Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Eddis
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Sr feb 02, 2005 12:31 pm
Kraj: Ljubljana

Nova generacija motorjev ???

Napisal/-a Eddis Sr nov 22, 2006 1:49 pm

http://www.mycoolclips.com/?v=86e0a7084 ... 453967c9f5

Mislite da se bo tole lahko prijelo v praksi?
...ima se - može se, nema se - folira se...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr nov 22, 2006 3:44 pm

Ne spomnem se imena tipa ki je naredu celo firmo za ta tip mašine, ampak to je zunaj že desetletja. In mu še ni uspelo narediti dejnsko vzdržljive mašine (ima cel kup problemov, zaradi česar ne dela kot bi moglo)...

...aja, ime je scuderi, sej 100x pove v clipu :lol:
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Sr nov 22, 2006 3:54 pm

ko sem gledu tole animacijo sem nekako prisel do naslednih zakluckov

tale motor brez dodatnega rezervarja za zrak je neuporaben

rezervar za zrak more biti kr veliik v kolikor hoces da tece motor na tisti zrak k je v rezervi
v rezervnem tanku more biti sigurn visoki pritisk da zadeva lahko saj koker tok casa funkcionira skratka ti bases stisnjen zrak v posodo ki ima ze stisnen zrak hmmm
ne vidm kje bi kle povecal izkoristek

nekako brez tega rezervarja je ta masina nesmislna in ne bo nikoli mela vecji izkoristek kot klasicna

mores vedt da pr klasicni dela en bat kar tukaj delata dva
in v klasicni masini so 4 bati da dobis koker tok moci
pomnozis x2 skratka 8 batov je nekako minimal da bo zadeva delala na podobni moči

tuki pa dvomim da je tok boljsi izkoristek da bi lahko ze dodano trenje zaradi 4 ih extra batov kompenziral kaj sele da bi pol dosegal se boljsi izkoristek kot klasicna masina
prostornina motorja je definitivno veliko vecja kar pomeni tudi vecjo tezo
pa da ne pozabmo tanka za komresiran zrak k tudi ponavadi ni glih lahek

itd. itd. mislim da tale razvoj gre v narobno smer
saj moje mnenje
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
Pudgar Uroš
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: So jul 23, 2005 3:11 pm

Napisal/-a Pudgar Uroš Če nov 23, 2006 9:17 am

Če prav razumem, je bistvo tega motorja v povečanju izkoristka na ta način, da zrak dvakratno kompresira. Prvi cilinder stisne zrak in skompresiranega pošlje v vžigali cilinder, ki ga še enkrat stisne pred vžigom.
Rezervoar za zrak pa je koristen, da kadar spustimo gas in bate poganja gibalna sila avta, kompresija zraka ne gre v nič. Četudi bi šla, oz. bi motor bil brez rezervoarja bi bil še vedno funkcionalen vendar z manjšim izkoristkom.
Kolker sem razumel je možno posamezne cilindre izklopit (off-setting the cilinders), da se zmanjša trenje, npr. kompresijski cilinder, kadar je rezervoar po dovolj velikim pritiskom da ta polni vžigalni cilinder... itd...
Ideja je, ampak vprašanje kolko revolucionarna... Kompresorje že tako poznamo kot alternativa turbinam....
@post nad mano: Mislim da ne bo držalo da tukaj dva cilindra opravljata isto funkcijo kot pri klasičnih motorjih eden. Tukaj ravno tako eden (vžigalni cilinder) opravlja ravno isto funkcijo kot pri klasičnih motorjih, drugi cilinder je samo dodan za dodatno kompresijo zraka. Če pa se to splača, pa ne vem, ker logično da so s povečanjem števila cilindrov tukaj še dodatne izgube, na račun teže, velikosti, trenja, itd... Nikjer ne piše kakšna je overall ocena pri dejanski uporabi vozila s tem motorjem...

Lp.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če nov 23, 2006 9:30 am

Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov