Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Bolj neposreden volan

Napisal/-a Blinder Sr dec 06, 2006 6:09 pm

Pozdravljeni.

Zanima me, kako bi se lahko spremenilo volanski mehanizem, da bi bil bolj neposreden*.

Ali avtomobili, ki so predelani za dirke, imajo tudi volanski mehanizem spremenjen?

Slika

*(ne)posrednost volana: bolj, ko je volan neposreden(direkten), manj je treba ga zavrtet, da se kolesa obrnejo za dolocen kot. Z drugimi besedami... manj se ga vrti.
Sportni avti ponavadi imajo bolj direktne, medtem ko kaksni terenci imajo manj direktne.
Neka "merska enota" za posrednost volana je koliko obratov volana je od ene skrajne tocke do druge(zamotas volan levo do konca in potem desno do konca, medtem pa stejes koliko obratov pride). Pri avtih je okoli 3 kroge.

Lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr dec 06, 2006 6:15 pm

Vrjetno bi blo treba menjat letve pa vse al pa kr komplet volan! Mislim pa da je kr zajebano ko ti kaj skoči na cesto pri 100km/h! ;)
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr dec 06, 2006 7:16 pm

manj obračanja pomeni da rabiš večjo silo, da obrneš gume....zato imajo navadni volani ful za obračat ( velik prenos), servo volani pa imajo manj, saj ti pomaga elektrika/ hidravlika....

PS: kupi Alfo in boš mel skor direkt volan....kaka sport izvedba ima čisto direkten volan.....ampak če ti crkne servo :twisted: .....ga na roke ne boš motal!!! še med vožnjo težko....na mestu pa sploh...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr dec 06, 2006 7:51 pm

Ena varianta je da prestaviš vpetje volanskih končnikov, na sliki se vidi, da če vpetje prestaviš iz 1. v točko 2. z istim pomikom volana levo-desno veliko bolj obrneš kolesa. Seveda je to težko izvedljivo, sploh če je pesto ulito in je na njem pritrjen volanski končnik (pri nekaterih avtih imaš na blažilcu zavarjen vzvod za pritrditev končnika tam se da to predelati)

Slika


Druga varianta pa je da narediš reduktor z vhodom na eni strani in izhodom na drugi ter razmerjem 1:2 ki bi ga lahko pritrdil na tla tam ko gre volanski drog ali pa direktno na drog če bi bil narejen kot planetno gonilo. Mislim da se tudi dobijo kiti za predelavo u tujini.


.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Sr dec 06, 2006 8:03 pm

Daj majnsi volan gor ... se kar precej pozna.
Slika
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr dec 06, 2006 8:16 pm

Še vedno je enako število zavrtljajev, tako da nisi nič naredil.
Bolj je važno da imaš dober grip na volanu in pravo velikost da ga čimlažje hitro vrtiš.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov