Predstavil bom eden zanimivejših prototipov - Volvo SCC, predstavljen leta 2000.
Volvo S30, ki je debitiral lani, je prevzel številne poteze tega prototipa.
Vendar SCC ni navduševal samo z dizajnom. Imel je tudi številne domislice, od katerih se nekatere sedaj že nahajajo v serijskih avtomobilih.
Ena od značilnosti so bila okenca v A stebričku za boljšo vidljivost pri ovijanju:
Za boljo vidljivost avto tudi ni imel B stebrička.
Prav tako je bil opremljen s senzorji, ki so merili utrip in te opozorili, če se v avtomobilu skriva kakšna oseba.
Moč luči se je prilagajala hitrosti vožnje, prav tako so se žarometi obračali skladno z vrtenjem volana in osvetljevali ovinke.
Avto je imel tudi opozorilno lučko na zunanjem vzratnem ogledalu, ki je voznika opozorila, če se je drugo vozilo nahajalo v mrtvem kotu:
Senzorji so te tudi opozorili, če si brez vključenega smernika zapeljal na drugi vozni pas.
Najbolj napredna stvar pa je bil senzor v notranjem ogledalu. Ugotovil je položaj voznikovih oči, in premaknill sedež, volan, pedala ter sredinsko konzolo v položaj, ki je nabolj ustrezal tvoji višini.
Zanimiva je tudi armaturka:
Sredinska konzola ima tunel, ki jo je prevzel S40 in kasneje šteilni drugi avtomobili.