Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

megane crash test (top gear)

Napisal/-a kolesar Po nov 20, 2006 7:04 pm

http://www.youtube.com/watch?v=fwIURVyKusE

5 zvezdic si očitno zasluži :lol:
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po nov 20, 2006 7:15 pm

 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga To nov 21, 2006 3:18 pm

kapo dol, ded ma jaj** :D :D nism se biu udelezen u prometni, pa tut najbrz nebi hotu met ene, namenoma :D :D kot tale :-P
 
Uporabniški avatar
Black Jack
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Po jun 19, 2006 3:00 pm
Kraj: Mozirje/Velenje

Napisal/-a Black Jack To nov 21, 2006 3:42 pm

Ka je usekan ta tip..... :D
From Polo 9N 2003 1.2 12V 47kW/64KM Comfortline ->->-> to Polo 9N2 2005 1.9TDI 74kW(85kW)/101KM(116KM) Comfortline
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 To nov 21, 2006 4:49 pm

pa megan sploh ni bil razbit dost :shock: ma j***a,ni kej,js bi verjetno čist nagonsko stisnu bremzo :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R To nov 21, 2006 4:56 pm

dokazal so sam to, da je tip neumen :P

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
muharem
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:26 pm

Napisal/-a muharem To nov 21, 2006 5:30 pm

model si je dau zic toook nazaj da komi doseže do volana
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Če nov 23, 2006 1:08 pm

Preizkuseno si Megane zasluzi 5 zvezdic.

Sam tip je pa kr neki kesa skasiral za tole vajo:).

Sam koker jst vem, ni dober da mas zic prevec stran od volana, ker te pol airbag ne doseze, mislim da mores glih nekje v sredi sedet.
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Če nov 23, 2006 1:16 pm

Sej če ni potrebe za airbag polj je boljš da te ne sreča :) Ker tud no glih mehek kot blazina :) Če te pa airbag ne zadane pa tk pomeni, da tud ti z glavo ne boš nikamor zadel :)


Ampak avto sploh ni bil nč razbit. Hauba se sploh ni nč nagubala. Kako silo majo bagi pa lohk vidiš ko sovoznikov bag razbije šipo.
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Po nov 27, 2006 1:36 pm

Kaj se je ofnal al kaj? Sej ma senzor pod zicom in se nebi smel ofnat, če ni nihče gor sedel.
Airbag pa po pravilih nebi smel tebe ruknit v obraz ampak bi ti mogel prileteti v njega, takšno bi naj bilo zaporedje dogodkov:), če pa ti priletiš v njega on pa v tebe se pa hitrosti seštejejo.
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po nov 27, 2006 2:59 pm

meganeman je napisal/-a:Kaj se je ofnal al kaj? Sej ma senzor pod zicom in se nebi smel ofnat, če ni nihče gor sedel.
Airbag pa po pravilih nebi smel tebe ruknit v obraz ampak bi ti mogel prileteti v njega, takšno bi naj bilo zaporedje dogodkov:), če pa ti priletiš v njega on pa v tebe se pa hitrosti seštejejo.


tisto da se hitrosti seštejejo ne bo delovalo
ker potem bi bilo huje če se dva avtomobila zaletita pa vsak vozi 30 kot pa če se avto zabije 50 v steno :roll:
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Po nov 27, 2006 3:49 pm

sej tuid je huje...ne poznaš nič osnovne fizike? če se trčita 2 pa usak pelje 30 je tko ko da bi priletel 60 v steno...
Slika
 
Uporabniški avatar
rutenka
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če okt 19, 2006 2:54 am

Napisal/-a rutenka Po nov 27, 2006 5:07 pm

kej takega še nism vidu :shock:
lakom lačen hoče papico
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ To nov 28, 2006 12:13 am

To nemoreš vrjet kaj delajo eni. Za dnar bi jaz tud, če bi dovolj ponudli hehe :twisted:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Re: megane crash test (top gear)

Napisal/-a Mojster Miha To nov 28, 2006 6:59 am

kolesar je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=fwIURVyKusE

5 zvezdic si očitno zasluži :lol:


Sicer je to stara zadeva - če me spomin ne vara so tole naredili v času, ko je bil MEGANE te generacije še "svež" - torej kmalu po lansiranju na tržišče, kar pomeni nekaj let nazaj. Za "žrtev" so določili odsluženega, službenega MONDEA in preizkusili "vrednost" zvezdic.

Da MEGANE ni veliko razbit in vse ostalo sploh ni noben podvig - ker bi se približno enako "odrezal" vsak avto tega razreda z enako oceno varnosti. Zaletel se je namreč v bok vozila - če bi naredili čelni trk, bi bile posledice bistveno drugačne, da o tistih, ki nastanejo pri trku v "fiksno" oviro (betonski blok, drevo ... ) sploh ne govorimo.


LP
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman To nov 28, 2006 9:07 am

Ista fora je pr trku terencev, vecina terencev ima 3-4 zvezdice, kar je precej slabo. Vendar tak trk ocenjuje, ce se zaletis v steno ali pa recimo v tovornjak (torej stvar, ki ima vecjo maso kot ti), ce pa se zaletis v clia, ki ima 5 zvezdic, pa je enkrat lazji, mislim da dober vemo , ker bi taslabso odnesu:(.

Vedno je treba gledat kinetično energijo trka (W=(m*v^2)/2), ki se potem sprosca v proznostno energijo namesto v pojemek avtomobila (ki ubija), ker ti zaradi prevelikega pospeska (mislim da ce je vec kot 100 g, strga vratno arterijo in notranje izkrvavis).

Lahka pa tud si pomagamo z gibalno kolicino m1*v1=m2*v2 in ce se dva avta zaletita z isto hitrostjo in je en dvakrta tezji bo na njega delovala dvakrat manjsa sila pojemanja in to pomeni dvakrat manjsi pospesek F=m*a.
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To nov 28, 2006 9:49 am

Auč.... popolnoma dober avto so šli karambolirat :shock:
Najprej sem pomislil, da se Hammond šali, pol pa uleti tista kamikaza.... :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To nov 28, 2006 10:03 am

kolesar je napisal/-a:
meganeman je napisal/-a:Kaj se je ofnal al kaj? Sej ma senzor pod zicom in se nebi smel ofnat, če ni nihče gor sedel.
Airbag pa po pravilih nebi smel tebe ruknit v obraz ampak bi ti mogel prileteti v njega, takšno bi naj bilo zaporedje dogodkov:), če pa ti priletiš v njega on pa v tebe se pa hitrosti seštejejo.

tako je - Po pravilih (idealno/zaželjeno) bi moral bit airbag že napihnjen (poln) in mirujoč, ko priletiš v njega - esem

tisto da se hitrosti seštejejo ne bo delovalo
ker potem bi bilo huje če se dva avtomobila zaletita pa vsak vozi 30 kot pa če se avto zabije 50 v steno :roll:

Pri seštevanju hitrosti za airbag je problem v tem, da te platno airbaga (oz karkoli že ima), švajsne s sešteto hitrostjo po (občutljivem) obrazu in to spolh ni primerljivo s tvojim primerom.

rok46 je napisal/-a:sej tuid je huje...ne poznaš nič osnovne fizike? če se trčita 2 pa usak pelje 30 je tko ko da bi priletel 60 v steno...

Ta je ena bolj zabavnih izjav tedna (osnove fizike - WTF??)
Če težko doumeš, si zamisli tvojo reducirano varianto - npr, da en od teh dveh stoji, torej bi po tvoji analogiji bilo isto, če se zaletiš npr v stoječ avto (lahko celo v bok) s 30 km/h ali v steno. Si še upaš trdit, da je enako. Tvoj primer velja le v primeru, če je en od teh dveh stena (premikajoča - ali kamion, vlak).
Verjetno je celo bolje dva s 30 kot pa en s 30 v trdo stabilno steno Tudi zato, ker se ob res enakovrednem trku energije seštevajo za oba skupaj, za enega je pol - se torej ne seštevajo). Za enega seveda - če sešteješ posledice obeh, smo pa tam tam.
Tu pridobivajo s kompjuterskim (in z izkušnjami seveda) načrtovanjem zmečklijivih con. Od tu tudi prednost malih avtov proti terencem na testih. Pri terencih mora biti zaradi dosti večje teže in obremenitev skoraj vsa struktura zelo močna - kdaj celo premočna za ustrezno načrtovanje zmečkljivih con (domnevam kot en od vzrokov 4* za Q7).

Sklopi, deli in strukture dveh avtov se pri delovanju energij preoblikujejo, prilagajajo druga drugi in preusmerjajo (tudi časovno) energije trka. Zato bolje v drug avto kot v zid - je pa škoda (ali celo poškodbe ljudi) še na drugem avtu in se ne splača.
Sicer je pa Meganeman povedal dovolj o fiziki.
lp
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To nov 28, 2006 10:49 am

meganeman je napisal/-a:Ista fora je pr trku terencev, vecina terencev ima 3-4 zvezdice, kar je precej slabo. Vendar tak trk ocenjuje, ce se zaletis v steno ali pa recimo v tovornjak (torej stvar, ki ima vecjo maso kot ti), ce pa se zaletis v clia, ki ima 5 zvezdic, pa je enkrat lazji, mislim da dober vemo , ker bi taslabso odnesu:(.


kokr jst vem ni res
ncap ocenjuje, da se zaletiš v isti avto- oz. vozilo z isto maso
lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov