Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Laufanje v leru

Napisal/-a dnovak24 Ne dec 17, 2006 10:50 pm

Torej a je kej narobe če avto laufa v leru na mestu nwm urco, dve, tri.....?
A skuri veliko bencina?
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Ne dec 17, 2006 10:54 pm

S tehničnega vidika ni nič narobe, z okoljevarstvenega pa je narobe. Skuri okoli 1,5 l goriva na uro. Odvisno od mašine.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne dec 17, 2006 11:13 pm

Najprej ga segrej z vožnjo.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Quiksilver
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Ne dec 11, 2005 8:43 pm

Napisal/-a Quiksilver Ne dec 17, 2006 11:34 pm

Tud men se je zgodil da po dolgem popivanju v neki koči sredi gozda nisem mev it kam spat ker so bile vse sobe že zasedene. Pa sm se odloču da prespim kar v prijateljevem polotu :D Sem lepo prižgav avto počaku 3 min da je začelo toplo pihat, prižgav radio in se udobno namestiv v sedež. Zbudu sm se po 3 urah trdnega spanca 8) Avto je še zmeraj normalno laufu. Porabu je pa eno črtico po cagru.
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Ne dec 17, 2006 11:38 pm

Pod stantgasom oljna pumpa nima ravno pravega pritiska za mazanje masine. Tko da redno prakticiral tega jest nebi.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Po dec 18, 2006 12:04 am

Hehe, ja učas če nimaš kje prespat sred zime pač v avtu prespiš da te ne zebe ane, ja skuriš pa verjetno kr dost goriva če boš 8 ur spau:)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po dec 18, 2006 12:48 am

...Kolikor imam prakse ne bi smelo škodit če te ne j**e recimo kakšen termostat in termostikalo ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Po dec 18, 2006 3:30 am

Ne vem kako oljna pumpa ne daje dovolj pritiska (sploh najbrž mislite pozimi), če jaz ko zakurblam mrzel avto veselo gledam, kako je pritisk olja v prostem teku preko 80%...

Me je pa res vedno zanimalo, kako oljna pumpa "štima pritisk", da pri topli mašini daje manj pritiska- a je vezana na kak senzor temperature, ali je samo gostota olja različna?
 
Uporabniški avatar
adamovc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 518
Pridružen: So jul 29, 2006 8:07 pm

Napisal/-a adamovc Po dec 18, 2006 8:56 am

Meni na potovalnm računalniku pri ogreti mašini kaže v prostem teku porabo 0,6l na uro (če to drži pa nisem preverjal). Poraba v bistvu ni posebej velika, pa tudi če recimo prespiš 8 ur, te to stane le dober tisočak.
 
Uporabniški avatar
krucymucy
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Sr mar 30, 2005 10:06 pm

Napisal/-a krucymucy Po dec 18, 2006 9:15 am

phoebus je napisal/-a:Me je pa res vedno zanimalo, kako oljna pumpa "štima pritisk", da pri topli mašini daje manj pritiska- a je vezana na kak senzor temperature, ali je samo gostota olja različna?

pravilno razmisljas. z visanjem temperature olje postaja redkejse in zato manjsi tlak pri ogretem avtomobilu. pa tudi vrtljaji prostega teka se razlikujejo pri toplem/hladnem motorju ...
Always looking for another
 
Uporabniški avatar
oorosh
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 513
Pridružen: Sr okt 11, 2006 4:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a oorosh Po dec 18, 2006 11:40 am

Ali je možno, da bi dolgo delovanje motorja v prostem teku škodovalo motorčku za prosti tek? :shock:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 18, 2006 1:12 pm

Na dolenjskem policijski avtomobili stojijo po 24 ur na enem in istem mestu prižgani - policijska varnostna služba, ki varuje cigane. To se zdej dogaja že ene 2 do 3 tedne. Če bi res tok škodilo avtomobilom, bi ti avtomobili že vsi pocrkal, pa še kr delajo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Po dec 18, 2006 1:25 pm

nebivedu je napisal/-a:Na dolenjskem policijski avtomobili stojijo po 24 ur na enem in istem mestu prižgani - policijska varnostna služba, ki varuje cigane. To se zdej dogaja že ene 2 do 3 tedne. Če bi res tok škodilo avtomobilom, bi ti avtomobili že vsi pocrkal, pa še kr delajo.


Bi jim jaz dal sedet v avtu pa ga brezveze laufat za naš denar... Naj se vsedejo zraven ciganov okrog ognja...
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 18, 2006 1:35 pm

Bosko001 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Na dolenjskem policijski avtomobili stojijo po 24 ur na enem in istem mestu prižgani - policijska varnostna služba, ki varuje cigane. To se zdej dogaja že ene 2 do 3 tedne. Če bi res tok škodilo avtomobilom, bi ti avtomobili že vsi pocrkal, pa še kr delajo.


Bi jim jaz dal sedet v avtu pa ga brezveze laufat za naš denar... Naj se vsedejo zraven ciganov okrog ognja...


Od ivančne gorice do naselja so 3 enote, ki 24ur na dan čuvajo, potem pa še 2 enoti ob taboru, z druge strani pa ne vem kok jih je - uglavnem zapravljajo naš denar za brezveze.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Po dec 18, 2006 1:53 pm

Policaji so v glavnem vedno v vsaki patrulji lepo v prižganem avtu, pa naj bo to poleti ali pa pozimi. Če bi zelo škodovalo mašini tako početje, bi policijski avti pocrkal zelo hitro, pa verjetno dosegajo kar lepo število kilometrov.
Oljna črpalka res da malce manj pritiska pri nizkih vrtljajih, kot pri visokih, res pa je tudi, da pri nizkih vrtljajih v prostem teku ležaji niso tako obremenjeni kot pri višjih, še posebej pri priganjanju in vožnji v klanec in podobno. Iz tega sledi, da je tisti tlak olja povsem dovolj, glavno da so ležaji mastni pa se ne bodo obrabljali. Mislim, da je to logično kot dan in noč. Avto mora biti narejen tako, oziroma, mašina mora biti narejena tako, da se pri normalni uporabi ne sme nič pokvarit. Prosti tek pa spada v normalno uporabo, čeprav ni priporočljiva. Veliko bolj škodi motorji priganjanje v visoke vrtljaje in podobno, ki pa ga verjetno prakticira precej voznikov, pa verjetno ne razmišljajo toliko o škodljivosti tega početja ... ampak avti še kar delajo, naj jih priganjamo ali pa lavfamo v prostem teku. ;)
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
hladov
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če dec 14, 2006 3:30 pm
Kraj: primorska-bolj jugovzhodna

Napisal/-a hladov Po dec 18, 2006 2:29 pm

Par let nazaj smo bili na dopustu pri v bližini Zadra. Zjutraj se z bratrancem odpravljava v trgovino. Bratranec prižge avto (Passat tdi) in seveda zakuri klimo, ker je bil avto že nekoliko topel. Pa stopi ven da bi pokadil še en cigaret dokler se avto lepo ohladi ;) . Zapre vrata, ta pa se lepo zaklenejo (samodejno zaklepanje :evil: ). Sva poskušala vse živo, vlomiti nisva znala :cry: , domači mojstri so trdili da tudi ne znajo :ne . Ključe so nam iz Slovenije poslali po avtobusu ;) . Zvečer sva jih šla iskat v Zadar. Bratranec je odklenil vrata, Kakšen prijeten hlad 8) . Z avtom pa nič narobe. Po otoku pa govorice, da naj bi bil cel dan v avtu majhen otrok :-P .
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po dec 18, 2006 2:44 pm

hladov je napisal/-a:Par let nazaj smo bili na dopustu pri v bližini Zadra. Zjutraj se z bratrancem odpravljava v trgovino. Bratranec prižge avto (Passat tdi) in seveda zakuri klimo, ker je bil avto že nekoliko topel. Pa stopi ven da bi pokadil še en cigaret dokler se avto lepo ohladi ;) . Zapre vrata, ta pa se lepo zaklenejo (samodejno zaklepanje :evil: ). Sva poskušala vse živo, vlomiti nisva znala :cry: , domači mojstri so trdili da tudi ne znajo :ne . Ključe so nam iz Slovenije poslali po avtobusu ;) . Zvečer sva jih šla iskat v Zadar. Bratranec je odklenil vrata, Kakšen prijeten hlad 8) . Z avtom pa nič narobe. Po otoku pa govorice, da naj bi bil cel dan v avtu majhen otrok :-P .

zakaj se je pa zaklenu?
upam, da je odpravu napako
lp
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Po dec 18, 2006 3:18 pm

jz ko ga segrevem počakam da se najprej malo ulaufa potem pa ga malo piknem po gasu da pristane na normalnih obratih delovanja.
gassssssssssssssssss
 
hladov
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če dec 14, 2006 3:30 pm
Kraj: primorska-bolj jugovzhodna

Napisal/-a hladov Po dec 18, 2006 3:27 pm

V avto so naknadno (servis ;) ) vgradili daljinsko zaklepanje. Če si najprej zaklenil z daljincem, potem pa odklenil z ključem se je včasih čez nekaj časa avto kar spomnil, da bi moral biti zaklenjen. Pa se je zaklenil :D . Ne vem pa če je bila napaka odpravljena, ali pa je postal bratranec bolj previden. :idea:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov