Point je v načinu pritrditve. Upam da je dovolj nazorno prikazana razlika med običajno(leva slika) in radialno vpeto zavorno čeljustjo(desna slika) Prva je privijačena na vilice(pri motorju seveda) pravokotno na "površino diska", pri radialni pa je privijačena na vilice vzporedno...govorim o vijakih da se razume

Je pa zaradi tega dosti bolj togo vpeta, kar je predvsem pri velikih naporih dost zaželeno. pa saj to je povedal že belkaena malo višje...
To koliko batne so, sploh nima veze z radialno ali navadno zavorno čeljustjo. Tisto glede fiksnega in "nefiksnega" pa je bolj stvar plavajoče ali fiksne čeljusti. Pri plavajoči so batki samo na eni strani čeljusti in porinejo obloge na disk, obenem pa "prek vzvoda" na disk pritisnejo še nasproti ležeče obloge. Pri fiksnem pa so batki na obeh straneh čeljusti. Plavajoči naj bi bili učinkovitejši
Čeljusti so pa itak fiksno pritrjene, le da je ena malo manj togo/čvrsto vpeta in lahko zato vibrira pri velikih naporih...ampak to je za moje pojme bolj stvar piste kot pa ceste...kakšen starejši motor ala zx9 tudi zna zavreti tako da ti oči stopijo iz jamic, pa je imel običajne 4batne čeljusti
