Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
iBiZaSeAt
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Po dec 11, 2006 11:31 pm
Kraj: kranj

prehod čez progo z zapornicami????

Napisal/-a iBiZaSeAt Ne maj 27, 2007 11:12 pm

zdravo vem da bom ispadel pri vprašanju b.... ampak vseeno zanima me kako je če zmanka elelektrike z temi zapornicami??? al majo kak posebn dodatn napajanje al samo obstanejo??? k sm gledu da velik folka se pele čez ne da bi pogledal levi,desno!!!
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne maj 27, 2007 11:15 pm

morjo met zihr kako napajanje
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
hovi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr feb 28, 2007 1:26 pm

Napisal/-a hovi Po maj 28, 2007 12:19 am

To ne vem če imajo dodatno napajanja, me pa zelo moti da moreš stat pred zapornicami tudi do 3 min, namesto da bi naredli 30 sec preden pride vlak
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po maj 28, 2007 6:14 am

hovi je napisal/-a:To ne vem če imajo dodatno napajanja, me pa zelo moti da moreš stat pred zapornicami tudi do 3 min, namesto da bi naredli 30 sec preden pride vlak


V treh minutah lahko avto, ki bi slučajno obstal na tirih rešiš iz tirov, ali pa vsaj voznika in sopotnike. Če pa se to naredi in imaš časa 30 sekund, si pa lahko predstavljaš kako je reševati ljudi, ki so obstali na tirih.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Po maj 28, 2007 6:51 am

Ne vem, zakaj si je problem vzeti 3min časa in varno prečkati progo? Najboljše ja, da kar na 30sek naredijo, da bo človek moral še tu hiteti in za mišjo dlako uhajati pred drvečimi vlaki. :roll:
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Po maj 28, 2007 7:01 am

zapornice so čist koristne, tud interval je dober. škoda da jih ni na vseh prehodih. je pa drug problem če so šoferji neučakani in hodijo čez zaprte zapornice in tako pride do nesreč.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Po maj 28, 2007 7:02 am

Se strinjam glede tega, da je prav da so zapornice dol prej kot le 30 sekund do prihoda vlaka iz navedenih razlogov. Pa tudi če bi se čakalo le pol minute, bi se še vedno našle kamikaze, ki bi uletavale čez zaprte zapornice - tako pešaki, kot tudi avtomobili. Potem je pa vedno vsega železnica kriva, nikol pa naša lastna malomarnost in neodgovornost... ja sure. :roll: :roll: :roll:

Kar se pa zapornic tiče, mislim da obstajajo neki kontakti na sami progi, ki zaznavajo kdaj jih vlak prevozi. Zdaj a se to napaja iz istega vira kot npr. elektrifikacija same proge, bo pa znal povedati kdo drug. Ker če se, potem po moji logiki ni bojazni, ker potem bi tudi vlak crknil. :P Je pa res dobro vedno preventivno pogledat levo in desno, jaz to storim vedno.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po maj 28, 2007 7:35 am

kar se tiče železnic brez zapornic:
http://24ur.com/bin/article.php?article_id=3074110

http://24ur.com/bin/article.php?article_id=3090402

kar se tiče pa 3 minute čakanja...30sekund je že mal premal...jaz bi rekel 1minuta bi bila dovolj...pa itak tiste 3 minute čakanja ni življenja vredno.je pa prav da pred železnico mal spustite gas in na hitro pogledate levo-desno, pa če ni vlaka daste na gas, če pa je, pa pritisneš na premzo.jst se nebi glih vedno zanašal na zapornice ali luči...polno je tega vandalizma zadnje čase in bi se zihr najdu edn pa šol kake kake kable šipat :roll: .
 
R_S
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:10 pm

Napisal/-a R_S Po maj 28, 2007 7:41 am

Baje, da so te zapornice non-stop kvarijo, vsak dan morajo delavci, ki so zato pristojni host popravljat zadeve. To mi je povedal človek, ki dela na železnici in sam vedno pogleda levo in desno preden z avtomobilom prečka progo! Tako da...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: prehod čez progo z zapornicami????

Napisal/-a sonic Po maj 28, 2007 7:42 am

iBiZaSeAt je napisal/-a: k sm gledu da velik folka se pele čez ne da bi pogledal levi,desno!!!
Hm, jaz vedno pogledam. A ni tudi celo neko pravilo, da pred progo (tudi če je opremljen prehod) zmanjšaš hitrost pa preveriš?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Re: prehod čez progo z zapornicami????

Napisal/-a myster Po maj 28, 2007 7:49 am

sonic je napisal/-a:
iBiZaSeAt je napisal/-a: k sm gledu da velik folka se pele čez ne da bi pogledal levi,desno!!!
Hm, jaz vedno pogledam. A ni tudi celo neko pravilo, da pred progo (tudi če je opremljen prehod) zmanjšaš hitrost pa preveriš?


no ko sem bol sveži šofer ti lahko natančno povem...pred železnico sem mogu prestavit v drugo prestavo, pa dobro pogledat levo in desno da si bil siguren.če tega ne narediš padeš na izpitu.

lp
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po maj 28, 2007 7:57 am

Jst vedno pogledam večkrat levo in desno, tud če so se zapornice ravno dvignile. Ma ni šans, da bi zapornicam verjeu :lol:
 
Uporabniški avatar
TooOldVehicle
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr mar 21, 2007 7:25 pm

Napisal/-a TooOldVehicle Po maj 28, 2007 8:12 am

Cash je napisal/-a:Jst vedno pogledam večkrat levo in desno, tud če so se zapornice ravno dvignile. Ma ni šans, da bi zapornicam verjeu :lol:


enako, morš bit res flegma da ne pogledaš
 
iBiZaSeAt
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Po dec 11, 2006 11:31 pm
Kraj: kranj

Napisal/-a iBiZaSeAt Po maj 28, 2007 8:55 am

ja sej zato me pa zanima mal kako je s tem; k večinoma sm gledu starejše voznike k so se pelal skor normaln čez, kot da nič nebi blo!! jest zmeri skori ustavm, pa pogledam levo, desno
 
db
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 22, 2007 6:39 pm
Kraj: from MS to MB

Napisal/-a db Po maj 28, 2007 10:24 am

Jaz pa opažam , da veliko folka če je kolona, ne počaka ampak kar pelje pol pa obstanejo na tirih recimo, ko proga ni daleč od kakega križišča. Jaz vedno počakam da se pred mano sprosti kolona na drugi strani tirov toliko da lahko mirno pripeljem čez.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po maj 28, 2007 11:04 am

@db... podoben primer tvojemu se dogaja v mb.
Najbolj občudujem paciente, ki se peljejo ( to bojo vedeli mb-čani kje mislim) po Ljubljanski cesti proti bolnici.50m pred bolnico je železniška proga. Pa ko se med 2 pa 4 uro šopa cesta, folk sploh ne čaka pred zapornicami. Zadnjič npr. sem šel k babici na obisk v bolnico, pa grem šez štreko, pa gledam paciente, stojijo na progi, ker je bil tak zašopan promet. Kaj da se rampe spustijo, pripelje vlak...kaj bo? Kdo bo spet kriv pol? Mislim budale šoferske ej, namest da počaka pred rampo, da se spuče vsaj 20m pred njim, pa gre potem prek. Ma ne stojim sred križišča s semafori, če vidim da nimam kam rinit ko je gužva pa čakam lepo pred semaforom tud če zelena gori, ne pa da bom na štreki stal. :?
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
hovi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr feb 28, 2007 1:26 pm

Napisal/-a hovi Po maj 28, 2007 11:28 am

Ja za 30 sec sem mislo zato, ker v MB na Bohovi ko je železnica se vedno ko čakam na vlak, le ta pripelje z hitrostjo pešca, zato pa se čaka 3 minute, nebi reko da bi malo hitreje peljal mimo zapornic, ker potem bi se ta čas občutno zmanjšal, ker majo na progi nekaj kar zazna da se vlak pribljižuje železniškemu prehodu in se zapornice spustijo, pa če se pelje v hitrosti pešča al pa 50 km/h :)
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD To maj 29, 2007 10:20 am

Lumpy_ je napisal/-a:@db... podoben primer tvojemu se dogaja v mb.
Najbolj občudujem paciente, ki se peljejo ( to bojo vedeli mb-čani kje mislim) po Ljubljanski cesti proti bolnici.50m pred bolnico je železniška proga. Pa ko se med 2 pa 4 uro šopa cesta, folk sploh ne čaka pred zapornicami. Zadnjič npr. sem šel k babici na obisk v bolnico, pa grem šez štreko, pa gledam paciente, stojijo na progi, ker je bil tak zašopan promet. Kaj da se rampe spustijo, pripelje vlak...kaj bo? Kdo bo spet kriv pol? Mislim budale šoferske ej, namest da počaka pred rampo, da se spuče vsaj 20m pred njim, pa gre potem prek. Ma ne stojim sred križišča s semafori, če vidim da nimam kam rinit ko je gužva pa čakam lepo pred semaforom tud če zelena gori, ne pa da bom na štreki stal. :?


Mene bolj zanima kako uspejo pobegnit vlaku, ker mislim da se vsi vlaki ne ustavijo tam na postaji...
Slika
 
db
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 22, 2007 6:39 pm
Kraj: from MS to MB

Napisal/-a db To maj 29, 2007 10:37 am

Največja finta je, da sem jaz tam,proti bolnici v MB, ko sem delal izpit zaradi tega ker sem počakal, da se je spraznilo mesto naredil izpit, to mi je štel oni v komisiji za največji plus. Sem pa enkrat bil v murski pa je tam podoben prehod mimo pokopališča v center,(od bolnišnice do Murske mimo tovarne Mura, tam kjer je bil drag race), in je enih 50-100 m čez prehod križišče. V glavnem bila je gužva in en tip obstal na tirih, te pa so se začele spuščat, samo se je hitro spomnil pa je zavil vzvratno na nasprotni pas, je mel kar srečo.
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Sr maj 30, 2007 1:20 pm

Polo78 je napisal/-a:Kar se pa zapornic tiče, mislim da obstajajo neki kontakti na sami progi, ki zaznavajo kdaj jih vlak prevozi. Zdaj a se to napaja iz istega vira kot npr. elektrifikacija same proge, bo pa znal povedati kdo drug. Ker če se, potem po moji logiki ni bojazni, ker potem bi tudi vlak crknil. :P J


Kaj pa če je vlak na dizel? Spomnim se, da mi je inštruktor v avtošoli govoril o tem, da lahko zapornice crknejo, vlak pa vseeno pride... Vedno pogledam.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov