Vazman je napisal/-a:AvtoVAZ in razvoj. Lade, ki to nikoli niso postale
70 leta.
80. leta
drugmirko je napisal/-a:zgodba gre najbrž nekako takole:
nekje proti koncu razvoja Xsare ali vsaj nekaj mesecev pred njeno predstavitvijo, je nekdo v Citroenovem oblikovalskem centru dobil nalogo, da naj začne razmišljat o Xsarinem nasledniku... dotični mladenič (ali mladenka) je za inspiracijo začel štefnat po Citroenovi preteklosti in v starih fototekah naletel na slike rahlo obskurnega prototipa SM kupeja, s katerim so tam v daljnih letih 1971 - 73 testirali aktivno hidropnevmatsko vzmetenje in probali ugotovit ali lahko na avto s prednjim pogonom nataknejo 24 ventilsko zver z direktnim vbrizgom in 340 konji!
ker je ta avto eden od večjih, a še vedno relativno konvencionalnih "odpizdkov" Citroenove ropotarnice "čudnovatih konceptnih vehiklov", si ga je vzel za izhodišče.
no... rezultat si pa lahko ogledate na spodnjih slikicah . in preden vas ob pogledu na prvo slikico popade napad huronskega smeha imejte v mislih, da gledate prototip, ki je nastal ŠEST let pred predstavitvijo serijskega C4 in da je ta prototip "dedek" vsaj dvema kasneje realiziranima modeloma (serijski C4 in konceptni C-Airdream) in "plodno tlo" za marsikateri oblikovni detajl... od vrat prtljažnika na C6 (Lignage in serijski), steklene strehe oz. dvodelnega zadnjega okna serijskega C4, do osnove za luči in masko C-Metissa....
zdej pa k slikicam :
tu se še niti najmanj ne sluti kam pes taco moli...
na tej se nam nekaj malega že svita:
...tu pa ni več nobenega dvoma za kaj gre oziroma, kaj je skozi sledeča leta zraslo iz njega :
drugmirko je napisal/-a:na tej slikici lahko vidimo tudi detajl zadnjega stekla oziroma, dvodelne zadnje šipe, ki jo ma tudi C4 coupe:
pa tudi, kje je C6 Lignage leto kasneje "snel" svoja zadnja vrata :P :
je pa avto, poleg C4ke, očitno predhodnik koncepta C-Airdream, s katerim so se po moje tudi uradno (ker je C4 Vulcane samo interni prototip) poklonili brutalnemu, brezkompromisnemu in na žalost nerealiziranemu SM kupeju!
in če je kdo v dvomih, da flancam tja v en dan evo, direktna genetika :
a ja... ker dvomim, da razen par citroeovskih čudakov, kdo ve kakšen je bil 340 konjski, hidroaktivni prototipni stvor iz leta 1971... evo:
drugmirko je napisal/-a:poleg tega sem nekje v enem intervjuju bral, da so uradno razvijali samo Berline verzijo C4-ke... C4 Coupe pa je C4 dizajner team delal naskrivaj, v prostem času in brez vednosti uprave!!!
takorekoč na črno :P! ko pa so šefi prišli na finalno predstavitev prototipa, so jim pokazali še kupe verzijo.... ker so bli šefi navdušeni, mamo zdej dva (še zmerej) ekstravagantna modela C4-ke in ne enega in še enega v verziji zašvasanih zadnjih vrat !
no, to pa ne pomeni, da taka verzija ni bla planirana! dokaz za to je tale glineni modelček trivratnega C4:
in sodeč po velikosti in detajlih sprednjega konca je bla kakšna od takih maket inspiracija za naslednji render, ki se je pojavil kakšno leto ali dve (po spominu okrog 2002?) po tistem belem rendru v zgornjem postu:
in če Citroenovi šefi nebi bli zadosti "odprte glave" ali, če bi bli preveč omejeni s ciframi stroškovnika, bi trivratni C4 najbrž zgledal nekako takole:
sicer ne trdim, da bi tak bil videt kej posebej slabo... mi je pa vseeno neprimerno ljubše, da so meli j***a naredit in požegnat čist drugačnega!
evo, zdej ste vidli, da se profesionalni "šlogerji" avtomobilske prihodnosti ne vdajajo umetniškemu navdihu in/ali kristalni kugli ampak, da ziher vsej prbližno vejo v katero stran reči zavijajo !
in zdej tudi veste zakaj se mi Citroeni dopadejo, kljub temu, da so marsikdaj šlampavi... zato, ker se v njihovih avtih tudi, če na prvi pogled zgledajo popolnoma drugačni, ZMEROM neizpodbitno najde sledi prejšnjih modelov. in to, kot ste videli v vseh mojih zgornjih postih, tudi 30-40 let nazaj v zgodovino!
pa zato, ker majo -kot je videt iz zgornjih slik/modelov in serijskega C4 kupeja- j***a stvari naredit drugače, kot pa po liniji najmanjšega odpora!
zdej pa lep vikend inu lahko noč... :P
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov