
No da vidimo če bo kdo znal utemeljit to tezo, ker če tega tu zdaj ne bo noben naredil bomo ta mit ovrgli.
fiatpowered je napisal/-a: A potem je bil vw hrošč tudi zadnji pravi vw, ker od njega naprej so devali spredaj pogon v avte, ziher brez razloga kajne
traktor TDI je napisal/-a:75-ke so zadnje prave alfe, ker so zadnje trošle 1L olja na 10L bencina. Zdaj pa tega več ni in teh alf, katere ima folk še danes v glavah (avto na motorno olje) več ni.
fiatpowered je napisal/-a:Očitno so ugotovili potem da je bolje če dajo spredaj pogon, tako da to ni noben proti argument da bi ble zaradi tega kasneje alfe kaj manj prave kot so bile prej, pa glede na to da ima več avtov spredaj pogon kot zadaj je sigurno bolje imet spredaj pogon kot zadaj. Edino blesavi amerikanci so izjema, ker so preleni in premalo natančni da bi delali avte s sprednjim pogonom, lažje je potegnit kardan do zadnje akse pa pa dat dve polosi do koles, kot pa spredaj se zajebavat in komplicirat... Sploh pa je dokazano da avto veliko lažje, varneje, hitreje spelje ovinek če ima spredaj pogon kot pa zadaj, tako da to pač ni argument. A potem je bil vw hrošč tudi zadnji pravi vw, ker od njega naprej so devali spredaj pogon v avte, ziher brez razloga kajne
mikko je napisal/-a:traktor TDI je napisal/-a:75-ke so zadnje prave alfe, ker so zadnje trošle 1L olja na 10L bencina. Zdaj pa tega več ni in teh alf, katere ima folk še danes v glavah (avto na motorno olje) več ni.
No ja, glede olja...
Alfa 147 Selespeed je spila od septembra do danes okol 5-7l olja...
Narejenih je bilo pa 9 tisoč kilometrov z njo. Pol si pa računaj
der_Alte je napisal/-a:black je napisal/-a:75-ka je zadnja alfa,ki je imela zadaj pogon.Transaxle
To pa sploh ni res. Zadnji razvit model z zadnjim pogonom je bil RZ (SZ brez strehe), pa tudi Spider z zadnjim pogonom in 2.0 motorjem se je prodajal do leta 1994.
75 ni ne dobra Alfa, niti ni zadnja RWD Alfa.
trafo66 je napisal/-a:alfa 75 je bila kar slaba alfa in ne zadnja prava. ima katastrofalno ležanje na cesti in se ni mogla primerjati s takratnim konkurentom na primer bmw serije 3. ali kaj podobnega.
8AK je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:alfa 75 je bila kar slaba alfa in ne zadnja prava. ima katastrofalno ležanje na cesti in se ni mogla primerjati s takratnim konkurentom na primer bmw serije 3. ali kaj podobnega.
Očitno nimaš pojma o čem govoriš! Katastrofalna lega na cesti?! WTF Avto ima boljšo lego kot marsikateri moderni avto
Imel je (kljub zastarelosti - podvozje je enako alfettinemu iz l.72(double wishbone/de dion+watt)) odlično lego in zaradi transaxla (menjalnik zadaj) perfektno distribucijo teže 50:50. Da je avto "priliman" na cesto, ti lahko pove vsak, ki jo je vozil malo več kot samo okol bajte (nepoškodovano seveda).
![]()
Glede olja....moja 20 let stara 1.8l "j***a" so pila 1l olja na 10.000 km, tako da trditev da so pile veliko olja ne izdržiRazen če ste/imate zanič mehanik/a :P
Zakaj je to zadja "prava" serijska Alfa ? Zadnji pogonTradicija pač (od 1910 namreč ni bilo Alfe s prednjim pogonom, razen "ljudskih" Alf (družina AlfaSUD)). T
ega pa ne moreš cenit dokler si ne lastiš pred FIATovske RWD Alfe, pa naj bo to Giulietta, Giulia, GT junior, Montreal, Alfetta ali pa navsezadnje 75 ( da o zverinah iz 20ih, 30ih, 40ih in 50ih let sploh ne govorim).
Nove Alfe sigurno niso "za babe" ampak vseeno to ni to. So pa definitivno dobri in lepo oblikovani avtomobili.
trafo66 je napisal/-a:imam pojma o čem govorim. alfa 75 je bila ena slabših alf. in to glih zaradi slabe lege. takoj za njo so začeli vse pogone dajat spredaj.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov