smart4 je napisal/-a:Baje se to dela zaradi nekakšnih predpisov. naj bi bilo vedno več avtomobilov brez vijaka. Ker tisti vijak naj bi bil nevaren v primeru točenja ( za okolje mislim).
V primeru "točenja"

kaj si mislil s tem? mogoče trčenja? da bi karter kaj popustil tam okrog vijaka, če bi prišlo do deformacije?
Z oljem je pa tako: nikoli, res nikoli ne izčrpaš ali pa izliješ 100% vsega starega olja ven ... pa nič hudega če ga kakšno žlico ali dve ostane noter, tudi pol deci ali cel deci proti 4 litrom ni nič hudega, bo pač novo olje že malce potemnelo takoj na začetku. Mislim, da je bolj pomembno, da vsakič zamenjaš tudi filter, ni toliko pomembno, če ostane malenkost starega olja noter. Prav tako mislim, da s prečrpavanjem, oziroma sesanjem olja skozi tisto luknjo za kontrolo ni tako napačen sistem, saj posesa ven v glavnem vse olje, ravno tako, kot bi ga zlil skozi vijak na dnu. Delo je manj umazano, verjetno tudi hitrejše, res pa je, da zahteva posebno pripravo. Ne bi vedel, ampak a niso imel to na črpalkah? Olja že nekaj let ne menjam sam, tako da skrb za to prepuščam mojemu mehaniku. V bistvu nimam placa za mehanična dela, pa še ne da se mi packat okol mašine ...