Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

nekaj vprašanj...

Napisal/-a .::GTR::. Po jul 21, 2003 10:04 pm

kaj pomeni:
4 motion (Golf 4)
4 matic (MB)

kompresor - kako deluje, koliko se razlikuje od turbine?
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Po jul 21, 2003 10:49 pm

Pomeni pogon na vsa štiri kolesa (4x4)

Kompresor se ne razlikuje prou močno od turbine, oba imasta enako funkcijo, ki je da motor dobi več zraka in zaradi tega več moči. Kompresor poganja motor, s pasovi zaradi tega ima motor z kompresorjem slabši iskoristek (manj konju) kot turbo motor zaradi obremenitve motorja. Turbino poganjojo izpušni plini in zaradi tega ni nobene obremenitve. Kompresor ima pa dve prednosti pred turbino, prva je da nima turbo luknje, kar pomeni da začne pumpat zrak že pri niskih obratih in druga je da je dosti bol poceni dodatno vgradit v motor kompresor kot turbino.
Kompresorji so bol razširjeni v Ameriki, pri nas pa ostajamo zvesti turbini :lol:

Zato nasveti, tistim ki sanjajo da boj vgradili na svoj motorček turbino, bolši da nabaviste kompresor kit, kot pa turbo kit :wink:
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. To jul 22, 2003 9:11 am

Slika

ajaaaa
Slika



TNX ;)
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To jul 22, 2003 9:24 am

glih tolk, da ne bo pomote.
avti na katerih piše turbo(VW) in tisti na kterih piše kompresor(MB), imajo vgrajene kompresorje. Razlika je seveda v tem kako je ta kompresor gnan. Se pravi pri turbo motorju je kompresor gnan z turbino na izpušne pline, pri kompresor motorju pa mehansko preko jermena ali verige iz pogonske gredi.

Kar se pa tiče moči je pa tako:
kompresor motor veliko lepše razvija moč prav zaradi tega ker je tlak odvisen od vrtljajev motorja ( kompresor doseže največje obrate ko gre motor proti rdečem polju obratomera).
turbo motor pa za razliko kmalu po svoji turbo luknji doseže polne obrate na kompresorju ter lahko zaradi tega prej dobi več moči.

naj še napišem, da je turbina veliko bolj komplicirana, ker se pojavi ogromno problemov zaradi temperature izpušnih plinov, ki jo gonijo ( hlajenje in obremenitev ležajev ) in hitrosti vrtenja turbine.
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik Pe sep 19, 2003 7:34 pm

zna tud pocit turbina ce se ne hladi kot je treba
drugac so pa tud prostorninski kompresorji (rootsov, vijacni lame lni spiralni, z rotirajocim batom), po obliki in izledu se dost razlikujejo od turbinskih kompresorjev,
tiste bule ki jih majo amerikanci na svoji avtih al pa na dragsterji :bere
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov