Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Zajeban
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Če jun 28, 2007 9:39 pm
Kraj: Zasavje

MINIMALNA PORABA GORIVA

Napisal/-a Zajeban Če jun 28, 2007 10:47 pm

Lep pozdrav, prosm če lahko še enkrat povzamemo dejstva o minimalni porabi goriva pri avtomobilu, ali je definitivno najmanjša pri sledečem: rahlo (nežno pospeševanje, čimveč zaviranja z motorjjem=0 (?), čimmanj zaviranja z zavorami, vožnja na optimalnih obratih= med_____in______(benzin), ter med______in______(diesel).
-Konkretno me zanima kako minimalno porabo dosežiti pri avtomobilu( cca. 100 KM, 1.6 16V benzin) na kok obr/min vožnja??? :?:
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če jun 28, 2007 10:59 pm

na tistih obratih ko ma največji navor
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Zajeban
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Če jun 28, 2007 9:39 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a Zajeban Če jun 28, 2007 11:12 pm

Ravno to me zanima--)glej nobody--vožnja pri največjem navoru je (4000-4500 obr.), to pa definitivno ne more biti ugodna poraba, po mojem mnenju je ta tik nad tisto mejo kjer motor ne cuka zaradi pomanjkanja obratov --)5.prestava 2000 obr., 4.prestava 1800 obr., 3.prestava1500 itd..
Tisto v zvezi z navorom velja za dizle in za pospeševanja, če se ne motim? :?: :?: :!:
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če jun 28, 2007 11:19 pm

to je zdaj tud od avta odvisn ane.bencinarja ja nad 3000rpm ga ne gonit pa boš mel lepo porabo.navor velja za dizle.u mislih sm mel golfa 2 diesel sam to ne kupovat ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jun 28, 2007 11:31 pm

Odvisno je od vsakega motorja posebej. Tudi golfa SDI se ne vozi enako kot BMWja 535d.
Meni je po računalniku pokazalo najmanj 1,9 l/100km trenutne porabe, seveda med izhodom z avtoceste. :P
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če jun 28, 2007 11:35 pm

kork jst poznam dizle če hočeš met res nizko porabo pol se vozi ''brez turbine'' - do cca 1800 obratov
zdej največji navor je kasneje- sam nad 2000 sigurno naraste poraba
če voziš konstantno je najboljše vozit z najnižjimi možnimi obrati, kjer se avto ne muči- ne sme trokirat
lp
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če jun 28, 2007 11:45 pm

Avto ima najnižjo porabo, ko se pelje "brez gasa", oz., ko se samo še vzdržuje neka hitrost. Do te nameravane hitrosti pa je priporočljivo priti najhitreje, saj gre več goriva, če se pospešuje počasi in nabira npr. 60km/h na dolgo razdaljo, kot pa če v drugi daš gas in potem šaltaš v četrto in pelješ naprej skoraj pod standgasom.

Počasno speljevanje in pospeševanje seveda najbolj povečuje porabo, saj so v teh primerih obrati vedno visoko.

Zaviranje z motorjem pa zmanjšuje porabo le po potovalnem računalniku, saj ta prikazuje oz. računa pri bremzanju z motorjem porabo 0L/100km, to pa seveda ne drži.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če jun 28, 2007 11:54 pm

RENO911 je napisal/-a:Avto ima najnižjo porabo, ko se pelje "brez gasa", oz., ko se samo še vzdržuje neka hitrost. Do te nameravane hitrosti pa je priporočljivo priti najhitreje, saj gre več goriva, če se pospešuje počasi in nabira npr. 60km/h na dolgo razdaljo, kot pa če v drugi daš gas in potem šaltaš v četrto in pelješ naprej skoraj pod standgasom.

Počasno speljevanje in pospeševanje seveda najbolj povečuje porabo, saj so v teh primerih obrati vedno visoko.

Zaviranje z motorjem pa zmanjšuje porabo le po potovalnem računalniku, saj ta prikazuje oz. računa pri bremzanju z motorjem porabo 0L/100km, to pa seveda ne drži.

Se strinjam z vsem citiranim razen z napisanim okoli prestavljanja iz 2 v 4, ker je vmes še 3tja prestava ki je tam z razlogom, in zaviranja z motorjem. Dejansko motor pri zaviranju z motorjem porabi ravno tolko goriva da pride do eksplozije in to je zares minimalna količina v primerjavi z tisto količino pri pospeševanju ali vzdrževanju hitrosti.
Zadnjič spremenil Drocky, dne Če jun 28, 2007 11:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
LP Rok
 
suhokranjec
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: To jan 30, 2007 12:32 am

Napisal/-a suhokranjec Če jun 28, 2007 11:55 pm

RENO911 je napisal/-a:Avto ima najnižjo porabo, ko se pelje "brez gasa", oz., ko se samo še vzdržuje neka hitrost. Do te nameravane hitrosti pa je priporočljivo priti najhitreje, saj gre več goriva, če se pospešuje počasi in nabira npr. 60km/h na dolgo razdaljo, kot pa če v drugi daš gas in potem šaltaš v četrto in pelješ naprej skoraj pod standgasom.

Počasno speljevanje in pospeševanje seveda najbolj povečuje porabo, saj so v teh primerih obrati vedno visoko.

Zaviranje z motorjem pa zmanjšuje porabo le po potovalnem računalniku, saj ta prikazuje oz. računa pri bremzanju z motorjem porabo 0L/100km, to pa seveda ne drži.

Če ti avto fajn zahodiš ti bo precej več požrl, ker ni isto al se pri 3000 obratih peleš z polnim gasom, al imaš sam pol gasa. Z takim zapikanjem z drugo prestavo gotovo več pokuriš! Al zaviraš z motorjem al ne pa nima veze, sam kar mal zavore šparaš, na porabi se nič ne pozna.
L.P.
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Pe jun 29, 2007 12:00 am

Spet bo cel doktorat... Če koga res zanima, je bila ena kar obsežna tema napisana.

In ne, ne vožnja na največjem navoru, ne hitro pospeševanje ne pripomoreta k manjši porabi.
Slika
 
Zajeban
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Če jun 28, 2007 9:39 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a Zajeban Pe jun 29, 2007 12:02 am

Pri vožnji navzdol se gorivo ne troši, seveda pa so za to določeni pogoji: tako izdelan avto(novejši), sproščena stoplaka za gas, avto mora biti v prestavi in pa ne smemo držati sklopke. Ko imaš vklopljeno prestavo in se spustiš po klancu navzdol se gorivo ne troši, kajti tedaj motor poganjajo kolesa ki pa ne potrebujejo poplnoma 0 goriva, ko pa avto stoji(kolesa ne poganjajo motorja) se pa troši oz. vbrizgava gorivo , ker pač mora motor obratovati
 
suhokranjec
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: To jan 30, 2007 12:32 am

Napisal/-a suhokranjec Pe jun 29, 2007 12:08 am

zaj**** je napisal/-a:Pri vožnji navzdol se gorivo ne troši, seveda pa so za to določeni pogoji: tako izdelan avto(novejši), sproščena stoplaka za gas, avto mora biti v prestavi in pa ne smemo držati sklopke. Ko imaš vklopljeno prestavo in se spustiš po klancu navzdol se gorivo ne troši, kajti tedaj motor poganjajo kolesa ki pa ne potrebujejo poplnoma 0 goriva, ko pa avto stoji(kolesa ne poganjajo motorja) se pa troši oz. vbrizgava gorivo , ker pač mora motor obratovati

Da se med vožnjo navzdol troši 0 goriva pa spet ni res. Kuri skoraj nič oz. toliko kot v prostem teku. Ker v nasprotnem primeru bi med vožnjo po klancu navzdol z nizkimi obrati nenadoma stisnil sklopko... in motor bi se težko pobral. V izgorevalnih komorab bi namreč bilo 0 goriva, in nekaj časa bi trajalo da se zadeva "pobere".
L.P.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov