Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Zajeban
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Če jun 28, 2007 9:39 pm
Kraj: Zasavje

KOLIKO GASA???

Napisal/-a Zajeban Sr jul 11, 2007 12:32 pm

LP!

Zanima me slednje in sicer kaj je najboljše za motor(zgorevanje , delovanje, učinkovitost) in tudi ugodno porabo goriva ----) 1. pospeševanje pri nizkih obratih motorja z polnim oz. več kot polovičnim gasom ali 2. pospeševanje z dokaj visokimi obrati(največji navor) s skoraj majnim gasom do polovice


Zanima me predvsem kaj je bolšje za nižjo porabo goriva :?: :?
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII Sr jul 11, 2007 12:58 pm

ce se nemotim je najnizja poraba pri najvisji moči se pravi optimalno izgorevanje. samo to pri startu ne igra vloge, ker se obrati spriminjajo ko prestavljaš.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr jul 11, 2007 1:08 pm

jaz na moje 1.5 DCI-ju menjam na 2100 obratov in ko sem nazadnje šel na daljšo relacijo me je kar šokiralo da sem prišel iz 7,3 L na 100 km s težko nogo na 4,8 L na 100km......

drugače pa....mestna vožnja pa hitrištarti z mesta največ požrejo goriva,pa odprte šipe,napačno napolnjene gume.....
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Sr jul 11, 2007 1:41 pm

pomoje je najbolje čimprej doseči potovalno hitrost in sicer z nižjimi prestavami, potem pri 90, 100 vržeš pa v peto ali šesto in z malo gasa držiš to hitrost.

pospeševanje z veliko gasa pri nizkih obratih ne more biti dobro.
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Sr jul 11, 2007 2:18 pm

ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jul 11, 2007 2:23 pm

ja nevem n ampak da pr dieslu vozs pod 2000 al pa da ful pospesujes pri nizkih obratih ni najbol za motor.tm je en napisau da poslusas motor to je cist res ja.
pa se to najbol se je vozt pr takh obratih k ma motor najvec navora,ne pa moci.
 
Uporabniški avatar
ruco555
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Pe mar 17, 2006 2:16 pm
Kraj: ankaran

Napisal/-a ruco555 Sr jul 11, 2007 2:32 pm

RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili


preden se vklopijo ventili???
a ventili se izklapljajo???
a si ti trezen???
Never settle for a moment of mediocracy.
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr jul 11, 2007 2:34 pm

ruco555 je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili


preden se vklopijo ventili???
a ventili se izklapljajo???
a si ti trezen???


x2

Nič jasn kaki ventili :?
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Sr jul 11, 2007 2:37 pm

RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili


AHA. kaj pa če je bencinar in turbo naenkrat?
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
ruco555
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Pe mar 17, 2006 2:16 pm
Kraj: ankaran

Napisal/-a ruco555 Sr jul 11, 2007 2:38 pm

Turbobitch je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili


AHA. kaj pa če je bencinar in turbo naenkrat?


kaj pa SDI ki je dizel pa nima turbine???
Never settle for a moment of mediocracy.
 
Uporabniški avatar
toyota_celica
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Pe jun 09, 2006 8:30 am

Napisal/-a toyota_celica Sr jul 11, 2007 2:45 pm

lol kake mate
samo nekaj še...zakaj pa odprte šipe?????
TOYOTA 4EVER!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Sr jul 11, 2007 2:54 pm

Das toliko gasa kolikor ga rabis!

Ce bi bil rad hiter, potem das veliko gasa (ne do konca, ker zafilas motor) in saltas kasneje v visjih obratih.

Ce bi rad sparal z gorivom, potem pocasi in z obcutkom dajas gas in menjas pri nizjih obratih. To je zdej odvisno od avta do avta. Naceloma za bencinarje okoli 2500 obratov in za diesle okoli 2000 obratov.

Nikoli ne rabis dat gasa do konca, razen ko gres prehitevat in kaj takega. Pomembno je tudi, da imas v primerni prestavi. V obmocju najvecjega navora in naprej - bencinarji od 3500 naprej in diesel od 2000 (turbo) , 2500 (navaden) naprej.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
comfortably numb
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: To nov 07, 2006 8:17 am

Napisal/-a comfortably numb Sr jul 11, 2007 3:01 pm

TUNING_BOY je napisal/-a:
ruco555 je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili


preden se vklopijo ventili???
a ventili se izklapljajo???
a si ti trezen???


x2

Nič jasn kaki ventili :?

Al pa šaltaš preden začnejo bati delat.... :lol: :P
 
Uporabniški avatar
Corleone
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: So feb 03, 2007 6:44 pm

Napisal/-a Corleone Sr jul 11, 2007 3:13 pm

v mislih je mel vtec powah...
 
Uporabniški avatar
H2
Uporabnik
 
Prispevkov: 1189
Pridružen: Sr jun 15, 2005 8:23 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a H2 Sr jul 11, 2007 3:19 pm

toyota_celica je napisal/-a:lol kake mate
samo nekaj še...zakaj pa odprte šipe?????


še par nalepk pa bo še manša poraba :EE
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Sr jul 11, 2007 3:23 pm

H2 je napisal/-a:
toyota_celica je napisal/-a:lol kake mate
samo nekaj še...zakaj pa odprte šipe?????


še par nalepk pa bo še manša poraba :EE


je mislo da če maš odprte je večji upor vetra in je večja poraba :roll:
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Sr jul 11, 2007 3:24 pm

a noben ni gledu Mythbusters? :D se mi zdi da so v tej oddaji delal test kaj bolj pripomore k večji porabi goriva : prižgana klima ali spuščene šipe... in se mi zdi da so pršl do zaključka da je avto manj porabu,ko je mel vklopleno klimo pa zaprta okna...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr jul 11, 2007 3:27 pm

ja do 60km/h
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Sr jul 11, 2007 4:59 pm

RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili



To je spet kaka posebnost Honde ?
Da ji ventili ne delajo do določenih obratov ? :roll:
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 18 gostov