CHAN je napisal/-a:odprti clio je napisal/-a:Lej, sej men je v končni fazi vseen... Povsod pa narod uveljalja dvojne standarde; vsi imate dvojna merila ...
Preden se debata razvije v napačno smer: na omenjenem odseku so potekala od jutranjih ur vzdrževalna dela oziroma preplastitev voznega pasu. Omejitev je bila
dobro označena (saj sem sam peljal po taistem odseku cca 3 ure pred nesrečo) in je veljala 80km/h (!!!).
Glede na kaos razbitin, viden kasneje ob vračanju po nasprotni strani ter s slik v medijih, je bilo več ali manj jasno, da je storilec (sedaj že znani voznik X6) moral pribrzeti z bistveno višjo hitrostjo ter najverjetneje neupoštevajoč, zaradi dela na cesti zožitev pasov! Konec koncev bo uradna preiskava pokazala pravo sliko, pa vendarle bo na koncu proces postal že poznano "Mačkanje" (najverjetneje še s kakšnim Matozom zadaj ter tožbo proti DARSU zaradi slabe signalizacije!).
Se pridružujem mnenju, da so bila dela na cesti označena popolnoma pregledno. Proti MB-ju sem se peljal okrog 10.30. Prav na tem delu je prihajalo do precej hitrega upočasnjevanja, ker ljudje pač
med vožnjo počnejo vse kaj drugega kot bi morali. Praktično nihče več ne upošteva signalizacije, osnovnih predpisov ali pač premore vsaj malo osnovnega cestnega bontona in obzira do ostalih udeležencev
v prometu.
Prriznam, tudi mene velikokrat nesposobni vozniki, ki dobesedno serjejo po avtocesti, zasedajo prehitevalni pas do onemoglosti, niso še slišali za uporabo smernikov, ne gledajo niti za 5 stopinj okoli sebe.....
spravijo ob živce, vendar sem se pač sprijaznil da je stanje tako kot je. In sem še stokrat bolj pozoren na dogajanje okoli sebe. Opažam, da je hitrost v zadnjih desetih letih navkljub bistveno boljšim vozilom, tako na avtocestah kot regionalkah padla za vsaj 20-30%, kljub temu pa je nesreč vse več. Statistika pa je varljiva. Nihče od odgovornih, ki se hvalisajo, kako so z naravnost oderuškimi kaznimi (govorim za manjše
prekrške), zmanjšali število mrtvih, pa ne upošteva desjtva, da je k temu dejansko največ pripomogla veliko boljša pasivna varnost vozil. Kar primerjajmo število huje in lažje poškodovanih s tistim izpred 10, 15 in 20 let, pa bo vse jasno.
Dejstvo je, da je prometa preveč, ceste (sploh avtoceste) so poddimenzionirane, tipični slovencelj pa za volanom postane prepogumen in prepotenten. Rezultati so žalostni, a očitni. Prepotentni nesrečnež, ki je v tej nesreči ubil dva človeka. si je za vedno uničil življenje. Pa ne le sebi, pomislite na njegove bližnje. Starše, otroke, prijatelje. Čez nekaj let bodo mediji po vsej verjetnosti spet poročali o njegovih
izjavah na sodišču, v smisli "kaj bi dal, da bi lahko zavrtel čas nazaj..."
To pa je žal nemogoče, zato je toliko bolj pomembno da v prometu razmišljamo in predvidevamo vnaprej. Le delček sekunde, trenutek nepazljivosti je dovolj, da se nam zgodi podoben scenarij.
V 16 letih vozniškega staža, kljub ca 50k prevoženih km letno, še nisem povzočil, niti bil udeležen v prometni nesreči. Pa vendar ne smatram da sem popoln voznik, ki se mu ne more nič zgoditi.
Presneto se zavedam, v kakšno nevarnost spravljam sebe, ženo, otroke - ko zapeljem na cesto. Pa zaradi tega ne serjem po cesti, sem vseeno dinamičen voznik. Le trudim se da sem pozoren na dogajanje okoli sebe, upoštevam to, da na cesti še zdaleč nisem sam in se načrtno ne pustim sprovocirati. To je vsa umetnost.
Prepričan sem, da bi bilo stanje na cestah veliko boljše če bi se vsi poskušali vsaj malo držat teh, čisto enostavnih osnovnih pravil.