Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Wolfgang Ullrich
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: Če jul 12, 2007 12:22 pm
Kraj: Zasavje

Način in hitrost vašega prestavljanja

Napisal/-a Wolfgang Ullrich Če jul 26, 2007 10:45 am

LP!
Zanima sledeče in sicer v zvezi z menjavanjem brzin pri avtomobilu, ali prestavljate tako kot 1)avtomatik, da le spusti obrate oz. padejo obrati iz npr. 3000rpm na 2000rpm, ali pa 2)tako da obrati padejo npr. iz 3000rpm na štandgas in jih potem s sklopko vrnete na tisto raven delovanja, npr. 2000rpm.
Kaj menite da je boljše za sklopko in manjšo porabo goriva, način 1 ali 2? Menim, da je za sklopko boljše način 1, saj sklopke takorekoč sploh ne obremenimo oz. se je ne prime, obrati v takem primeru samo padejo na tisto raven delovanja kjer motor deluje po zmanjšanju vrt. frekvence, sklopka se v tem primeru lahko spusti povsem na hitro pa nič ne cukne , le v obratomer moraš gledat in biti hiter pri prestavljanju, medtem ko v primeru 2 moraš s sklopko vrniti lepo obrate pa še zmeraj se občuti .

SCHALTUNG ist um beste Handlung. :vrum
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Če jul 26, 2007 10:47 am

jaz menjavam hondaško. pa brez kuplonge ker mam skurjeno :rofl :rofl :rofl
 
Uporabniški avatar
2Fast&2Furious
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3272
Pridružen: Sr jul 30, 2003 9:02 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a 2Fast&2Furious Če jul 26, 2007 10:55 am

rofl :har :cry
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Če jul 26, 2007 11:33 am

Dej nehejte s temi bednimi... pejte na morje raj.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če jul 26, 2007 11:37 am

Kup si avtomatika pa ne boš razmišlu o sklopkah in podobnih bedarijah :bonk :bonk
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če jul 26, 2007 11:38 am

Kake teme ded odpira ne. :lol:

Stari, ti samo na blokado poženi, pol pa na hitro kuplungo pohodi, pa potegni šalthebl lih tolk, da ga ne vtrgaš ven, pa spet gasa dalje. Da ti nebojo obrati prehitro padli. :jy :cry
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Če jul 26, 2007 11:50 am

Sej tema sploh ni slaba. Šaltanje je možno na oba načina seveda, vendar pa je drugi še kar brez veze. Večina šalta tako, da si pomaga z gasom, da obrati preveč ne padejo in je prestavljanje bolj tekoče. Je pa to odvisno od posameznega avta in motorja, na vsako vozilo se je treba posebej navadit.
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Če jul 26, 2007 11:52 am

Vozim 1.9 TDI 105 KM. Gas spustim, sklopka do konca, počasi prestavim v višjo / nižjo prestavo, počasi spustim sklopko in dodajam gas - da čim manj cuka.
 
Uporabniški avatar
Wolfgang Ullrich
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: Če jul 12, 2007 12:22 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a Wolfgang Ullrich Če jul 26, 2007 11:54 am

Svaka ti čast fifi, edini legenda tle gor zgleda , najlepša hvala za odgovor seveda :tomidelej:
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Če jul 26, 2007 12:05 pm

V glavnem prestavljam enako kot Kael, včasih pa tako da hitro spustim sklopko še preden motorju obrati toliko padejo, da bi cuknilo. V glavnem mi uspeva šaltat brez sunkov, imam pa kot večina voznikov dobre in slabe šalting dneve. :)
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če jul 26, 2007 12:12 pm

Ja se zgodi tud, da kuplungo spustiš prej, še predn si prešaltal vredu, pol pa tak vsi vemo kaj sledi ne...tisti prijetn zvok :oops: :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Če jul 26, 2007 12:13 pm

Še en nasvet na podlagi lastnih izkušenj. V svoji kratki vozniški karieri sem vozil že precej različnih avtov in ugotovil, da najbolje prestavljam takrat, ko se najmanj obremenjujem s tem in prestavljam sproščeno brez, da bi se posebej koncentriral na to. Če preveč razmišljam zraven, vozim bolj podobno nedeljskim voznikom kot izkušenim šoferjem. :)
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Če jul 26, 2007 2:42 pm

je sam kokr sm jst opazu, ti obratomeri pr avtomobilih dokaj različno reagira pr prestavljanju. Pr VW vem, da ko stisneš sklopko, da kuj pade na 1000 obratov, pr Renaultu in in Oplu (vsaj kolkr jst poznam) bi pa kr lep čas čaku, d bi padl na 1000.
Slika
 
Uporabniški avatar
McFly
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: To maj 31, 2005 3:40 pm
Kraj: blizu ceste

Napisal/-a McFly Če jul 26, 2007 3:02 pm

Ne pozabit na međugas! :lol:
mess with the best, die like the rest
luks lajk it kut flay
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če jul 26, 2007 3:11 pm

Vsako prestavo zvrtim do blokade in takrat samo pohodim sklopko in menjam v visjo, zaradi blokade ne rabim spuscati gasa :mrgreen:
V nizjo pa z vmesnim gasom pa cimprej da lepo masina bremza :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Če jul 26, 2007 3:16 pm

alanq4 je napisal/-a:Vsako prestavo zvrtim do blokade in takrat samo pohodim sklopko in menjam v visjo, zaradi blokade ne rabim spuscati gasa :mrgreen:
V nizjo pa z vmesnim gasom pa cimprej da lepo masina bremza :D


saj to je alfa :D In poraba?
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če jul 26, 2007 11:28 pm

Poraba? Cesa, olja, vode al benza :lol:
63 litrov mam za 280 do 350km :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Če jul 26, 2007 11:46 pm

šalta se pri 4000. Ni dobro za bencinerja, da ga muči človek pri nizkih obratih. mašina ima, da je razgonjena in bo manj problemov ko kaka zaležana. kuplungo mam naštelano da prime čist na koncu. pa sam mal tapkneš gor in rukneš v višjo prestavo. samo potem se to človek navadi in kje drugje menjalnik ruži in smrdi po fleksanju.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe jul 27, 2007 12:01 am

IcEm4n je napisal/-a:je sam kokr sm jst opazu, ti obratomeri pr avtomobilih dokaj različno reagira pr prestavljanju. Pr VW vem, da ko stisneš sklopko, da kuj pade na 1000 obratov, pr Renaultu in in Oplu (vsaj kolkr jst poznam) bi pa kr lep čas čaku, d bi padl na 1000.


No jas opažam,da mi pri Hondi obrati sploh nena padejo to kar gre in gre...............

ok šalo na stran :P

Sam opažam,da sedaj bencinarja precej drugače vozim in posledično tui menjavam kot prej TDI-ja
Tko,da obrati pri menjavanju so precej odvisni od samega avtomobila.Pr TDI-ju namreč je avto lepo potegnu tudi,če si obrate spustu pri bencinarju pa pač moraš nekje držat tiste "uporabne" obrate.(No honda teh problemov nima ker maš tak že serijsko kr velik navora polek v opremi :D)
Tko,da neke splošne formule ni kako naj bi menjaval a za ekonomično vožnjo pač moraš fsekat pravo razmerje.
Drugače pa edina formula za ekonomično vožnjo in porabo je zgolj poslušanje samega motorja kako vleče v višji prestavi in ali delo opravlja z lahkoto ali se matra.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Pe jul 27, 2007 12:11 am

Potem pa ni čudno, da pri semaforjih čakamo, da se bomo končno enkrat nekam premaknili, če pa prvi pred semaforjem čaka, da padejo obrati, po tem, ko mu je končno uspelo premakniti avto z mesta do 10km/h.

Med prestavljanjem se ne gleda na obratomer (razen če se vas napisano zgoraj ne tiče in čakate rdeče polje, da ne bi matrali motorja do blokade).
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov