Napisal/-a Pudgar Uroš Če nov 23, 2006 9:17 am
Če prav razumem, je bistvo tega motorja v povečanju izkoristka na ta način, da zrak dvakratno kompresira. Prvi cilinder stisne zrak in skompresiranega pošlje v vžigali cilinder, ki ga še enkrat stisne pred vžigom.
Rezervoar za zrak pa je koristen, da kadar spustimo gas in bate poganja gibalna sila avta, kompresija zraka ne gre v nič. Četudi bi šla, oz. bi motor bil brez rezervoarja bi bil še vedno funkcionalen vendar z manjšim izkoristkom.
Kolker sem razumel je možno posamezne cilindre izklopit (off-setting the cilinders), da se zmanjša trenje, npr. kompresijski cilinder, kadar je rezervoar po dovolj velikim pritiskom da ta polni vžigalni cilinder... itd...
Ideja je, ampak vprašanje kolko revolucionarna... Kompresorje že tako poznamo kot alternativa turbinam....
@post nad mano: Mislim da ne bo držalo da tukaj dva cilindra opravljata isto funkcijo kot pri klasičnih motorjih eden. Tukaj ravno tako eden (vžigalni cilinder) opravlja ravno isto funkcijo kot pri klasičnih motorjih, drugi cilinder je samo dodan za dodatno kompresijo zraka. Če pa se to splača, pa ne vem, ker logično da so s povečanjem števila cilindrov tukaj še dodatne izgube, na račun teže, velikosti, trenja, itd... Nikjer ne piše kakšna je overall ocena pri dejanski uporabi vozila s tem motorjem...
Lp.