Zanima sledeče in sicer v zvezi z menjavanjem brzin pri avtomobilu, ali prestavljate tako kot 1)avtomatik, da le spusti obrate oz. padejo obrati iz npr. 3000rpm na 2000rpm, ali pa 2)tako da obrati padejo npr. iz 3000rpm na štandgas in jih potem s sklopko vrnete na tisto raven delovanja, npr. 2000rpm.
Kaj menite da je boljše za sklopko in manjšo porabo goriva, način 1 ali 2? Menim, da je za sklopko boljše način 1, saj sklopke takorekoč sploh ne obremenimo oz. se je ne prime, obrati v takem primeru samo padejo na tisto raven delovanja kjer motor deluje po zmanjšanju vrt. frekvence, sklopka se v tem primeru lahko spusti povsem na hitro pa nič ne cukne , le v obratomer moraš gledat in biti hiter pri prestavljanju, medtem ko v primeru 2 moraš s sklopko vrniti lepo obrate pa še zmeraj se občuti .
SCHALTUNG ist um beste Handlung.
