Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Dizel, koliko časa še?

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 So sep 01, 2007 11:01 pm

The DiesOtto is a 238-horsepower 1.8-liter four-cylinder engine that delivers 295 pound-feet of torque. It features direct gasoline injection, turbocharging and variable compression, along with "controlled auto ignition," which is described as a "highly efficient combustion process similar to that of a diesel." Fuel consumption is said to be "less than 6 liters of gasoline per 100 kilometers," or about 39 mpg. Mercedes-Benz said the aforementioned numbers do not apply to a "small or compact car, but to a vehicle the size of the current S-Class."

http://v--power.blogspot.com/2007/09/me ... tween.html


:shock: :twisted:

nič več smrdečih dizlov :P
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN So sep 01, 2007 11:11 pm

to mi deli, nebo potrebno imet brisalcev vklopljenih skoz
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So sep 01, 2007 11:11 pm

:twisted: :P
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Mouse
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr mar 23, 2005 11:16 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Mouse So sep 01, 2007 11:24 pm

Čeprav sem bolj za bencinca, pa bodo dizle še kar naprej prodajali, ker bodo bolj poceni kot ta bencinar.
Žal. :cry:
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne sep 02, 2007 10:30 am

lenivec je napisal/-a:dizli so dražji kot benciner...

Mislim, da je želel Mouse povedat, da bodo ti zelo nizko potrošni becinski motorji stali več kot dizli, oziroma bo s prihodom teh motorjev cena dizlom padla - glede na "bo" v stavku.

A kdaj bo ta tehnologije dosegla zemeljske motorje je še konkretno vprašanje. O teh FSI oziroma TFSI motorjih že tudi poslušamo en čas, a kaj ko an trgu ni enega pametnega TFSI motorja, z res prikladno porabo. Naprimer če pogledam VW: imamo klasičen 1.6 motor s 102 KM, ki ima deklanirano povprečno porabo okoli 8 L (rang Seat Leon, VW Golf ipd). In sedaj je prišel na trg bistveno močnejši 1.8 TFSI motor s 160 KM in enako porabo. Če se spomnem naprimer klasičnega 1.8 motorja v Golf IV npr ki je pil kot žolna, je to vsekakor pohvale vreden dosežek, a vendar, večina ljudi 1.8 motorja s 160 konji, v svojem avtomobilu preprosto ne potrebuje - če je recimo 110 konjev dovolj da spodobno pelješ 1.3-1-4 tone težak avto. Da z vdika racionalnosti cene zavarovanja vozila s 1.8 TFSI motorjem in 160 konji ne omenjam. Zakaj sami extremi pri teh TFSI motorjih? Kje pa je kakšen, naprimer 1.4 85 konjski (kar je dovolj rang Pola, ibize) ali p 1.6 100 KM TFSI motor z res ugodno porabo goriva in potem ni treba kupit dizla? Ne pa da ti dizelski motor še vedno pije 3L manj, kot podobno močan bencinski motor. Spet primer: 1.8 TFSI motor s 160 KM bo porabil ob relacijski vožnji okoli 8l, 2.0 s 170 KM TDI (ki je celo zmogljivejši) motor pa bo porabil okoli 6L, v mestu bo narasla razlika na vsaj 3L če ne več. Edino kar je res zasedaj, je vozilo pri VW skupini z 1.8 TFSI motorjem s 160 KM za 2000 € cenejše od 2.0 TDI DPF vzila s 170 KM in istim nivojem opreme. A tistih 2000 €, če na vsakih 100 km z dizlom prihraniš 3€ hitro dobiš nazaj. Je pa res je tokrat primerjava ekstrmna, in bi bilo zavarovanje dizla dražje. Vendar point ostane: kje so malo bolj zemeljski motorji TFSI s res nizko porabo goriva? Zakaj naprimer ni mogoče kupit vozila ranga Golfa s 100 KM motorjem in tehnologijo TFSI, ki mi bo porabil 6 L / 100km? Še vedno TFSI edino z tiste, ki potrebujejo raketo namesto avta.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne sep 02, 2007 12:10 pm

vse lepo in prav, a ostaja eno veliko dejstvo. ker cene bencina malo hitreje rastejo oz. malo več kot diesel se bo raba dieselskih agregatov zviševala predvsem pri tistih z "z daljšimi relacijskimi vožnjami". kar se tiče samih motorjev pa mislim da večina ljudi, ki ima npr. vsakodnevne opravke v samem središču mesta ( naj si bo to lj,mb,ce,nm,....ni važno) ne potrebuje nekih 100+ HP motorjev ampak kaj češ "več je bolje" pri nekaterih :D
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne sep 02, 2007 12:37 pm

Dizelski motorji bodo po uveljavitvi EURO6 norme postali bistveno dražji za izdelat in razvit kot primerljivi bencinarji. Že za EURO5 se bojo moral bistveno bolj potrudit kot za EURO4 katero so že tako komaj skupaj spravili z velikim negodovanjem(večina avtomobilov jih dosega šele z filtri delcev).
Cene dizelskih avtomobilov že sedaj ne dosegajo enekega relativnega ekonomskega uspeha kot bencinarji ker je več delov, zaradi navora morajo biti deločeni deli večji in močnejši od bencinarjev. Hkrati pa je razvoj hitrejši in dražji, zaradi relativno kratkih obdobji med uveljavitvami posameznih norm ter velike konkurence(ne smemo pozabit da je zmogljivost proizvodnje avtomobilov 30% večja od povpraševanja ter da ima večina proizvajalcev konstante viške, GM, PSA) kot pa se jim dogaja za zelo težko pokrivajo stroške razvoja za tehnologijo ki je v uporabi kajšele da bi si financirali razvoj prihodnjih.

Pričakuje se da bo z EURO 6 postala cena dizelskih avtomobilov tako visoka v primerjavi z bencinarji da boš moral zelo premislit ali se ti bo splačalo kupit dizla.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Ne sep 02, 2007 5:25 pm

Templar je napisal/-a:Pričakuje se da bo z EURO 6 postala cena dizelskih avtomobilov tako visoka v primerjavi z bencinarji da boš moral zelo premislit ali se ti bo splačalo kupit dizla.


Največja bedarija, da izrivajo diesle. Dejstvo je, da podjetja, ki so deležna proizvodnje avtomobilov, onesnažijo za en proizveden avtomobil okolje bolj, kot ta avto v povprečni življenski dobi.... Torej kdo naj si vgrajuje filtre?!?!

Kar se pa tiče take tehnologije...jst sem za....vendar ne, da se bo to prodajalo samo v mečkah, kot je gor tudi klasa omenjena.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne sep 02, 2007 5:43 pm

FBR je napisal/-a:Največja bedarija, da izrivajo diesle. Dejstvo je, da podjetja, ki so deležna proizvodnje avtomobilov, onesnažijo za en proizveden avtomobil okolje bolj, kot ta avto v povprečni življenski dobi.... Torej kdo naj si vgrajuje filtre?!?!

Kar se pa tiče take tehnologije...jst sem za....vendar ne, da se bo to prodajalo samo v mečkah, kot je gor tudi klasa omenjena.


V bistvu je rak rana vsega skupaj to da morajo tovarne prodat avtomobile, ne glede. Le bi hoteli res ekološke avtomobile bi se avtomobile delalo tako da bi trajali 15-20let minimalno, kar bi pomenilo modularne nadgradnje, več dela v razvoju, to pa tovarne nočejo, ker jim je cenej vsako generacijo avtomobila naredit posebej neodvisno od prejšnjega kaj šele predprejšnjega modela, vse skupaj opremi z ECO, SUPER, HYPER, BLUE in ostalimi slogani in prodaja množicam.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Ne sep 02, 2007 5:47 pm

Tako kot je bo še doooooooolgo. Ekonomija ja takšna da od proizvodnje nafte in njenih derivatov podjetja kujejo velike dobičke. In dokler bo tako si ne mislite da bodo spustili na trg takšne avtomobile. Do takrat pa naj živijo dizli.

lp
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po sep 03, 2007 12:36 pm

Templar je napisal/-a:Pričakuje se da bo z EURO 6 postala cena dizelskih avtomobilov tako visoka v primerjavi z bencinarji da boš moral zelo premislit ali se ti bo splačalo kupit dizla.


fora je ravno v tem da ljudje kupujejo dizla ker manj pije. Ne zato ker imajo radi smrad.

problem jaz vidim drugje....EU je predipsala da mora biti izpust CO2ja po letu 20XY toliko in toliko...kar vatomatsko pomeni da se ukinajo vsi bencinarji nad 1.0 litri prostornine.

sej bi/bo folk vozil e bencinarja...samo potem naj bo gorivo cenejše...vsi gledajo da dizel smrdi..vse lepo in prav...ampka bencinar porabi 30 %...torej če vse bencince zamenjamo z dizli...si predstavljaš kak prihranek govriva nna dnevnem/letnem nivoju bi bil?

ko bo bencinec teže 1,5+ tone pil dobrih 6 litrov ga bom tudi jaz kupil...seveda da bo dal tudi kaj od sebe...do takrat bom pač vozil 160 konjskega dizla.

jaz imam s passatom karavnom isto povprečno porabo kot moja matka z yarisom 1.0 bencincem. Zdaj pa naj vsak dela primerjavo.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Po sep 03, 2007 2:31 pm

vincent je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:Pričakuje se da bo z EURO 6 postala cena dizelskih avtomobilov tako visoka v primerjavi z bencinarji da boš moral zelo premislit ali se ti bo splačalo kupit dizla.


fora je ravno v tem da ljudje kupujejo dizla ker manj pije. Ne zato ker imajo radi smrad.

problem jaz vidim drugje....EU je predipsala da mora biti izpust CO2ja po letu 20XY toliko in toliko...kar vatomatsko pomeni da se ukinajo vsi bencinarji nad 1.0 litri prostornine.



Pri premisleku ali kupit dizla ali bencinca sem mislil predvsem na to ali se ti bo za prihranek 2l/100km splačalo dat 5k€ več za avto če ne prevoziš 20tkm letno.

Bencince nad 1.0 ne bojo ukinli ker že z današnjo tehnologijo bencince zelo hitro pripravijo tudi za EURO5 normo, kar pa je pri dizlih hitro problem.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po sep 03, 2007 3:25 pm

a benz je pa kao čist :roll:
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Po sep 03, 2007 4:53 pm

BBoss je napisal/-a:a benz je pa kao čist :roll:


Tabela za dizle in bencinarje, poglej vrednosti.
Slika

Slika
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Pecho
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne avg 03, 2003 10:30 am
Kraj: Veleje Veleje

Napisal/-a Pecho Po sep 03, 2007 8:18 pm

Problem dizelskih motorjev niso izključno COx in NOx emisije, ampak tudi ostale primesi. Strinjam se s Templarjem, da so prihodnost mali bencinski motorji in da se bodo dizli podražili v primeru z bencinskimi motorji in da bo treba res premislit kaj kupit, da bo ekonomiji zadoščeno. Verjetno se bo dizel izplačal le ob velikem številu prevoženih kilometrov v luksuznem ali visokem srednjem razredu. Mislim, da je bil okoli 3 mesece nazaj v reviji CAR objavljen intervju z človekoma, ki sta odgovorna za razvoj motorjev v FIAT-u in v navezi BMW-PSA. In oba sta izpostavila isto stvar. Majhni dizelski motorji so dolgoočno obsojeni na propad. Prihodnost v avtomobilih do velikosti srednjega višjega razreda naj bi bila v majhnih bencinskih motorjih s "pomagali" (turbine, el. motorji, napreden vžig goriva itd.) Zato večina avtomobilskih proizvajalcev ( z izjemo nekaterih nemcev in japoncev) pospešeno razvija majhne bencinske motorje(1.6,1.2...) s pomagali.
Lep primer zame dobrega motorja je novi renojev 1.2 TCE. V novem Cliu se izkaže odlično in bi ga brez pomisleka vzel raje kot 1.4 16V ali 1.6 16V, pa čeprav so si po moči zelo blizu. Zanimiv zna biti tudi FIATov 1.4 T-Jet. Vprašanje je le zanesljivost.
In hibridi?

Lp
Pecho
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po sep 03, 2007 8:48 pm

O HCCI motorjih ("Diesotto" pri MB) smo pisali že julija ( http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 391#871391 ), tudi v novicah je bilo že nekaj objavljeno. Sicer pa se je na linku naštetim (MB, VW, Honda, MIT,...) pridružil še GM, ki bo v Frankfurtu na Oplih predstavil svojo verzijo HCCI motorjev.
 
s12345
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 762
Pridružen: Sr jul 06, 2005 9:03 pm

Napisal/-a s12345 Po sep 03, 2007 9:18 pm

Kael je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:dizli so dražji kot benciner...

Mislim, da je želel Mouse povedat, da bodo ti zelo nizko potrošni becinski motorji stali več kot dizli, oziroma bo s prihodom teh motorjev cena dizlom padla - glede na "bo" v stavku.

A kdaj bo ta tehnologije dosegla zemeljske motorje je še konkretno vprašanje. O teh FSI oziroma TFSI motorjih že tudi poslušamo en čas, a kaj ko an trgu ni enega pametnega TFSI motorja, z res prikladno porabo. Naprimer če pogledam VW: imamo klasičen 1.6 motor s 102 KM, ki ima deklanirano povprečno porabo okoli 8 L (rang Seat Leon, VW Golf ipd). In sedaj je prišel na trg bistveno močnejši 1.8 TFSI motor s 160 KM in enako porabo. Če se spomnem naprimer klasičnega 1.8 motorja v Golf IV npr ki je pil kot žolna, je to vsekakor pohvale vreden dosežek, a vendar, večina ljudi 1.8 motorja s 160 konji, v svojem avtomobilu preprosto ne potrebuje - če je recimo 110 konjev dovolj da spodobno pelješ 1.3-1-4 tone težak avto. Da z vdika racionalnosti cene zavarovanja vozila s 1.8 TFSI motorjem in 160 konji ne omenjam. Zakaj sami extremi pri teh TFSI motorjih? Kje pa je kakšen, naprimer 1.4 85 konjski (kar je dovolj rang Pola, ibize) ali p 1.6 100 KM TFSI motor z res ugodno porabo goriva in potem ni treba kupit dizla? Ne pa da ti dizelski motor še vedno pije 3L manj, kot podobno močan bencinski motor. Spet primer: 1.8 TFSI motor s 160 KM bo porabil ob relacijski vožnji okoli 8l, 2.0 s 170 KM TDI (ki je celo zmogljivejši) motor pa bo porabil okoli 6L, v mestu bo narasla razlika na vsaj 3L če ne več. Edino kar je res zasedaj, je vozilo pri VW skupini z 1.8 TFSI motorjem s 160 KM za 2000 € cenejše od 2.0 TDI DPF vzila s 170 KM in istim nivojem opreme. A tistih 2000 €, če na vsakih 100 km z dizlom prihraniš 3€ hitro dobiš nazaj. Je pa res je tokrat primerjava ekstrmna, in bi bilo zavarovanje dizla dražje. Vendar point ostane: kje so malo bolj zemeljski motorji TFSI s res nizko porabo goriva? Zakaj naprimer ni mogoče kupit vozila ranga Golfa s 100 KM motorjem in tehnologijo TFSI, ki mi bo porabil 6 L / 100km? Še vedno TFSI edino z tiste, ki potrebujejo raketo namesto avta.


x2
kako ste pametni. blagor vašim mamicam.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov