Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po maj 14, 2007 11:19 am

moč sam po sebi ne pove kaj dosti...ta občutek ki tebe vara ali ne je v navoru.

veš podatke od prejšnjega in zdajšnega motroja?

lahko je razlika tudi v prestavnih razmerjih...eden 5, drugi ?
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Po maj 14, 2007 11:29 am

110 KM -> 235 Nm
105 KM -> 250 Nm
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po maj 14, 2007 11:56 am

AudiFreak je napisal/-a:110 KM -> 235 Nm
105 KM -> 250 Nm


hm ja...po napisanem sodeč bi moral slednji bolje vleči.


sicer je pa tako..eno je občutek drugo pa dejansko dogajanje...tudi jaz sem iz mojega Passata (TDI 130 -> čipan na 160 km) usedel v Passata 1,8 T (150 -> čipan na 'ne vem točno')...pa je po mojem občutku bencinar slabše vlekel...oz. če bi me prašal bi zatrdil da ga z mojim pusti zadaj....ampak eno je občutek, drugo pa dejsnko pospeševanje (npr. avto ob avtu..kjer bi pa jaz na vsak način ostal zadaj).
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po maj 14, 2007 12:19 pm

Prestavna razmerja sigurno vplivajo. In se mi zdijo najbolj verjeten krivec za slabse performanse.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Po maj 14, 2007 12:44 pm

Tukaj niso toliko prestavna razmerja. Problem 110 konjskih mašin, katere so imele bosch pumpo, je bil v tem, da je okrog 2000 rpm vrglo ves navor (in je avto zelo butnil), potem pa je bilo od motorja bore malo.

Novi PD motorji imajo bolj zvezno porazdeljen navor in pri 2000 ne 'butne' toliko kot so mašine z bosch pumpo. Zato pa tudi PD mašina pri 2000 tudi ne 'umre' ampak še vleče naprej.

Najbolj bencinarjem podobni dizli pa so motorji s common rail sistemom. Ti motorji pa imajo še lepšo krivuljo in tudi potegnejo v malo višjih obratih.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson Po maj 14, 2007 12:49 pm

Moj foter ima passata 1.9 TDI 130KM, jaz pa 1.8T 150KM. Fotrov passat ful bolj in prej butne pri nizjih obratih in prej je treba menjat, medtem ko pa jaz pri sovejem moram vredo razviti obrate. Samo ko pa pride do pravih obratov je pa druga pesem in ful vredo potegne.
BTW: Jaz v 3 brzini dosezem 160km/h, s fotrovmu pa cca. 120km/h +-

Lp,
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Po maj 14, 2007 2:12 pm

evilson je napisal/-a:Moj foter ima passata 1.9 TDI 130KM, jaz pa 1.8T 150KM. Fotrov passat ful bolj in prej butne pri nizjih obratih in prej je treba menjat, medtem ko pa jaz pri sovejem moram vredo razviti obrate. Samo ko pa pride do pravih obratov je pa druga pesem in ful vredo potegne.
BTW: Jaz v 3 brzini dosezem 160km/h, s fotrovmu pa cca. 120km/h +-

Lp,
Matej

To je tipična razlika med dizlom in benzinarjem!
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Sr maj 16, 2007 1:13 pm

Sh3bO je napisal/-a:Tukaj niso toliko prestavna razmerja. Problem 110 konjskih mašin, katere so imele bosch pumpo, je bil v tem, da je okrog 2000 rpm vrglo ves navor (in je avto zelo butnil), potem pa je bilo od motorja bore malo.


Kvečjemu je obratno. Meni 110-ka prav lepo vleče od ~1800 naprej, pri 2500 pa zacne se bolj konkretno pospesevat in drzi tja do 4100 obr.

Golf PD130 pa pri 2000 zalima v sedez, potem pa od 3000 naprej ni nic posebnega.

(moje subjektivno mnenje)
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Sr maj 16, 2007 1:36 pm

cr33p je napisal/-a:
Sh3bO je napisal/-a:Tukaj niso toliko prestavna razmerja. Problem 110 konjskih mašin, katere so imele bosch pumpo, je bil v tem, da je okrog 2000 rpm vrglo ves navor (in je avto zelo butnil), potem pa je bilo od motorja bore malo.


Kvečjemu je obratno. Meni 110-ka prav lepo vleče od ~1800 naprej, pri 2500 pa zacne se bolj konkretno pospesevat in drzi tja do 4100 obr.

Golf PD130 pa pri 2000 zalima v sedez, potem pa od 3000 naprej ni nic posebnega.

(moje subjektivno mnenje)


Se podpišem pod tole kar piše o PD motorju. Avto je imel okol 10kkm. Ima zelo ozko območje, v katerem dela res odlično.
Slika
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Pe maj 25, 2007 11:43 pm

take težave reši RSR.potem vleče do rdečega.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks So maj 26, 2007 12:35 am

golfTDI je napisal/-a:take težave reši RSR.potem vleče do rdečega.

tok lih ne no,ne plozaj neumnosti,razen če si lastnik traktorja 14dni
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So maj 26, 2007 1:51 am

Sem probal pelat od kolega Audi A4, letnik 03, motor je imel 1,9tdi 101hp PD, pa lahko rečem samo živa žalost in lenoba od motorja. Proti mojemu 90 konjskemu čipanemu na 125hp, pa ni šans da bi mel kdaj 100 konjskega PD. :roll:

Za primerjavo sma še tud na cesti sprobala potem, da nebi kdo reko da sem mel samo OBČUTEK taki da nikam ne vleče.
:twisted:

LP
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: tdi 110 vs. tdi PD 105

Napisal/-a Kael So maj 26, 2007 6:42 am

hladni je napisal/-a:No mel sem 110 v toledotu in zdaj mam 105 v leonu. Zakaj se ne morem znebit občutka, da je starejši motor v težjem avtu precej boljše deloval. Bolj odziven, živahen,nižja poraba. Je zato takšna razlika ker je še nov? prosim izkušnje. LP!

Hladni: torej si mel prej prejšnjo generacijo toledo 1.9 TDI 110KM (ne ta grd Seat VelSatis) in sedaj imaš Seat Leona 1.9 TDI 105 KM? No če je tako, ja situacija ista kot pri nas doma, s tem, da je Toleda mela mama, Leona imam pa sedaj jaz. Sedaj, kar se tiče pospeškov, se absolutno strinjam, da je ta avto do nekje 2000 obratov len, potem pa relativno dobro potegne, vendar še vedo leno, napram toledu, ki je tukaj vlekel kot nor (vklop turbine se je čutil). Da pa je motor v Leonu "slabši" je pa tako razvidno že iz podatkov: Leonova končna hitrost je 183, Toledova je bila 191 - s tem, da če si res pritisnil na ravnem + gume napumpane je šlo tudi 200+ (vsaj po števcu); Leona pa zaradi nove mašine še nisem pritisnil čez 160 in še nekaj časa ne bom ;). Je pa hecno, da bi se teh 5 konjev tako poznalo - namreč hecno rečeno, če pelješ toleda s klimo, Leona pa brez nje (glede konjev smo na približno istem), pa se mi je zdel še vedno Toledo suveren, napram temu Leonu. Morda je krivo to, da je pri Toledu bilo do vklopa turbine leno, potem pa BUM, česar pri tem motorju ni - vsaj sam imam oblutek, da lepo zvezno pospešuje; morda od tu občutek lenosti. Je pa dejstvo ena stvar: moja mama fura dizle, kot da je na prvenstvu DTM: vžge in gasa na 3.5rpm, druga 3.5rppm, avtocesta 160 in je bil motor prekleto naluftan :D. Morda je tudi to krivo mojemu navdušenju nad pospeški toleda, napram mojemu Leonu, katerega vozim lepo umirjeno, pospešujem nežno in vedno sem med 1500 in 2500 obrati (2400 prevoženih trenutno). Zgleda, da bo treba mal mašino prepucat na avtocesti (ali pa ga mami malo posodit) pa bo šel kot raketa (ji bom dal avto za en tedn, pa bom vidu, če se je kej zbudu, pa potem lahk še ti na "servis" prpeleš :D) - način vožnje, pa sem ti pisal zaradi naslednjih podatkov...
Govoriš o porabi:
- mama je imela na Toledu ob njeni Schumacher vožnji porabo okoli 6.5 do 7.5. Odvisno od količine mestne vožnje in tiščanja... sam sem prišel ob nežni vožnji na 4.2 brez klime, 4.6 s klimo pa tja do kake 5.4 če je bilo bolj hiter, mesto (sami semaforji 6).
- pri Leonu, ti cifer ne vem točno povedat, ker nimam potovalnega računalnika (bo vgrajen do konca leta) in je bila vseh 2500 km relacijska vožnja... torej avtoceste (celje-maribor, celje-portorož, celje-krk,...) in regionalne ceste, nekje polovica časa , ter recimo 70 km mesta, so bile dosedaj porabe: 5.28, 5.7 (prvi tank) in 5.9 - OMVjeva nafta, hitrost na avtocesti 110. Klima vžgana nekje polovico časa. S tem, da če nebi bil tako nežen, ko sem bil na testnih vožnjah z leonom, ki je potovalni računalnik imel pod 6.5 ni šlo če si tišal - kar je relativno veliko. Sem pa govoril z enim tipom, ki je pršu po enem letu zamenjat Leon dizla ta motor za 2.0 16V 170 KM, ker mu je bil ta prelen - imel je porabo 5.4l/100km - pa ni izgledal, da je vozil kot dedek. Tako, da računam, da bo pri meni poraba še za odtenek s tem, ko se bo avto utekel, padla. Prav tako sem šel sedaj na MOL nafto in bomo videli, koliko bo sedaj žejen - še to: pritisk v gumah imam 2.4, gume pa so Michelin Energy + na 16" palčnih litih platiščih. Sedaj lahko mlo primerjava, koliko pije tvoj - piši :).
- kot zanimivost pa še tole: mama ima v WV Touranu, sedaj 4500 prevoženih, 1.9 TDI 105 KM + 6 prestav - torej isti motor kot v najinih Leonih + 1 prestava in nespremenjenem načinu vožnje astronomsko porabo: mesto 9l-10l, zunaj 7.8, kombinirano se ustavlja pri 8.8, kar daje slutiti (Upam, da ne bom zdej kake bedarije napisal), da so tile 1.9 TDI motorji s 105KM mnogo bolj žejni na pospeševanju, kot pa je bil prejšnji 1.9 TDI s 110KM. Sam se vozim s tem avtom po mestu s okoli 7.5l, zunaj mesta okoli 5.7, kombiniramo pa ga mirno spravim na nekje 6.2l/100km. Če upoštevama, da ima Touran 1.7 tone, je to več kot odličen rezultat (to je tudi razlog, da od Leona pričakujem nižjo porabo, kot jo imam sedaj - torej nekje 5l, glede na moj nalčin vožnje, saj je Touran ladja, leon pa športen avto + ogromna razlika v aerodinamiki, hec pa pospeški nekje isti drek).
Bom pa vesel sledečega odgovora: na forumu v temi vožnja dizelskega motorja ste vsi pisal, da ne greste čez 2000 rpm ob hladnem motorju. Ok - vsaj pri mojem leonu morem prestavit najmanj na 2200, da potem padejo obrati na 1500 in avto lepo leno, brez nespremenjenega zvoka vleče naprej. Če prestavim prej, da padejo obrati, na naprimer 1300, avto povsem umre, zelo počasi (gas nič ne pomaga) ob zamolklen zvoku zleze do 1500 (to sem naredil mogoče parkrat, da sem naštudiral, pri koliko morem šaltat). Kot sem že pisal, naj bi bila to prestavna razmerja, pa vendar, je pri tebi enako? Npr: spet WV Touran od mat, ali pa prejšnji toledo se nad 1200 nekje nista nič pritoževala, če si od tu pospeševal. Kako je na tvojem Leonu?
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 So maj 26, 2007 7:16 am

Lesane Parish Crooks je napisal/-a:
golfTDI je napisal/-a:take težave reši RSR.potem vleče do rdečega.

tok lih ne no,ne plozaj neumnosti,razen če si lastnik traktorja 14dni


moja rs-ka vleče do 4200 brez problema... od kolega pa do 4700 kjer je rdeč polje.. tako da ne vem kje ti vidiš problem.. ;)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So maj 26, 2007 7:18 am

Evo prestavna razmerja od motorja Seat Leon 1.9 TDI 105 KM (za Toleda 1.9 TDI 110KM nažalost ne najdem, da bi lahko primerjali... :)
Koda: Izberi vse
   
Menjalnik 5-stopenjski ročni     
Prestavno razmerje, 1. prestava 3,778     
Prestavno razmerje, 2. prestava 2,063     
Prestavno razmerje, 3. prestava 1,348     
Prestavno razmerje, 4. prestava 0,967     
Prestavno razmerje, 5. prestava 0,744     
Prestavno razmerje, 6. prestava -     
Vzvratna prestava 3,600   
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So maj 26, 2007 3:13 pm

Hehe, vidim, da smo vsi cincal med 1.6 102KM in 1.9 TDI 105 KM. Tudi sam sem imel oba avta doma po 2 dni doma pred nakupom. Z vsakim prevozil po 200km in tvoje ugotovitve samo potrjujem: še bolj len - meni se sicer ni zdel "nepremičnina", ker sem pred tem vozil Ibizo s 60 konji, ampak daleč od kake rakete in resnično mnogo manj živ od dizelske variante. Sam sem sicer bolj nežen voznik in mi je Leon pil med 8 in 9l na testu, kar pa je za moj žep še vedno ogromno (dizl pije skoraj 4 l manj), kar pa se glasnosti tiče, pa ne vem, zakaj, ampak meni se zdi moj dizel glasnejši - lahko da je bila v tvojem testnem Leonu slabša izolacija / napaka na motorju. Je pa res, da je imel ta testni Leon prevoženih 5000km, bil je od lastnice avtohiše, pa je mogoče res lepo delala z njim in je bil motor v takem stanju kot je treba; drugače ne vem, zakaj je bil tisti Leon tako grozno glasen :? . Sicer se je moji punci uspelo s tem bencincem peljat s 6l/100km na 30km relacijo s hitrostjo 80-90km brez semaforja, ampak to meni še vedno ni jasno kako... sam pod 8l nisem prišel, razen če bi se peljal po ravnem, pa tam resetiral BC, je mogoče pokazalo za kakšen odsek okoli 7l. Ampak to so idealistične okoliščine... nekje 9l je za 1.6 Leona povsem realna poraba, kar pa je itak kot že rečeno mnogo preveč.

P.S to hladni: Seat je osvežil ponudbo motorjev za Leone in sedaj si lahko privoščih vrhunsko zmogljiv motor 1.4 85KM (brez kakšnega TSI, TFSI). Ta motor je navoljo tudi v Altei, Aleti XL in Toledu. Me prav zanima kako se pelje Leon s 1.4 motorjem, al boh ne daj, Altea XL :roll:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 19 gostov