kromfelna je napisal/-a:S temi avti pa tudi eni tako komplicirate, kot da avto samo čaka, da bi zaribal. Avti so še skos vzdržljivi in bi preživeli najverjetneje čist brez vsakega servisa 150kkm in bi se potem naredil servis pa bi to bilo to. Če so pred 20 leti avti zdržali vse, potem še danes zdržijo, drugače pa sramota za proizvajalca, da j***a sploh prodaja.

Če je možno na 30kkm, delaš na 30kkm, saj ni za vedno. Čez 10, 15 let, bo na odpadu.


Dejte nehat nakladat. Včasih so bili servisi na 7500km ali še manj, potem na 10.000, sedaj so pa na 15.000 ali 30.000. Če so ti v osnovi predpisali servis na 15.000 km se tega drži, ker ti ga je predpisal proizvajalec in ne serviser in verjemi, da vedo zakaj je servis na 15.000km. Tudiolje ti bodo na servisu dali isto za 15 ali pa 30kkm.
Problem je samo v tem, da če samo voziš in ne preverjaš olja sam vsake tok časa se ti bo zgodilo, da bo avto lahko tut ribnu. Sem imel primer, ko je tipu pisalo na avtu, da ima garancijo 100.000km(konkretno megan 1.6 16V) in tip je dobesedno mislil, da mu ni treba 100.000km delat nobenega servisa in prišel po 63.000km do mene, da mu ena lučka gori na armaturi že kak mesec in da mu je avto crknu in noče več vžgat. Ko smo preverili olje, ga na merilni palčki ni bilo nič, ko smo ga ven zlili, ga je bilo mogoče liter, pa najbrž malo manj in ko smo tipu razložili, da mu je garancija odpadla, ker ni redno na servise hodu, se je zjokal. Servis ga je stal 600 jurjev.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To okt 17, 2006 10:53 pm

če primerjaš novo olje z...
rabljenim 10k km kolikor toliko normalno olje...
rabljenim 15k km se mu zelo pozna da je svoje od(mazal)
rabljenim 20k km skoraj za zjokat
rabljenim 25k km olje je kot mast, odteka pa pol ure... u glavnem za zjokat.
ni važno kaj bom imel... olje bom menjal na 10k km
+menjava filtra....
če ga ne menjaš zraven olja je enako kot da bi se skoz gate usrov!
počutil bi se bolje... s polnim hlačam dreka.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Sr okt 18, 2006 6:11 am

ManIAK je napisal/-a:MOgoč ne rabiš vsakih 15k km devat denarja za servis in bi blo v bistvu brezveze, če prodajalec daje možnost daljših intervalnih servisov... Pomojem nebi blo pene, če bi vsakih 30kk hodu na servise, pač se uporabi dobro olje, filtri pa se tak ne menjujejo vsakih 15k km...


Tako je!
Kje sem že zasledil, da ene firme (kao opel, se mi zdi) ponujajo servis na 50 kkm?
Sem vprašal na srevisu - ti dajo drugo olje, (kao bolj viskozno) ....dražje seveda...
Ja, olje bi znala bit tista šibka točka. Je pa še varianta, da se olje menja na vsakih 15, servis pa na 30...

Hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 18, 2006 6:29 am

dejvi je napisal/-a:
ManIAK je napisal/-a:MOgoč ne rabiš vsakih 15k km devat denarja za servis in bi blo v bistvu brezveze, če prodajalec daje možnost daljših intervalnih servisov... Pomojem nebi blo pene, če bi vsakih 30kk hodu na servise, pač se uporabi dobro olje, filtri pa se tak ne menjujejo vsakih 15k km...


Tako je!
Kje sem že zasledil, da ene firme (kao opel, se mi zdi) ponujajo servis na 50 kkm?
Sem vprašal na srevisu - ti dajo drugo olje, (kao bolj viskozno) ....dražje seveda...
Ja, olje bi znala bit tista šibka točka. Je pa še varianta, da se olje menja na vsakih 15, servis pa na 30...

Hvala za odgovore.


Dej mi povej katero olje zdrži 50.000km, pa povej mi katera firma ima več različnih vrst olja. Ko sem delal še na uradnem servisu, smo mel samo ene vrste olje in to v sodih. Pa ni blo važn, al je bla 20 let stara katra al pa čist novi safran, vsem se je vlivalo isto olje not. In tut na drugih servisih, kjer so kolegi delal je bilo isto. Pa ne verjamem, da je danes kej drugače, tko da bi se jst pri servisu na 30 ali 50k kilometrov kr mal zamislil.

Pa tut med nami povedano - ne vem če je kako olje, ki zdrži 30.000 ali 50.000km. Če pa je, stane pa najbrž liter tega olja nad 10k sit. Še Motul 10W60, ki stane nekaj čez 6000sit na liter naj bi se menjal na 15.000km, boljšega olja pa ne poznam. Tko da če kdo misli, da mu castrol ali elf ali esso drži 30.000km, tudi prav. sam jst sm v božička nehal verjeti, ko sem bil star 2 leti(torej 30 let nazaj).

Razen, če trdite da teflonske obloge tok časa zdržijo z slabim oljem, samo to pomeni, da bo ta teflon pri 120 ali več tisoč kilometrih že čist fentan in da bo avto zrel za generalko. Sicer pa je tudi to lahko cilj te akcije.Tko da se o tem odločite sami - jst pa odsvetujem.
Na svojem avtu pa itak menjam olje na 7500km, ker takrat enkrat začnej mašina delat bolj glasno, kar je znak da je olje zanič, ker ko ga zamenjam je naslednjih 7500km čisto tih.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Sr okt 18, 2006 6:36 am

Evo, take odgovore pričakujem - iz stroke...ker jaz še zmeraj verjamem v božičke, na žalost...vendar zmeraj manj... :roll:
Eno je, da privabljajo kupce z nemogočimi obljubami, drugo pa je realnost in tehnologija, ki ne zdrži. In pol ti pri 100.000 vseka mašina, servisi pa spet masno služijo...

Hvala Nebivedu.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr okt 18, 2006 6:37 am

opel ima dejansko servisne intervale na 50.000 kilometrov! in to za modele 2004 zagotovo! seveda pa je časovna omejitev ali kilometri ali pa dve leti. isto je pri renaultu, ki je imel 30kkm ali dve leti. z letom 2006 pa se je ta meja spustila na 20kkm ali eno leto (renault). pri vsaki menjavi olja SE menja oljni filtre, sicer je tako, kot je že bilo povedano, da na čisto rit oblečeš usrane gate :lol: !
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr okt 18, 2006 7:08 am

Nejko87 je napisal/-a:če primerjaš novo olje z...
rabljenim 10k km kolikor toliko normalno olje...
rabljenim 15k km se mu zelo pozna da je svoje od(mazal)
rabljenim 20k km skoraj za zjokat
rabljenim 25k km olje je kot mast, odteka pa pol ure... u glavnem za zjokat.
ni važno kaj bom imel... olje bom menjal na 10k km
+menjava filtra....
če ga ne menjaš zraven olja je enako kot da bi se skoz gate usrov!
počutil bi se bolje... s polnim hlačam dreka.


Točno tako.

Vsi ki mislite da je interval na več kot 15kkm vredu pa samo :roll: :lol: Če mene vprašaš je to en cheap način privabljanja kupcev, ki se na daljši rok lastniku ne izplača.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 18, 2006 7:24 am

Nixxon je napisal/-a:
Nejko87 je napisal/-a:če primerjaš novo olje z...
rabljenim 10k km kolikor toliko normalno olje...
rabljenim 15k km se mu zelo pozna da je svoje od(mazal)
rabljenim 20k km skoraj za zjokat
rabljenim 25k km olje je kot mast, odteka pa pol ure... u glavnem za zjokat.
ni važno kaj bom imel... olje bom menjal na 10k km
+menjava filtra....
če ga ne menjaš zraven olja je enako kot da bi se skoz gate usrov!
počutil bi se bolje... s polnim hlačam dreka.


Točno tako.

Vsi ki mislite da je interval na več kot 15kkm vredu pa samo :roll: :lol: Če mene vprašaš je to en cheap način privabljanja kupcev, ki se na daljši rok lastniku ne izplača.


Sej servisi ne razmišljajo, kaj se lastniku splača - bolj gledajo na to kaj se njim splača in definitivno se jim splača slabo olje not točit in imeti daljši interval servisa - sploh pa po garanciji, da bo avto ja prej zrel za večje izredne servise in da bodo več zaslužili.
Dela imajo pa itak tok, da se moraš naročit na servisu 2 tedna prej in potem avto pripelješ - pa to na vseh uradnih servisih, ne samo renault in opel.

Dejvi tebi pa predlagam nekaj drugega. Kupi si olje, oljni filter in zračni filter, pa sam to zamenjaj na 15.000km(več kot pol ure nimaš za delat, pa če imaš 2 levi roki), pa na vsakih 30.000 pelji na servis menjat(torej en servis ti, naslednji na servisu). Ko boš parkrat to naredil, pa boš videl da te cena olja in filtrov, ki jih sam kupuješ pride, samo 30% cene na servisu, za ostalo te pa servis kratkomalo nategne, boš nehal na servise vozit, pa boš sam doma šraufal - na servis greš pa samo, če sam ne znaš popravit. Pa še to ne na uradni servis, ampak do mehanika, ki obvlada zadeve in ti to vseeno poceni naredi.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr okt 18, 2006 7:49 am

Ja, saj to sem mislil. Kupec misli kako bo prišparal na olju in filtrih, servis pa tako izračuna, da bo mašina do konca garancije zdržala, potem pa da bodo maksimalno iztržili na servisih.

Dejvi, naredi tako kot pravi Nebivedu. Sam menjaj olje na bolj pogosto.
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Sr okt 18, 2006 8:26 am

foter ma pri vectri (letnik 2005) intervale na 30.000 km? Zanj je sicer to nekje 2/3 leta, da nardi take kilometre, ampak vseeno.. pa ne vem, če so to serviserji predpisal, nisem se pa nikol poglabljal v to, tko da ne vem. Itak mi ne bo vrjel, če mu rečem naj servisira na 15k km

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr okt 18, 2006 8:49 am

Vem, sej moj isto.
Slika
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny Sr okt 18, 2006 9:22 am

Podaljševanje servisa se mi zdi da je čisto marketinška zadeva.. KAO manjši stroški vzdrževanja.... Seveda do 100kkm, pol se pa stvar obrne... bolj obrabljen motor večja poraba olja.... So forumovci z 500kkm na svojih avtomobilih, in se upam dat roko v ogenj da ne bi ti motorji toliko vzdržali če bi menjal olje na 30kkm

Če narediš 30kkm v 2/3 leta je čist ok..... OBVEZNO je pa treba kdaj šipko za olje pogledat, kajti ko zasveti rdeča lučka je škoda na motorju že narejena.

Jaz menjam olje na 15kkm, kdor ima pa interval 30kkm bi mu predlagal tako kot so prej pisali... vsakih 30kkm na servis, vsakih 15kkm doma olje zamenjat....
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 18, 2006 9:23 am

Vprašanje, če bo tak avto , ki ima intervale na 30.000km zdržal 300.000km. Pomoje da ne, pa saj tut ni v interesu firm, da bi avtomobili tok zdržali. Če bodo preveč časa delali, ne bodo mogli novih tok prodat.

Tko da jst mislim, da vse to vodi h hitrejšemu crkvanju teh novejših avtomobilov, samo zato, da bodo servisi služili in s tem tut firme, ki ogromno zaslužijo na rezervnih delih.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
zums
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr avg 23, 2006 7:36 am

Napisal/-a zums Sr okt 18, 2006 9:39 am

Ja kako pa pol v primeru, da mi avto žre olje in ga dolivam na dva meseca - 2500 km/1l
Kako je potem s tem ko pride do mešanja starega in novega?
Tukaj pa ni šanse da po 15km postane olje gosto in zelo umazano, ali pač !?
Avto(l.2001) ima 94k km, olje se doliva 5W40 Valvoline.

Še nekaj, priporočeno olje za 1.6 16V mašino me zanima.A je okej to zgoraj omenjeno , ali se da lahko notri kej bolj poceni?

lp Zums
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov