Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
audi a3
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr okt 12, 2005 10:27 am

kaj je bolše pogon spredi al zadaj??

Napisal/-a audi a3 So jan 06, 2007 9:26 pm

Čist tako me zanima ker mam namen kupit bmw serjo 3 tanovo se razume!prej sem mev pa golfa 4 ter audi a3 quattro!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jan 06, 2007 9:29 pm

Uporabi iskanje - tema je že obdelana kr nekajkrat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
sevnican
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: To okt 04, 2005 6:46 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sevnican So jan 06, 2007 9:34 pm

nebivedu je napisal/-a:Uporabi iskanje - tema je že obdelana kr nekajkrat.


Se sploh vprašaš kdaj zakaj je ta forum? Kaj je njegov smisel? Je res samo iskanje po njem, ali se lahko dejansko tudi kaj vpraša? Mogoče je pa po tistem, ko ste to temo predebatirali prišel na forum še kdo drug, ki mogoče ve veliko več kot tisti, ki so pisali v temo?

Brez zamere, ampak s tem ko vedno pošiljate na iskalnik, zgubljate veliko članov.
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio So jan 06, 2007 9:37 pm

Vozne lastnosti so pomoje po suhem boljše z zadnjim pogonom. Za moje pojme imajo BMWji odlična podvozja. Problem nastane kadar dežuje in ko zapade sneg. Verjetno boš takrat razočaran, glede na to da si bil na štirikolesnem pogonu. Po suhem te bo definitivno presentil.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
blindek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: Če jun 16, 2005 4:55 pm
Kraj: Pomurje

Napisal/-a blindek So jan 06, 2007 9:41 pm

pred kratkim sem na Sat 1 automagazin gledal test vozila na zadnji pogon in vozilo na predji pogon

pri današnjih novih avtomobilov razlike skorajda ni oz. so tako minimalne da se ne opazi, seveda pri vključenih raznih elektronskih pomoči

mislim da je na testu bila novi passat in nov mercedez(nevem katera klasa)

brez pomisleka lahko kupiš avtomobil na zadnji pogon...

tudi doma mamo bmwja vendar 525, in pozimi ni nobenih problemov
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar So jan 06, 2007 9:41 pm

najboljše je še vedno AWD.
 
Uporabniški avatar
sevnican
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: To okt 04, 2005 6:46 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sevnican So jan 06, 2007 9:42 pm

Samo a niso ravno zaradi tega razdeili težo avta na 50:50? In pa EPS in ASR funkciji v teh primerih zelo pomagata, tako da ne vem, če je res toliko slabši zadnji pogon v mokrih razmerah.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So jan 06, 2007 10:01 pm

Po mojem če lahko toliko ljudi živi z zadnjim pogonom (število BMW, merceesov.... na cesti) ni ta tak problematičen. V snegu bo še vedno sigurno prej omagal :D

En offT
Včeraj sem videl trenutnega Mercedesa E-ja, ko je rahlo deževalo je prehitel nas pa še vozilo pred nami in ko se je hotel vrniti v desni trak mu je zadek zaplesal najprej v desno potem pa na levo in ga je zasukalo za 270. Hvala bogu je bila cesta prazna in ni prišlo do nobene nesreče in nas je po parih minutah spet prehitel.
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So jan 06, 2007 10:27 pm

Tomcatter je napisal/-a: ... in nas je po parih minutah spet prehitel.
8] :/:o:/

Razlika v vožnji je vsekakor opazna, sploh v ovinkih. Je pa pri izbiri pogona veliko stvari odvisnih od tvojih želja in potreb. Če si običajen voznik in voziš po omejitvah brez potreb po lezenju v klance po snegu potem razlike praktično ne bo. Ob večjih željah ali strahovih so pa stvari drugačne ...
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R So jan 06, 2007 10:48 pm

kolkor zaslišujem ljudi, ki mi ustavijo z zadnjim pogonom (dostkrat štopam), mi še noben ni reku, da ma kake večje probleme pozimi ko s sprednjim pogonom..

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jan 06, 2007 10:54 pm

Probleme z zadnjim pogonom imajo samo butli, ki iz 60 konjskega avta s prednjim pogonom preidejo na 200konjski avto z zadnjim pogonom, pa ga potem tišijo čez ovinke in ko ven s ceste letijo pa jokajo kok je zadnji pogon slab.


Res pa je da je prednji pogon lažji za vozit, ker lahko rešuješ probleme na spolzki ali zasnežei cesti z močjo motorja, medtem, ko moraš za zadnji pogon že nekaj obvladat.

Pri AWD ko te enkrat začne nest ven iz ovinka, si že čez mejo, da bi karkoli popravil in ponavadi končaš v grabnu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jan 06, 2007 11:31 pm

nebivedu je napisal/-a:Probleme z zadnjim pogonom imajo samo butli, ki iz 60 konjskega avta s prednjim pogonom preidejo na 200konjski avto z zadnjim pogonom, pa ga potem tišijo čez ovinke in ko ven s ceste letijo pa jokajo kok je zadnji pogon slab.


Res pa je da je prednji pogon lažji za vozit, ker lahko rešuješ probleme na spolzki ali zasnežei cesti z močjo motorja, medtem, ko moraš za zadnji pogon že nekaj obvladat.

Pri AWD ko te enkrat začne nest ven iz ovinka, si že čez mejo, da bi karkoli popravil in ponavadi končaš v grabnu.
...Če pri AWD ne paničariš tudi ko si šel čez mejo lahko umiriš avto in spelješ ovinek - sigurno pa to ne pomeni, da greš v vsak ovinek 300 ;) ( imeti moraš pač malo občutka - zgodi se ti pa lahko da si naletel na olje ali na menjavo asfalta po mokrem in s***** avto pač ali si malo čez limit podvozja ali pripališ ko budala v ovinek z neogretimi gumami - se pač dogaja) plina nikoli ne spuščaš, ko te nosi in počasi se bo skopal ven pri temu mu z volanom ne preveč pomagat ker lahko nehote poslabšaš zadevo ko spet zagrabi guma ... če nisi prepričan in imaš plac pa pač bremzaš AWD z abs in dobrimi gumami tudi v kritičnih razmerah 3 x prej zaustavijo avto oziroma malo cik cak spelješ ovinek bremzat pogojno kot sem omenil se da npr: samo spustit gas pa ne to je najslabše - ker te bo obrnilo ;) razen mogoče na ledu - tam še sklopko stisneš ! L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 So jan 06, 2007 11:42 pm

na kratko povedano, vsi najboljši avti imajo zadnji pogon :D
Slika
 
birdy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: So jan 28, 2006 7:25 pm
Kraj: Lj-center

Napisal/-a birdy Ne jan 07, 2007 12:11 am

dejstvo je da za voznjo na robu rabis dalec najvec znanja z AWD

kar se tice zadnjega pogona pri ta novih bmw-jih
z vklopljeno elektroniko je pac dolgcajt=vsak zna vozit
z izklopljeno elektroniko pa jest osebno najbolj pogresam lsd, ki ga mam na alfi, ker bmw ga ali nima al pa dela skrajno cudno(moram priznat nisem prasal ce je bil opremljen z lsd, v kolikor je to sploh mozno)
in ko si 1x navajen na RWD je bmw(novi z 50:50 tezo) res igracka na cesti

kar se tice zime je pa tko za bmw vem samo za stare k so meli riti prelahke in tist je obup(samo:)

jest mam alfo k ma zadaj pogon pa 50:50 tezo pa lsd pa prlezem marsikam, kjer marsikomu odpove fwd


ps
pa se misel glede 4x4
4x4 ne pomeni da bos pelal 4x bolj varno cez ovinek to sam pomen da bos pr cca 2x vecji hitrosti iz ovinka letel
in za off road 4x4 ne pomen da prides povsod ampak da bos na ene 4x bolj zajebanem placu obstal(kolega z imprezo, je vojaski puch 1x moral ven vlect)

pss
4x4 na spolskih vsponih skriva eno zlo grdo kazen ki jo tisti k mate 4x4 poznate, ce preterate v vzponu, tak da tud 4x4 je zahrbten
Alfa Romeo
...____ ___.........................
......../..|___.........................
....../.....___|....EVOLUZIONE
......TURBO...........................
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Ne jan 07, 2007 12:22 am

Boljše je relativno... Če primerjaš samo sprednji in zadnji pogon, pa gre nekako takole. Sprednji je bolj obvladljiv, zadnji pa ima boljši izkoristek moči. Vseeno, če ne pretiravaš ni problema.

Sorta on topic:
Je pa moja bivša sošolka veselo pripeljala mal čez 40 v en dvojni ovinek po malce mokri cesti z enim starejšim Volvom in malce močnejšo mašino.... Kot da ne bi bilo dovolj je še pritisnila po gasu, zadek je seveda odneslo navzven, sprednji del na noter in delno je potovala še v tej smeri. Končala je v avtobusni postaji. Ko sem šel mimo s kolesom sem samo gledal kdo je tko brutalno zarinil štango pol metra noter v havbo.

Tko da, previdno. Upam, da smo ti razložli zakaj. ;)

Srečno vožnjo,
Oskar
Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Ne jan 07, 2007 1:42 am

nebivedu je napisal/-a:Probleme z zadnjim pogonom imajo samo butli, ki iz 60 konjskega avta s prednjim pogonom preidejo na 200konjski avto z zadnjim pogonom, pa ga potem tišijo čez ovinke in ko ven s ceste letijo pa jokajo kok je zadnji pogon slab.


Res pa je da je prednji pogon lažji za vozit, ker lahko rešuješ probleme na spolzki ali zasnežei cesti z močjo motorja, medtem, ko moraš za zadnji pogon že nekaj obvladat.

Pri AWD ko te enkrat začne nest ven iz ovinka, si že čez mejo, da bi karkoli popravil in ponavadi končaš v grabnu.


Hmmm... ne vem ce je glede awdja cist res, mogoce za terence ipd.. Je pa res neprijeten un under-over-sideways-steer. :D
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jan 07, 2007 2:03 am

...Pogon 4x4 ko si na limitu avto odnese res brez nadzora bočno ven kot bi prišel na led (Audi)vendar če se potrudiš se ga da spet ulovit ( seveda če imaš prostor za ga loviti) ... Cosworth-ov pogon mi je bil najbolj všeč kar sem jih vozil (kar se tiče vožnje ne tudi vzdrževanja) ker je delal kot klasičen zadnji pogon zaradi razporeditve moči 34 % spredaj in 66% zadaj z tem avtom sem vozil vedno z občutkom da nima limita ... limit je v vozniku .L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne jan 07, 2007 9:25 am

Nemogoče podat odgovor, ki bo držal 100 % - eno je namreč teorija, drugo praksa, tretje uporabnost, četrto tehnika ipd. ... na koncu pa odločijo zgolj stvari kot so izkušnje, kaj komu paše oz ustreza ipd.

V pravih rokah (oz če je na "podstrešju" voznika vse "pospravljeno") je vsak čista vrsta dovolj varna, v rokah norca (razne kombinacije lastnosti kot so pretiravanje, neizkušenost, nestrpnost, živčnost .... ipd.) pa je o varnosti itak brez veze razpravljat.

Osebno imam izkušnje z vsemi vrstami pogona in vsak mi na svoj način ustreza - bo pa vse kaže naslednji avto, ki ga bom nabavil imel t.i. 4x4 pogon - najraje v varianti kot ga recimo ponujata SUBARU ali AUDI. V poslabšanih razmerah je kot rečemo "zlata vreden" - če si veliko na cesti, posebno na daljših poteh še toliko bolj

LP
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Ne jan 07, 2007 10:29 am

M3 je napisal/-a:na kratko povedano, vsi najboljši avti imajo zadnji pogon :D


mas prov in narobe... ne vem zakaj je potem na vse
kriplje zacel BMW silit v X-drive tehnologijo? :idea:
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov