Obstaja "klasičen" servo (konstana trdota), puntotov "progresivni" kjer s pritiskom na tipko "city" motorček pojača pomoč in je volan mehkejši, ter "pravi" progresivni servo, kjer s hitrostjo postaja trši (ko voziš počasi pa seveda mehkejši).
Pri parkiranju in nižjih hitrostih se servopodpora samodejno poveča, volan je "mehak",
vozilo pa živahno in okretno. Pri višjih hitrostih se servopodpora zmanjša, volan je
"trši", kar vozniku omogoča neposreden in natančen občutek za odzivanje vozila.
seveda je logicno da je kontrolni modul servotronica na volanski letvi
A ni pri progresivnih in teh city variantah tudi to da je pri majnih hitrostih oziroma pri vklopljeni tipki manj obratov od ene skrajne točke volana do druge? Z drugimi besedami do polne vrednosti obrata kolesa prideš hitreje?
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!