Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Teen_Spirit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne okt 29, 2006 9:36 am

Dizel-vprasanja

Napisal/-a Teen_Spirit Ne okt 29, 2006 9:45 am

Pozdravljeni.

Pred dnevi sem zamenjal avto in si nabavil Megana Sedan 1.5 dci. Prvic v zivljenju sem kupil avto z dizelskim motorjem, sedaj pa me zanima nekaj stvari:

1.Ali ima ta avto (1.5dci 106KM) turbino?
2.Kaksna je razlika med gorivom dizel, prima dizel, euro dizel... (prodajalec mi je narocil obvezno uporabo eurodizla).
3.Prosil bi se za cimvec splosnih nasvetov glede vzdrzevanja in uporabe vozila. Kot pravim, prvic imam avto s taksnim motorjem in bi rad zvedel cimvec uporabnih informacij, posebej od ljudi z vec izkusnjami.

Hvala za info.

LP
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne okt 29, 2006 10:02 am

1. ja
2. dizla se v slo več ne dobi- kokr jst vem, primadizel je petrolov kao izboljšan euro dizel
3. vzdrževanje so itakr redni servisi, kar se tiče uporabe je pa tako- ne ga prtiskat prvih 3000km, pa NIKOL k je mrzu- ko pa je enkrat na delovni temperaturi, pa lohka počneš kar hočeš
preden ugasneš avto, je dobr, da počas peleš zadne 3 km, da se turbina mal shladi
velik srečnih km
lp
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Ne okt 29, 2006 10:26 am

kljukec je napisal/-a:1. ja
2. dizla se v slo več ne dobi- kokr jst vem, primadizel je petrolov kao izboljšan euro dizel
3. vzdrževanje so itakr redni servisi, kar se tiče uporabe je pa tako- ne ga prtiskat prvih 3000km, pa NIKOL k je mrzu- ko pa je enkrat na delovni temperaturi, pa lohka počneš kar hočeš
preden ugasneš avto, je dobr, da počas peleš zadne 3 km, da se turbina mal shladi
velik srečnih km
lp


Vse prov povedano že v prvem postu, sam popravu bi, da zadnje 3 km peleš na nizkih obratih (mn k 1800), ni pa nujno, da je to tud počas..

Če bi vsi tko delal, bi bli diesel-i skor neuničljivi..
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Ne okt 29, 2006 10:38 am

ja, pa petrolov primadiesel je šele zdaj tolk dober kot agipov al pa molov dizel....
pa tut ni treba delat z njim kar hočeš, bolj ga boš pazil, dlje ne bo problemov....
Slika
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Ne okt 29, 2006 11:49 am

strogo se drži tega, da ga ne tiščiš hladnega in ne ugašaš vročega! To je smrt za turbince!
 
Teen_Spirit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne okt 29, 2006 9:36 am

Napisal/-a Teen_Spirit Ne okt 29, 2006 1:04 pm

Hvala za odgovore.
Se pravi da ni nic narobe ce tankam primadiesel. OK

Avto bom redno vzdrzeval, ker je skoraj nov (6 mes.) in ker je tako tudi prav, saj se moznosti okvar in nepotrebnih komplikacij s tekocim vzdrzevanjem in "normalno" voznjo, zmanjsajo.
Zanimajo me predvsem prakticne izkusnje in nasveti (kot recimo ta, da je fajn avto ohladiti preden ga ugasnes). To ne pise v nobeni knjizici in bom zato vesel vsakega prakticnega odgovora oz. nasveta.

LP
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne okt 29, 2006 1:09 pm

ja najboljs je da ga pustis da mal laufa predn ga ugasnes, pa PAZI! avto še ni ogret k je kazalec na sredini, vsaj 15 km ga ne tisci, ce pa delas relacije pod 15 km pa se sploh izogibaj voznje, ce se bos tega drzal, ga bos se dooolgo imel.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne okt 29, 2006 1:16 pm

Pred mano so ti tako že skoraj vse povedali. Pri ogrevanju DCI motorja na delovno temperaturo ti bo v veliko pomoč tudi zvok motorja. Dokler je motor hladen ali delno ogret, se pri mal višjih vrtljajih motor drugače oglaša, zato ga kakšnih 15 km ne priganjat čez 2000RPM (btw to so dovolj veliki vrtljaji da se tekoče pelješ do 90km/h v 5 prestavi in nisi ovira v prometu). Potem pa po posluhu stopnjuj vrtljaje.

To je moj nasvet iz lastnih izkušenj.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne okt 29, 2006 1:17 pm

in ko ga boš vžigal v mrzlem vremenu, najprej počakaj da ugasne lučka za ogrevanje na armaturki - taka rumena spirala.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne okt 29, 2006 2:37 pm

sebaveh je napisal/-a:in ko ga boš vžigal v mrzlem vremenu, najprej počakaj da ugasne lučka za ogrevanje na armaturki - taka rumena spirala.


:D :D :D :D

ma ja ej!!!!


:D :D :D :D
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny Po okt 30, 2006 8:23 am

Tole pa so nasveti za prestrašit človeka.... Mislim, da je to vse skupaj prezakomplicirano. Zakaj bi človek sploh moral gledat na števec kolk kilometrov je prevozil (npr 15). Orientiraj se raje na kazalec temperature. Namreč pri +10 stopinj je avto hitreje na delovni temperaturi kot pri -15. Pač ker je diesel se kasneje segreje od bencinarja, in ga pač ni (kot tud nobenega avta ne) priporočljivo tiščat ko je mrzel. Glede konca vožnje imam pa sledeče mnenje.... Če si se pripeljal po mestu (seveda ne norel) ne potrebuješ nič drugega kot da ugasneš motor. Druga stvar je, ko greš na AC ter ga tiščiš, potem se pa ustaviš na počivališču ali na cestnini... to je lahko nevarno za turbino. Takrat pa le malo pozornosti....

Konc pametovanja... v glavnem z občutkom.
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Po okt 30, 2006 11:57 am

Kot je danny napisal. Ni panike. Dokler se avto ne segreje ga ne tiščat na obrate pri katerih se vklopi turbina.Na AC pa zadnjih nekaj km poustiš da se turbina primerno ohladi, pa če imaš še potem par km. normalne vožnje ga lahko brez skrbi ugasneš.
Nikoli pa gasa pa mrzel motor.


lp
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po okt 30, 2006 3:12 pm

1. Turbina se vrti stalno, vendar ne s polnimi obrati.
2. Kak pa se naj pol vozim če mi začne turbo filat na 1700-1800 rpm na ful? :twisted:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov