Gen|uS je napisal/-a:Slide je napisal/-a:
Kako novinarji preverjajo dejstva, pa postane jasno ko preberete, da je do trčenja prišlo na križišču čopove in mariborske cesti sta namreč kilometer pa pol narazen in potekata...recimo temu vzporedno, čeprav se bi kak matematik zelo križal
emm mariborska cesta NI tako imenovana celjska obvoznica. Celjska obvoznica je dvopasovnica z vmesno travnato površino,tam kjer je drag race in je pravokotna na mariborsko cesto, sekata pa se pri vojašnici, nesreča se je pa zgodila pri CMCju, če prav razumem besediloSinoči ob 20.38 uri se je v križišču Čopove ulice in obvoznice v Celju zgodila prometna nesreča
jorgeus je napisal/-a:Ja res, midva sva ene dva taka presranca, da bremzava za vsak drek... Dej pejt bit pameten pod styling, tam te mogoče kdo še resno vzame. Če bi bil 10cm na najinem pasu, bi ga komot obšla, sej nisva bila za volanom hummerja. Sicer pa, raje vidim, da pametuješ o situaciji, v kateri nisi bil in te ni bilo poleg, kot pa da bi ti lahko dokazala svoj prav z razbitim avtom... ali pa o tem sploh ne bi mogla pisati. In tako se pokaže mentaliteta naših šoferjev...me prou zanima, kako bi se tole končalo, če bi bil ti na najinem mestu.... Po moje bi brali o tem v cajtngih...Sej vem, samo zato, ker sem napisala, da se držim omejitev... To se tudi na cesti pozna. Grem 10km/h od oemjitve, pa me vsi prehitijo. Dokler bo take mišljenje, da z vožnjo po omejitvah oviraš promet, dokler se bo prehitevalo tiste, ki vozijo po omejitvah, dokler bodo ljudje živčni, ker nekdo dejansko upošteva prometne predpise in priporočila, se bo dogajalo to, kar se. Ne trdim, da je to rešitev, trdim pa, da se s tem izloča več rizičnih faktorjev in poslednično s tem omogoča manj nevarnih situacij za vse udeležence v prometu.
Courage™ je napisal/-a:jorgeus je napisal/-a:no al pa midva, voziva proti šentjakobu (70 omejitev), ko nasproti, v blagem ovinku šlepar prehiteva kolesarja, seveda tako, da je bil čist na najinem pasu. Morala sva zbremzat na polno in se ustavit na svojem pasu, ker drugi dve alternativi sta bili: graben ali pa crash (pač njemu ni zneslo dovolj hitro prehitet, ker ni imel pred ovinkom dovolj ceste, da varno prehiti). Dobr da ni bilo nobnega za nama. In potem je šofer šleparja nama odkimaval, češ kva cviliva z gumami (sva pustila več kot 10 m špure za sabo). Kaj naj pol? Tokrat se je obrestovala moja analnost glede vožnje po omejitvah, ker če bi šla hitreje...
Kar se tiče prehitevanja slabših ali starejših avtom, imam pa jaz iste izkušnje. Čeprav je recimo ornk močnejši od kakega punteka, polota ali kej podobnega, se vsak čuti dolžnega nas prehitet... Še posebej je to veselo, ko se tega lotijo v blagem klancu na AC, ko jim ne znese. Heh... Da ne omenim, da je slabše še, če imaš kako drugi krajevno oznako kot je kraj v katerem se nahajaš. Nestrpnost brez primere. Zdi se mi to osnoven problem Slovencev na sploh...na zunaj prijazni, znotraj se pa kuha in nekje mora vun udarit.
Verjetno je slepar bil kakih 10 cm na vajini spuri vidva sta pa od straha nardila lukno v tla avtomobila. Jaz ne maram niti popolnih niti extremnih voznikov.
abbe je napisal/-a:vzrokov za nesreco je se velik.neucinkovit pa nepravilen nadzor je eden.kar vem kapsi merjo z radarjm na ravninah pa tm k je pregledn.tm praviloma ni nc narobe ce vozs mau cez omejitev(izvn naselja).nism se vidu kapsou da bi stal na ksnh nevernh odsekih tm k velik ljudi s ceste zleti al pa kj.najvec je pa u mentaliteti voznikov.lah pa iz lastnih izkusenj povem da tisti k majo na tablcah LJ so najbl "nevarni" vozniki.obstajajo pa tut izjeme da se namo narobe razumel
Sazo je napisal/-a:abbe je napisal/-a:vzrokov za nesreco je se velik.neucinkovit pa nepravilen nadzor je eden.kar vem kapsi merjo z radarjm na ravninah pa tm k je pregledn.tm praviloma ni nc narobe ce vozs mau cez omejitev(izvn naselja).nism se vidu kapsou da bi stal na ksnh nevernh odsekih tm k velik ljudi s ceste zleti al pa kj.najvec je pa u mentaliteti voznikov.lah pa iz lastnih izkusenj povem da tisti k majo na tablcah LJ so najbl "nevarni" vozniki.obstajajo pa tut izjeme da se namo narobe razumel
heh...ne morjo v ovink merit, mogoče jih zato ni, ker rabjo ravnino...heh
Sazo je napisal/-a:abbe je napisal/-a:vzrokov za nesreco je se velik.neucinkovit pa nepravilen nadzor je eden.kar vem kapsi merjo z radarjm na ravninah pa tm k je pregledn.tm praviloma ni nc narobe ce vozs mau cez omejitev(izvn naselja).nism se vidu kapsou da bi stal na ksnh nevernh odsekih tm k velik ljudi s ceste zleti al pa kj.najvec je pa u mentaliteti voznikov.lah pa iz lastnih izkusenj povem da tisti k majo na tablcah LJ so najbl "nevarni" vozniki.obstajajo pa tut izjeme da se namo narobe razumel
heh...ne morjo v ovink merit, mogoče jih zato ni, ker rabjo ravnino...heh
abbe je napisal/-a:Sazo je napisal/-a:abbe je napisal/-a:vzrokov za nesreco je se velik.neucinkovit pa nepravilen nadzor je eden.kar vem kapsi merjo z radarjm na ravninah pa tm k je pregledn.tm praviloma ni nc narobe ce vozs mau cez omejitev(izvn naselja).nism se vidu kapsou da bi stal na ksnh nevernh odsekih tm k velik ljudi s ceste zleti al pa kj.najvec je pa u mentaliteti voznikov.lah pa iz lastnih izkusenj povem da tisti k majo na tablcah LJ so najbl "nevarni" vozniki.obstajajo pa tut izjeme da se namo narobe razumel
heh...ne morjo v ovink merit, mogoče jih zato ni, ker rabjo ravnino...heh
kva da ne vrjam da lah mer u ovinku.pa sj te lah zmer k vn z ovinka prides.
mislm pa da je problem to da se gre policajm da sam cim vec kazni napisejo in da jim je to prioriteta ne pa da delajo red.vem iz lastnih izkusenj,in govoric drugih(policaja)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov