Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Ali je res razlika samo v programski opremi?

Napisal/-a scuba Pe maj 11, 2007 8:23 pm

Vem da je že bilo nekaj pisanega o razliki med TDI-jem 110 in 130 KM, ampak še vedno ne vem če so res dejansko večji oz. močnejši deli v motorju pri močnejši različici motorja TDI. Ali pa je samo razlika v čipu oz. v programu? Govorimo o TDI-ju 1.9 VW.
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Pe maj 11, 2007 8:53 pm

Ne je razlika tudi v injektorjih, turbini, vbrizgu. Eni imajo bosch pumpo, pumpe-düse, variabilne lopute na turbini itd itd... Da se pa najbolj enostavno nadgradit motor s "cipanjem".
 
Uporabniški avatar
GregaST
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:55 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a GregaST Pe maj 11, 2007 9:35 pm

110 konjski TDI je še stara mašina. 100 konjski TDI in 131 konjski TDI sta enaka.
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON Pe maj 11, 2007 10:53 pm

ponavadi je srce motorja isto , periferija pa drugačna.....
važno da je vlažno....
 
Uporabniški avatar
Stasky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če avg 24, 2006 12:01 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Stasky So maj 12, 2007 7:40 am

kolkr js vem, konkretno za Leona (prejšnji model) sta imela tisti 110 in 130KM isto mašino, drugo elektroniko...tisti s 150 konjički pa že samzaradi vzdržljivosti drugo odmične, bate, nevem kaj vse... v teoriji pa se da tisti motor s 110 konji ravno tko nardit kot tistga s 150imi
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 So maj 12, 2007 8:02 am

ja ampak na dolgi rok verjetno ni dobro za motor, če je čipan v primerjavi s tistim ki ni in ima serijsko toliko kobil.
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj So maj 12, 2007 9:48 am

Stasky je napisal/-a:v teoriji pa se da tisti motor s 110 konji ravno tko nardit kot tistga s 150imi


V teoriji se da iz 110KM motorja nardit 300KM. Vprašanje za kolko časa :D . Kolikor sem slišal, imajo motorji ponavadi toliko mehanske rezerve (10-20%), da čipanje za eno stopnjo navzgor ponavadi še gre in pri normalni uporabi in v normalnem življenjskemu ciklusu naj nebi bilo kaki hudih razlik. Pa NI sam v elektroniki razlika, je pa res, da se da najhitreje in najceneje pridobit tam nekaj dodatnih KM in Nm.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo So maj 12, 2007 11:07 am

Kakšne streljate :roll:

110 in 130 konjev ni bila nikoli ista mašina!

Bile so mašine z bosch pumpo 90 in 110 konjev. Potem pa so prišle PD (črpalka-šoba) mašine, ki so pa bile 115, 130 in 150 konjev.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' So maj 12, 2007 11:39 am

res je. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba So maj 12, 2007 7:06 pm

Se pravi passat l. 2oo4 in 2oo5 za katerega se zaniman ima 74 kW - 101km in ima PD sistem in isti sistem vbrizga ima tudi 96 kW oz. 131 km isti letnik. In prav za ta motor me zanima če sta fizično čisto ista in je razlika samo v programski opremi.
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON So maj 12, 2007 8:05 pm

Sh3bO je napisal/-a:Kakšne streljate :roll:

110 in 130 konjev ni bila nikoli ista mašina!

Bile so mašine z bosch pumpo 90 in 110 konjev. Potem pa so prišle PD (črpalka-šoba) mašine, ki so pa bile 115, 130 in 150 konjev.


no glede tega , da si expert za guten morgen , pa še daj malo komentarja glede franzozov ( 2.0hdi 90 km , 110 km ....)... :o
važno da je vlažno....
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So maj 12, 2007 8:08 pm

scuba je napisal/-a:Se pravi passat l. 2oo4 in 2oo5 za katerega se zaniman ima 74 kW - 101km in ima PD sistem in isti sistem vbrizga ima tudi 96 kW oz. 131 km isti letnik. In prav za ta motor me zanima če sta fizično čisto ista in je razlika samo v programski opremi.



turbina, intercooler sta tudi enaka? ni vse samo v motorju
podpis
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So maj 12, 2007 8:23 pm

Kakor je meni znano, ta dva motorja nista enaka. Na splošno je zelo malo motorjev, ki bi bili za različne konje enaki in bi se razlikovali samo v programskem delu elektronike.
Slika
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba So maj 12, 2007 8:38 pm

Kakbi pa lahko preveril če sta res popolnoma enaka (velikost turbine, cevi ali pač ostalih mehanskih delov). Kje se da priti do točnih podatkov?
 
Uporabniški avatar
Stasky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če avg 24, 2006 12:01 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Stasky So maj 12, 2007 9:16 pm

tko sem slial, ne vem pa kaj je in kaj ne...
sm se pogovarjal z enim ki dela na seat servisu in je reku da od starga leona mašina 110 al 115 nevem kera zdej in tista 130 da sta skoraj 100% isti, razlika v elektroniki... tista 150 pa da je drugačna, močnejša vendar na isti osnovi... to vam povem kaj je on meni reku, zdej pa kaj je res na tem povejte experti :D :D :D
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po maj 14, 2007 9:09 pm

115 KM je zelo podobna 130KM.
110 KM ima drugačen vbrizg (Bosch pumpa)

Praktično enaka naj bi bila motorja v Golfu V, 90KM in 105KM.
Slika
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To maj 15, 2007 6:15 am

razen oznake TDI ter istem bloku motorja nimata kaj dosti skupnega.
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba To maj 15, 2007 8:53 pm

Iz tega lahko povemo da ni smiselno potem dvigovat konje samo s čipim ali pa programsko opremo če motor fizično ni pripravljen za teh 30 konjev več. Se pravi bi moral imeti večjo turbino, odmično gred pa še verjetno kaj več nevem kaj vse bi se našlo da bi potem to delovalo sigurno. Govorim o motorju TDI in 101 konjih in131 konjih in o PD sistem
 
Uporabniški avatar
Stasky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če avg 24, 2006 12:01 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Stasky To maj 15, 2007 9:08 pm

fora turbine je samo to,da imaš z zamenjavo večjo moč, mislim da ni turbina tista ki trpi če programsko povečaš konje temveč vse ostalo, od motorne gredi do odmičnih in vsega druzga...mislim pa, da 30 konjev pri sodobnih dizlih še ne pripelje krize vzdržljivosti, ker so motorji zasnovani z nekaj rezerve saj to ni dirkalni avto...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To maj 15, 2007 10:20 pm

vincent je napisal/-a:razen oznake TDI ter istem bloku motorja nimata kaj dosti skupnega.


Na katera dva motorja se to nanaša?

scuba:
noben produkt v serijski proizvodnji načeloma ne sme delovati na robu svojih zmogljivosti in mora imeti zadosti veliko varnostno območje za primer ekstremnih situacij. Tako mora tudi neogret motor preživet bučmana, ki bo mrzlega tiščal, ali pa ga bo tiščal do konca 200km skupaj. Čipanje izkoristi to rezervo v motorni moči - tega se je treba zavedati in izkoriščati to moč, ko je motor ogret na delovno temperaturo in ne dolgo časa skupaj. Jasno mora biti tudi, da bodo vsi pogonski deli ob uporabi večje moči in navora bolj obremenjeni in da lahko zaradi tega kakšen del prej odpove. Kljub naštetemu, sem mnenja, da se čipanje splača - kdor je kakšen avto čipal, ve kakšna je razlika in mislim, da se tej razliki ne bi več odrekel. Vsaj pri meni je tako.

Stasky:
maksimalni polnilni tlak se ob programskem povečanju moči poveča (za primer mojega motorja iz 1.05 bara na 1.3 bara), kar pomeni, da se mora turbina hitreje zavrteti, da ustvari večji pritisk in zato pri čipanem motorju bolj "trpi". To je tudi glavni razlog za možna občutna programska povečanja moči prisilno polnjenih motorjev - seveda skupaj z večjo količino goriva in pravilnimi časi vbrizgov.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov