Zanima me kolišna je temperatura polnilnega zraka, pri turbincih, pred intercoolerjem in po njem, vem da se tole razlikuje od motorja do motorja, ampak eno povprečje pa le je...
In kako jo še dodatno zmanjšamo...
če nimaš kaj delat lahko probaš izračunat z osnovno plinsko enačbo pV=mRT za razliko temperature pred intercoolerjem, in če imaš še vedno preveč časa lahko z enačbami o prenosu toplote izračunaš kolko se ohladi po intercoolerju, in če ti še vedno uspe najt cajt lahko eksperimentiraš kolko boš še bolj ohladil zrak z večjim intercoolerjem
NA dirkalni imprezi z bangom na vstopu v motor (se pravi za IC jem) 26 stopinj z watersprejem vkopljenim pri premikajočem avtu zunanja temperatura je bla pa okol 30 stopinj za vlažnost pa nevem ker si žal nism zapisal.
Bruned je napisal/-a:NA dirkalni imprezi z bangom na vstopu v motor (se pravi za IC jem) 26 stopinj z watersprejem vkopljenim pri premikajočem avtu zunanja temperatura je bla pa okol 30 stopinj za vlažnost pa nevem ker si žal nism zapisal.