Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So dec 27, 2008 9:32 am

Nek neuresničen predlog za naslednika Nissana 300ZX oz. vmesni člen med njim in 350Z:

Slika
Slika

In pa še ena iz moje osebne zbirke, revija MOT 6/1982:

Slika
Slika
Slika

LP,
JdV
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11015
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če jan 01, 2009 9:35 am

Skice Smarta Roadster.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Stran o razvoju avtomobila:
http://www.peterkeist.ch/smart/bts.php
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11015
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če jan 01, 2009 4:17 pm

Pa še prvi glineni Saturnovi modeli še iz začetka 80. let, ko so se pri GM odločili za novo nizkocenovno znamko:
Slika

http://wiki.gmnext.com/wiki/index.php/I ... X-0022.jpg

Na koncu ta predlog ni bil sprejet. Prvi serijski Saturn S-series se je pojavil precej pozneje in bil bolj avantgardno oblikovan. In očitno se pri GM niso odločili za enoprostorca, ampak samo za limuzino in kupe. Glede limuzine sem tudi zasledil, da so leta 1985 njen dizajn ''predali'' Isuzuju ki je je na njegovi osnovi razvil Gemini/Stylus.

Malce bolj dodelan Saturnov prototip iz 1985:
Slika

http://wiki.gmnext.com/wiki/index.php/Saturn_:_1985

Isuzu:
http://www.venicebeachrentacar.com/1991 ... %20Sedan(6).htm
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 20, 2009 9:02 pm

Te dni se praznuje 30-letnica razreda G, ob tej priložnosti je na dan prišlo nekaj zanimivih predserijskih skic:

Slika
Slika
Slika

Serijski:

Slika
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To jan 20, 2009 9:42 pm

[quote="Mitsubishi"]
Slika

tale ima pokrove koles od Citroen XM :D
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če jan 22, 2009 1:42 am

Fiat Ritmo restyling: koncept

Slika
Slika
Slika

Fiat Ritmo II. (1982)
Slika

___________________________________________________________________
Pa še ena idejna skica, ki je nakazovala obliko prve Lagune oz. novega Renaulta 21 iz zgodnjih devetdesetih:

Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če jan 22, 2009 5:04 pm

Lignage je napisal/-a:Slika

Do B stebrička čista 19ka FL :shock:
LP Rok
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a skyliner Pe jan 30, 2009 7:25 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Slika



joj... kje so časi ko smo podobne skice Georga Gedla gledali v AM????? :(
Ali kdo ve če je ta gospod še aktiven na tem področju?
Joie - če ima kdo te skice bi bilo vredno odpret novo temo in jih tam popat, kajne ;)
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So feb 07, 2009 8:13 pm

Tole moramo objaviti še tukaj, uporabnik vazman je objavil celo vrsto prototipov iz skrivnih ruskih bunkerjev:

Vazman je napisal/-a:AvtoVAZ in razvoj. Lade, ki to nikoli niso postale

70 leta.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

80. leta
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Očitno so imeli zelo resen namen prodreti na kanadski (ameriški?) trg, saj je cela vrsta prototipov narejena po ameriških specifikacijah in željah (pick-up). Ful zanimivo.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11015
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To feb 17, 2009 7:27 pm

Skice Mustanga GT 500, ki jih je narisal njegov oblikovalec Rob Jensen:
http://robjensendesign.com/?page_id=154
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11015
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr feb 25, 2009 2:32 pm

Verjetno smo o tem že pisali, a v tej temi in preko iskalnika nisem ničesar našel.

Leta 1977 je Marcello Gandini oblikoval prototip FW 11 za turški Anadol in angleški Reliant (le ti so ga preimenovali v Scimitar SE 7) kot predlog za nov avtomobil te turške tovarne (v tistem času je Anadol proizvajal avtomobile za turški trg, razvite ali s pomočjo Relianta ali samostojno). Dva FW11 sta bila poslana v VB, dva pa v Turčijo. Vendar je vodstvo Anadola ocenilo, da bi bil avto predrag za turški trg in odstopilo od serijske proizvodnje. Reliant je en primerek celo razstavil na avtomobilskem salonu v Birminghamu, a to je bilo vse tudi z njihove strani.

Obliko je zato kasneje odkupil Citroen in na njeni osnovi je Bertone pripravil Citroen BX.

Slika

FW 11, obnovljen s strani Ford Otosan in razstavljen v muzeju v Turčiji:
Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.sporting-reliants.com/Prototypes2.htm
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če mar 05, 2009 11:03 pm

Ford Fiesta (1983):
Slika

Ford Fiesta (2003):
Slika

Honda Civic:
Slika

Honda Accord:
Slika

Lotus Elan:
Slika

Mercedes SLK:
Slika

Peugeot 307:
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če mar 05, 2009 11:11 pm

Mercedes S:
Slika

Nissan Micra:
Slika

Opel Vectra (1996)
Slika

Opel Corsa:
Slika

BMW 3 E21:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če apr 30, 2009 6:52 pm

Se še spomnete skic Smarta ForMore, ki naj bi postal prvi Smart v ZDA? Ravno pred rojstvom so naredili abortus, zdaj pa so ga našli v Mercedesovi "rumplkamri", enega predserijskega konceptnega ter enega serijskega, očitno prilagojenega za ameriški trg:

Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11015
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne jun 21, 2009 3:41 pm

Razvojna pot Talbot Tagore, velike limuzine, ki jo je sicer še razvil Chrysler Europe, prodaja pa se je pričela po tem, ko je to podjetje kupil PSA. Zaradi neizrazite oblike se je avtomobil slabo prodajal in se po vsega dveh letih umaknil s trgov.

risba:
Slika

model:
Slika
Slika

več kroma:
Slika

notranjost:
Slika
Slika
Slika
Slika

končni izdelek:
Slika
Slika
Slika

Peugeot je nekaj časa razmišljal o osvežitvi avtomobila in prodaji pod svojo značko. Do tega ni prišlo.
Slika


vir:
http://www.aronline.co.uk/index.htm?c9indexf.htm
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr jul 01, 2009 3:15 pm

Fiat Brava: skici
Slika

Fiat Brava: Maketa (Tipo C)
Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11015
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe okt 30, 2009 7:00 pm

Ob 25. obletnici modela M5 so BMW-jevci izbranim novinarjem prikazali M5 Touring in Cabrio serije E39. Projekta sta bila že pripravljena za premiero in serijsko proizvodnjo, a nato zadnji hip odpovedana. Kabriolet bi sicer v primeru zelene luči dobil tudi šibkejše motorje.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr mar 17, 2010 10:10 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po nov 02, 2009 3:56 pm

Slika

Tale mene prej spominja na Ford Festivo/Mazdo121/Kio Pride:

Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To nov 10, 2009 7:25 pm

drugmirko je napisal/-a:zgodba gre najbrž nekako takole:

nekje proti koncu razvoja Xsare ali vsaj nekaj mesecev pred njeno predstavitvijo, je nekdo v Citroenovem oblikovalskem centru dobil nalogo, da naj začne razmišljat o Xsarinem nasledniku... dotični mladenič (ali mladenka) je za inspiracijo začel štefnat po Citroenovi preteklosti in v starih fototekah naletel na slike rahlo obskurnega prototipa SM kupeja, s katerim so tam v daljnih letih 1971 - 73 testirali aktivno hidropnevmatsko vzmetenje in probali ugotovit ali lahko na avto s prednjim pogonom nataknejo 24 ventilsko zver z direktnim vbrizgom in 340 konji!
ker je ta avto eden od večjih, a še vedno relativno konvencionalnih "odpizdkov" Citroenove ropotarnice "čudnovatih konceptnih vehiklov", si ga je vzel za izhodišče.

no... rezultat si pa lahko ogledate na spodnjih slikicah :) . in preden vas ob pogledu na prvo slikico popade napad huronskega smeha imejte v mislih, da gledate prototip, ki je nastal ŠEST let pred predstavitvijo serijskega C4 in da je ta prototip "dedek" vsaj dvema kasneje realiziranima modeloma (serijski C4 in konceptni C-Airdream) in "plodno tlo" za marsikateri oblikovni detajl... od vrat prtljažnika na C6 (Lignage in serijski), steklene strehe oz. dvodelnega zadnjega okna serijskega C4, do osnove za luči in masko C-Metissa....

zdej pa k slikicam :) :

tu se še niti najmanj ne sluti kam pes taco moli...

Slika


na tej se nam nekaj malega že svita:

Slika

...tu pa ni več nobenega dvoma za kaj gre oziroma, kaj je skozi sledeča leta zraslo iz njega 8) :

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To nov 10, 2009 7:26 pm

drugmirko je napisal/-a:na tej slikici lahko vidimo tudi detajl zadnjega stekla oziroma, dvodelne zadnje šipe, ki jo ma tudi C4 coupe:

Slika


pa tudi, kje je C6 Lignage leto kasneje "snel" svoja zadnja vrata :P :

Slika
Slika


je pa avto, poleg C4ke, očitno predhodnik koncepta C-Airdream, s katerim so se po moje tudi uradno (ker je C4 Vulcane samo interni prototip) poklonili brutalnemu, brezkompromisnemu in na žalost nerealiziranemu SM kupeju!

SlikaSlika


in če je kdo v dvomih, da flancam tja v en dan evo, direktna genetika ;) :

Slika


a ja... ker dvomim, da razen par citroeovskih čudakov, kdo ve kakšen je bil 340 konjski, hidroaktivni prototipni stvor iz leta 1971... evo:


SlikaSlika
Slika Slika


drugmirko je napisal/-a:poleg tega sem nekje v enem intervjuju bral, da so uradno razvijali samo Berline verzijo C4-ke... C4 Coupe pa je C4 dizajner team delal naskrivaj, v prostem času in brez vednosti uprave!!!

takorekoč na črno :P! ko pa so šefi prišli na finalno predstavitev prototipa, so jim pokazali še kupe verzijo.... ker so bli šefi navdušeni, mamo zdej dva (še zmerej) ekstravagantna modela C4-ke in ne enega in še enega v verziji zašvasanih zadnjih vrat :roll: !

no, to pa ne pomeni, da taka verzija ni bla planirana! dokaz za to je tale glineni modelček trivratnega C4:

Slika


in sodeč po velikosti in detajlih sprednjega konca je bla kakšna od takih maket inspiracija za naslednji render, ki se je pojavil kakšno leto ali dve (po spominu okrog 2002?) po tistem belem rendru v zgornjem postu:

Slika


in če Citroenovi šefi nebi bli zadosti "odprte glave" ali, če bi bli preveč omejeni s ciframi stroškovnika, bi trivratni C4 najbrž zgledal nekako takole:

Slika

sicer ne trdim, da bi tak bil videt kej posebej slabo... mi je pa vseeno neprimerno ljubše, da so meli j***a naredit in požegnat čist drugačnega! :D


evo, zdej ste vidli, da se profesionalni "šlogerji" avtomobilske prihodnosti ne vdajajo umetniškemu navdihu in/ali kristalni kugli ampak, da ziher vsej prbližno vejo v katero stran reči zavijajo :tipk 8) !

in zdej tudi veste zakaj se mi Citroeni dopadejo, kljub temu, da so marsikdaj šlampavi... zato, ker se v njihovih avtih tudi, če na prvi pogled zgledajo popolnoma drugačni, ZMEROM neizpodbitno najde sledi prejšnjih modelov. in to, kot ste videli v vseh mojih zgornjih postih, tudi 30-40 let nazaj v zgodovino!
pa zato, ker majo -kot je videt iz zgornjih slik/modelov in serijskega C4 kupeja- j***a stvari naredit drugače, kot pa po liniji najmanjšega odpora! ;)

zdej pa lep vikend inu lahko noč... :P


3-vratna C4 berline, kaj takega :shock: Mirč, zdaj pa naprej na delo :!: ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov