hovi je napisal/-a:To ne vem če imajo dodatno napajanja, me pa zelo moti da moreš stat pred zapornicami tudi do 3 min, namesto da bi naredli 30 sec preden pride vlak
Hm, jaz vedno pogledam. A ni tudi celo neko pravilo, da pred progo (tudi če je opremljen prehod) zmanjšaš hitrost pa preveriš?iBiZaSeAt je napisal/-a: k sm gledu da velik folka se pele čez ne da bi pogledal levi,desno!!!
sonic je napisal/-a:Hm, jaz vedno pogledam. A ni tudi celo neko pravilo, da pred progo (tudi če je opremljen prehod) zmanjšaš hitrost pa preveriš?iBiZaSeAt je napisal/-a: k sm gledu da velik folka se pele čez ne da bi pogledal levi,desno!!!
Lumpy_ je napisal/-a:@db... podoben primer tvojemu se dogaja v mb.
Najbolj občudujem paciente, ki se peljejo ( to bojo vedeli mb-čani kje mislim) po Ljubljanski cesti proti bolnici.50m pred bolnico je železniška proga. Pa ko se med 2 pa 4 uro šopa cesta, folk sploh ne čaka pred zapornicami. Zadnjič npr. sem šel k babici na obisk v bolnico, pa grem šez štreko, pa gledam paciente, stojijo na progi, ker je bil tak zašopan promet. Kaj da se rampe spustijo, pripelje vlak...kaj bo? Kdo bo spet kriv pol? Mislim budale šoferske ej, namest da počaka pred rampo, da se spuče vsaj 20m pred njim, pa gre potem prek. Ma ne stojim sred križišča s semafori, če vidim da nimam kam rinit ko je gužva pa čakam lepo pred semaforom tud če zelena gori, ne pa da bom na štreki stal.
Polo78 je napisal/-a:Kar se pa zapornic tiče, mislim da obstajajo neki kontakti na sami progi, ki zaznavajo kdaj jih vlak prevozi. Zdaj a se to napaja iz istega vira kot npr. elektrifikacija same proge, bo pa znal povedati kdo drug. Ker če se, potem po moji logiki ni bojazni, ker potem bi tudi vlak crknil. :P J
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov