marjan novak je napisal/-a:Renaultovi bencinarji 1.2, 1.4 in 1.6 veljajo za zelo varčne, so pa tudi zelo vzdržljivi in poceni za vzdrževanje. Varčni so tudi motorji skupine PSA. Ostale znamke se kar težko približajo porabi Francozov.
Z uvedbo malih bencinarjev z direktnim vbrizgom in turbino (VW, PSA, BMW) se je poraba drastično znižala in bližnja prihodnost bo pokazala, če bodo dizelski motorji sploh še konkurenčni in ekonomsko izplačljivi.
marjan novak je napisal/-a:Renaultovi bencinarji 1.2, 1.4 in 1.6 veljajo za zelo varčne, so pa tudi zelo vzdržljivi in poceni za vzdrževanje. Varčni so tudi motorji skupine PSA. Ostale znamke se kar težko približajo porabi Francozov.
Z uvedbo malih bencinarjev z direktnim vbrizgom in turbino (VW, PSA, BMW) se je poraba drastično znižala in bližnja prihodnost bo pokazala, če bodo dizelski motorji sploh še konkurenčni in ekonomsko izplačljivi.
marjan novak je napisal/-a:Renaultovi bencinarji 1.2, 1.4 in 1.6 veljajo za zelo varčne, so pa tudi zelo vzdržljivi in poceni za vzdrževanje. Varčni so tudi motorji skupine PSA. Ostale znamke se kar težko približajo porabi Francozov.
Z uvedbo malih bencinarjev z direktnim vbrizgom in turbino (VW, PSA, BMW) se je poraba drastično znižala in bližnja prihodnost bo pokazala, če bodo dizelski motorji sploh še konkurenčni in ekonomsko izplačljivi.
nebivedu je napisal/-a:Clio dvojka 1.2 60KM je poraba od 4 litre pa do 5 litrov, če lepo normalno voziš - mešana vožnja 400km po mestu in 400km po relaciji - 800km moraš z vsakim tankom narest.
nebivedu je napisal/-a:Clio dvojka 1.2 60KM je poraba od 4 litre pa do 5 litrov, če lepo normalno voziš - mešana vožnja 400km po mestu in 400km po relaciji - 800km moraš z vsakim tankom narest.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov