54m0 je napisal/-a:najboljši način za zmanjševanje gneč na cestah:
DOSLEDNO UPOŠTEVANJE PROMETNE SIGNALIZACIJE IN PROMETNIH PREDPISOV
recimo po AC se ne vozi 70, da ustvarjaš kolono - nedeljski šoferji, niti 200, ker se lahko zabiješ pa bo kolona še večja, potem na križiščih se uporablja ponavadi ena takšna čudna zadeva, ki se ji reče semafor, na križiščih se UPOŠTEVA desno pravilo, ne tiščati z avtom v polhno križišče, zato, da se izgoneš temu, da bi 2x čakal pred rdečo, ker s tem zapiraš križišče in povečuješ kolono, v promet se ob zožanju vozišča vključuj po sistemu zadrge
Pa za konec še dve opazki:
Kdor misli, da ni sposoben slediti zgoraj napisanemu naj uporablja sredstva javnega prevoza.
Če divjaš ko se ti kam mudi, se zelo pogosto zgodi, da NE prideš na cilj, temveč v mrtvašnico, in me prav čudi dejstvo, da bolj "slikoviti" in krvavi prizori posledic prometnih nesreč nimajo večjega izobraževalnega efekta na ostale voznike.
esem je napisal/-a:pozabil si na eno bistvenih pravil - primerna varnostna razdalja. Tu pa so največji pozabljivci tisti, ki ustvarjajo največjo gnečo, saj pozabljajo, da primerna pomeni tudi "ne prevelika". To se lepo vidi na semaforjih, ko se med avtomobili delajo kdaj tudi 50-metrske luknje - in to ob minimalnih hitrostih. V te luknje bi varno šla še 2 ali trije avti, kar pomeni, da bi se pretočnost povečala za 2-3 krat. Seveda samo za tisti procent počasnel, ki mislijo, da so sami na cesti...
54m0 je napisal/-a:varnostna razdalja je problem zato, ker večina ljudi nima prave prostorske predstave - niso si sposobni predstavljati dimemnzij svojega vozila, kar se predvsem lepo vidi, ko pred trgovinami opzauješ mojstre kako parkirajo, pri čemer velja pravilo, da manjši kot je avto, tudi grše je parkiran največkrat po principu - stoji tako kot se ustavi
Pudgar Uroš je napisal/-a:Pa še ena stvar. Največje zastoje povzroča briljantna logistika semaforjev. Sem mnenja, da bi morali biti semaforji "pametno" usklajeni. Ko se posveti zelena in voznik spelje, ter se ta voznik drži omejitve, bi se mu naj ravno ob prihodu na naslednji semafor tudi prižgala zelena. Takšen val bi naj veljal za glavno cesto. Posledica bi verjetno bila, da dokler si na glavni cesti in ujameš zeleno, boš zeleno imel ves čas, dokler boš vozil po omejitvi. Če pa se vključuješ iz stranske ceste boš čakal samo na prvem semaforju... Namesto tega pa imamo semaforje nastavljene tako, da naslednjo zeleno ujameš samo če pelješ 5 km/h ali pa 150 k/h. Bistro, a ne? Kje je na volitvah kakšen župan obljubil, da bo uredil logistiko semaforjev in posledično zmanjšal kolone? Mah ne... Sanjajmo...
54m0 je napisal/-a:@ Nisde:
Semaforji naj bi bili nastavljeni tako, da če spelješ pri prvem v nizu ko se vklopi zelena in voziš po omejitvah bi moral priti skozi vse, težava pa je seveda v tem, ker ne moreš vedno ujeti intervala potem pa moraš čakati, a je še vedno bolje zgubiti 30 sekund kot pa celo življenje, če divjaš
Bric je napisal/-a:orel je napisal/-a:Problem je uskladiti naključno mrežo semaforjev tako, da bi vsi vozili skozi zeleno. Mislim, da je nemogoče!
Tisti, ki smo vozili po svetu že vemo, da je mogoče.....
Pudgar Uroš je napisal/-a:Pri sistemu zadrge je problem ta, da tisti ki so na pasu, ki ostane odprt ne bodo upoštevali zadrge. Vsak si misli, da ima prednost in ni varjante da bi kdo koga predse spustil. To se zelo lepo vidi pri voznikih, ki se zalepijo tistemu pred sabo na rit, ne pustijo špranje niti za p.i.č.k.i.n.o. dlako zraven pa se delajo, da tistega ki se skuša vključiti ne vidijo. Tisti, ki pa so na pasu, ki se zapira in morajo zamenjati pas pa zaradi takšnih postanejo živčni in se začnejo rinit... Potem pa tekma kdo ima večji ego...
Sam vedno spustim avto predse, ampak vedno samo EN avto. Od voznikov za sabo pričakujem enako. Pri vklučevanju pa sem opazil, da te brez rinjenja spusti približno vsak peti. Do the math... od 100 slovencev jih 80 dokazuje kaki cestni carji so in pred njih že ne bo nihče prišel... 20 pa se jih zaveda svoje okolice in sistema.
Misak je napisal/-a:Vidiš, ponavad so table (vsaj na avtocestah) že 2 - 3 km pred samim zožanjem, tko d maš vedno dooooovoooolj časa se vključit na pas, ki ostane odprt. Men osebno je bil deleč najlepši prizor enkrat v Nemčiji, k sm se z enga hriba spuščou po avtocesti, čez x km se je pa na drugi strani avtocesta mal dvigala. In tm je bla lepo vidna zapora enega pasu, vse je bilo primerno označeno, in cca 300 m pred samo zaporo ni blo nikjer nobenga avtomobila na tem pasu. Po drugi strani je bil odprt pas poln avtomobilov, hitrost pa je padla s povprečne 120 na cca 70. Brez zadrge, brez kakršnegakoli vrivanja... Problem so zmeri kreteni k morjo tiščat do taprve table, jo po možnosti zbit, potem pa se ustavit in probat zguzit na odprti pas - seveda pod pretvezo zadrge. In tkrt se more en ustavit, da ga spusti, pa se more ustavit drugi in tretji in ... imamo lep recept za kolono. Ponavad zmeri zrt konja, k more rint do table in se potem zgovarjat na zadrgo! Zadrga pride v postev samo tam, kjer se dva pasova na sredini združita v enega ( izhod iz krožnega križišča v medvodah npr.), povsod drugje je tvoja naloga ob prvi možni priliki, it na odprt pas. Karkoli druzga je napaka!
I have spoken
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov