Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Koliko ste prihranili pri D in Tdi?

Napisal/-a Ivan36 Ne apr 29, 2007 12:32 pm

Evo moja prva tema če že obstaja jo pa zaklente. :D
Koliko ste zaprišeženi dizelaši prihranili pri teh vozilih zanima me samo glede tako opevane majhne porabe dizlov se mora nekje to poznati in kam vložite prihranek samo za info. :?: :?: :?: :-P
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne apr 29, 2007 12:35 pm

cvičkarji so velikoooo, mi dizelaši pa niti ne v primerjavi z bencinci...
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Ne apr 29, 2007 1:07 pm

Jaz z vsakimi stotimi kilometri porabim najmanj 3€ (3L) manj goriva kot bi s katerikolim bencinsko gnanim cliotom. Saj to ni nič, ane? To je pri mojih letnih 40kkm dobrih 1200€ pri čemer je lahko pokrita že registrcija s kaskim ali pa nove feltne z novimi gumami... Cena rabljenih avtov se je tudi gibala v rangu 500€ in dizl bi se mi poznal tut če bi delal samo 5kkm na leto.
Kam vlagam prihranek? Jaz ne "prišparam" nič, ampak si bencinarja sploh nebi mogu privoščit.

off: verjetno bo tut ta tema zaklenjena, ker je že vprašanje "zapriseženega bencinarja" provokativno napisano
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Ne apr 29, 2007 1:12 pm

koliko kdo prišpara je odvisno od človeka...nekdo, ki z dizlom dela preko 40.000 kilometrov letno ne bi niti približno nič prišparal napram tistemu, ki dela 20.000 kilometrov ali manj z bencinarjem. gledano na iste kilometre pa se mogoče malenkost bolj splača dizelski motor. vprašanje bi moral postavit bolj specifično... ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne apr 29, 2007 1:49 pm

Pa ne gre se vsem dizel voznikom le zaradi porabe. Drugi razlogi so tudi v načinu vožnje (navor in podobno). Jaz naprimer imam nasploh raje nižje vrtljaje.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne apr 29, 2007 1:51 pm

No bom še malo dodal zanima me samo razlika pri porabi in cena dizla je malo nižja ter nekako 3-4 litre manj na 100km kakor bencinci iz tega nekako sledi, da denar ostane saj ne mislim na ogromno samo pri polnem tanku pa je kar razlika in še več km lahko prevoziš.Drugače so pri hiši tudi D in CDTi avti samo vedno nekaj jamrajo da ni to to pa še brez klime se vozijo ne smeš jo uključit :shock: :-P :-P
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne apr 29, 2007 2:03 pm

klima sploh ne poveča porabe tako kot si eni to predstavljajo. Kompresor ni vklopljen cel čas, temveš se vklaplja po potrebi. Razlika v porabi je kvečjemu 1 ali 2 decilitra. Če je več, je napaka kje drugje. Sploh pa ni smiselno vključiti klime, če je zunanja temperatura vsaj stopinjo višja od željene notranje.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne apr 29, 2007 2:12 pm

sebaveh je napisal/-a:Pa ne gre se vsem dizel voznikom le zaradi porabe. Drugi razlogi so tudi v načinu vožnje (navor in podobno). Jaz naprimer imam nasploh raje nižje vrtljaje.

Eni v starih dizlih pa veliko hrupa in volan brez servo pomoči samo koliko zato prihranijo?
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Ne apr 29, 2007 2:57 pm

sebaveh je napisal/-a:Pa ne gre se vsem dizel voznikom le zaradi porabe. Drugi razlogi so tudi v načinu vožnje (navor in podobno). Jaz naprimer imam nasploh raje nižje vrtljaje.


poznam dva primera, ki imata raje dizle ravno zaradi napisanega, ampak tista dva imata porabo okrog 9-11l (530d, 740d). ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Ne apr 29, 2007 3:21 pm

Letno prevozim 40000 km in sem lastnik sodobnega dizla. Moj predhodni avto je bil 1.6 16v bencinar in lahko povem, da je razlika v porabi - posebej na relacijjskih vožnjah - res minimalna, okoli pol litra. Če prištejem še krajše servisne intervale in dražji servis pri dizlu, prihranek ni omembe vreden. Je pa res, da je vožnja z dizlom, če odštejem nekoliko večji hrup in slabše začetno pospeševanje, precej bolj umirjena in udobna.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne apr 29, 2007 5:36 pm

sebaveh je napisal/-a:Pa ne gre se vsem dizel voznikom le zaradi porabe. Drugi razlogi so tudi v načinu vožnje (navor in podobno). Jaz naprimer imam nasploh raje nižje vrtljaje.

Isto je pr men in mojem fotru, sam da on ma porabe 9-10l js pa med 6-7. Vedno se čudim ko gdo reče da ma tako malo porabo, ker smo mel doma večioma d in td motorje( od golfa 2 d pa do tdi,tdci,ipd, pa razn na golfu 2 ni blo na nobenmu avtu take male porabe
Ne morm se pa strinjat s postom zgori, da so servisi dražji, pospeški slabši, če govorimo o d vozilih od leta 2000 dalje. In vožnja je lahko tut dinamična in neudobna, če ti pravi motor ropota pod haubo in pravi voznik za volanom :twisted:
LP Rok
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne apr 29, 2007 6:37 pm

Sam sem imel precej primerljiva avtomobila kar nekaj časa.

Prvi je bil Golf IV 1.6 s 100 KM. Imel sem ga 2,4 leta, naredil 58 kkm s povprečno porabo 8,2 l/100km in za 4770 litrov bencina zapravil 901 kSIT, oziroma 3760 EUR. Ostalo vzdrževanje pa je naneslo 1347 kSIT oziroma 5620 EUR.
Izredno popravilo je bilo v vrednosti 100 kSIT po moji krivdi in pa dva mehanizma za šipe. Kupil sem tudi dva kompleta gum in naredil en veliki servis.

Drugi je pa Golf IV 1.9 TDI z 115 KM in je že kar nekaj časa čipan na 150 KM. Do sedaj ga imam 2,5 leta, v moji lasti ima prevoženih 64 kkm s povprečno porabo 5,9 l/100km, za kar sem porabil 3850 litrov nafte oziroma 3570 EUR. Ostalo vzdrževanje me je stalo 7560 EUR.
Vzdrževanje je bilo torej dražje, na račun dražjega zavarovanja (AO, Kasko), višje cestnine in za eno colo večjih gum - tudi tu sem kupil dva kompleta in naredil en veliki servis. Zraven spada še obnova amortizerjev, zamenjava manšete in selen blokov spredaj.

Pri ostalih stroških niso upoštevani razni dodatki (druge feltne, xenon, ...)

V mojem primeru je ob direktnem primerjanju zneskov dizel dražji. Treba pa je upoštevati, da se je cena litra 95 oktanskega bencina v času mojega lastništva bencinerja gibala med 174 in 205 tolarji na liter, cena litra nafte v času lastništva dizla pa od 200 tolarjev do 240 tolarjev oziroma enega evra, kar v povprečju nanese razliko okoli 15% oziroma nekje 500 EUR. Potem je tu še večja moč dizla, sploh po čipanju in za moje pojme boljša vožnja, ... pa tudi cene ostalih storitev so verjetno sedaj nekaj višje.

Če bi se še enkrat odločal, bi še vedno vzel dizla, ki bi bil po moči primerljiv ali močnejši od tega. Morda bi v poštev prišel tudi kakšen konkreten hibrid.
Slika
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne apr 29, 2007 8:00 pm

Eko bistvo je torej v večji moči D motorjev in večji navor. V spominu imam Thema 2.5 Td so bili res dobri motorji za tisti čas samo karoserije so gnile, vozil si se pa ko car smo imeli 2.0 ie cca 4 leta, ker so bile Td že bolj slabe. :shock: ;)
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Ne apr 29, 2007 8:29 pm

pa kaj boš z dizlom klinc pršparau. cena nafte je skoraj enaka kot benz . avto dizel je dosti dražji in če hočeš imeti stroj ki ma obilo kilovatov bo zelo težko poraba pet šest litrov. samo več . vzdrževanje je tudi dosti dražje. jaz bi si lahk kupu dizla sploh ni težav ampak mislim da je vožnja dražja. edin če bi mel kakega golfa d z 40 kilovati ali podobno. rad se vozim z avtom ki ima okrog 150 ks in tak ni noben pretirano varčen.
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a dules Ne apr 29, 2007 9:00 pm

sam rečm dizl je dizl saj ni fora v porabi ampak v moči
doma smo mel boro 1.6 pa si jo mogel prov tišat da si kam prišel , če si hotel prehtevat si ji mogel pravlico pogledat je pa bila 1.6 100 konjičkov
zdej imam doma golfa 4 100 konj 1.9 tdi se pozna kadar prehtevaš požene kadar je treba in ga ni treba prosit porabi pa en kestel toliko , kakor da bi šel iz kranja na pag iz paga na mali lošinj in domov - cca 900 km in vožnja je bila mešana !
tak da zame je vedno dizl seveda če bi šel na kakšne dolge proge , moj avto je pa sicer golf z 1.4 mašino ki ima porabo min 11 litrov !
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Ne apr 29, 2007 9:05 pm

Sem vozu Mondeota z 2.0 tdci mašino pa mi je po potovalni računalnik po AC kazal 8.3l/100km.Toliko meni v alfi bencinska 1.8 mašina kuri...
Navor je pa klasa zase :twisted:
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne apr 29, 2007 9:35 pm

trafo66 je napisal/-a: vzdrževanje je tudi dosti dražje.

Zakaj že? :roll:
isto kar menjaš na bencinarju, se menja tudi na dizlu. Razen svečk in tuljav ne.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne apr 29, 2007 10:38 pm

prišparal bi veliko, če bi še ostal na dieslo imam pa sedaj bencinarja, ki pa je poraba višja ampak imam vsaj zadovoljstvo v vožnji, ni problema pri prehitevanju in pelješ se dost bolj udobno kot pri mojem prejšnjem dieslo.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Ne apr 29, 2007 11:38 pm

sebaveh je napisal/-a:
trafo66 je napisal/-a: vzdrževanje je tudi dosti dražje.

Zakaj že? :roll:
isto kar menjaš na bencinarju, se menja tudi na dizlu. Razen svečk in tuljav ne.


na bencinarjih se menjajo svečke na kar velike intervale in so poceni. vem pa da na dizlu crknejo grelne svečke ,ki niso glih poceni. so pa potrošni material. dobro jaz mam na tipotu 2.0 16v porabo nekaj čez deset litrov. to je slaba bolj mestna vožnja ampak če grem pa na 100 kilometrov in več potem se zmanjša za liter do dva. res pa je da je motor praktično nov. ampak užitek je pa kar velik pri pospeševanjih tako da za litr ali dva ni vredno gledati. matr saj troši 1,4 ali 1,6 motor od 8 do 10 litrov.
dobro dizli sigurno manj pijejo ampak so kar precej dražji. tak da za dva tisoč km mesečno je kar bencinar ok.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov