Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
fricko1
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Ne feb 06, 2005 4:12 pm
Kraj: Koper

Jet 1A

Napisal/-a fricko1 Sr okt 10, 2007 3:03 pm

Ima kdo kake izkušnje s tem gorivom?

Namreč včasih delam v luki kot vzorčevalec blaga in sem za foro vzel domov 1 liter tega Jet 1A.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr okt 10, 2007 3:11 pm

je to čisti kerozin? ker kerozin ima oktansko vrednost nekje okrog 110-120 oktanov, natanki malo tega v "testni avto" ga bo trgalo :lol:
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Sr okt 10, 2007 3:14 pm

a ni to gorivo za one motorje, ki jih uporabljajo modelarji za letala,avtke...??
 
Uporabniški avatar
fricko1
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Ne feb 06, 2005 4:12 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fricko1 Sr okt 10, 2007 3:20 pm

ja ja to je za letala, kerozin ja,... :lol:
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Sr okt 10, 2007 3:29 pm

pol pa ni pravo :D

probaj in porocaj :P :P
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr okt 10, 2007 3:34 pm

nared to kar pravm :D če imaš kak motor ali pa avto ki ni glih najboljši malo tega natanki boš vidu kaj dela hahhaha

sicer je sorodnik nekaj časa imel dostop do tega goriva in to seveda tankal, čisto spremeni avto - moč itd.... posledica: skurjen izpušni sistem itd... hahahah
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr okt 10, 2007 6:37 pm

Zakaj tako malo ljudi ve, da je kerozin v grobem petrolej? Mogoče zato, ker tako 'strupeno' zveni. :shock:

Kerosine pridobivamo iz frankcionalne destilacije petroleja med temperaturo 150-280 °C.
nevem od kod podatki da ima kerozin 110-120 oktanov? kerozin se ne meri v oktanih ampak v MJ/kg (v mega julih na kilogram). mislim da ima tam okol 42 MJ/kg.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr okt 10, 2007 7:39 pm

myster je napisal/-a:Zakaj tako malo ljudi ve, da je kerozin v grobem petrolej? Mogoče zato, ker tako 'strupeno' zveni. :shock:

Kerosine pridobivamo iz frankcionalne destilacije petroleja med temperaturo 150-280 °C.
nevem od kod podatki da ima kerozin 110-120 oktanov? kerozin se ne meri v oktanih ampak v MJ/kg (v mega julih na kilogram). mislim da ima tam okol 42 MJ/kg.


si ti mogoče SERGEJ? ker sem našel isti odgovor ki je bil objavljen 6.7.07? na eni izmed slovenskih strani-forum

no, da se popravim: "kerozin je gorivo z številom 130" in spomnim se še iz časov srednje šole pri kemiji da smo govorili o kerozinu in sodeč po knjigi ima kerozin daleč najboljši vžig z tem tudi število oktanov-največ ( čez 110)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr okt 10, 2007 9:15 pm

adis je napisal/-a:
myster je napisal/-a:Zakaj tako malo ljudi ve, da je kerozin v grobem petrolej? Mogoče zato, ker tako 'strupeno' zveni. :shock:

Kerosine pridobivamo iz frankcionalne destilacije petroleja med temperaturo 150-280 °C.
nevem od kod podatki da ima kerozin 110-120 oktanov? kerozin se ne meri v oktanih ampak v MJ/kg (v mega julih na kilogram). mislim da ima tam okol 42 MJ/kg.


si ti mogoče SERGEJ? ker sem našel isti odgovor ki je bil objavljen 6.7.07? na eni izmed slovenskih strani-forum

no, da se popravim: "kerozin je gorivo z številom 130" in spomnim se še iz časov srednje šole pri kemiji da smo govorili o kerozinu in sodeč po knjigi ima kerozin daleč najboljši vžig z tem tudi število oktanov-največ ( čez 110)


Kerozin je nekje vmes med bencinom in plinskim oljem(dizel)...in avto tud slučajno ne bo bolj letel s kerozinom, kaj vam je...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr okt 10, 2007 9:26 pm

sej avto ne "leti" ampak na nekaterih testih je bilo dokazano ( subaru impreza) da dobijo malo višjo moč itd....nekateri pa so ostali na istem, gre samo za boljše izgorevanje plinov
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Sr okt 10, 2007 11:36 pm

adis, ne vem kaj si ti gledal... Kerozin ima dosti nižje "oktansko" število.

Diesel and Jet fuel (along with kerosene) have, indeed, terrible octane numbers; typically about 15-25 "octane". They tend to ignite easily from high compression. Their use in a gasoline engine will quickly destroy the engine.


Če se da komu brat: http://www.prime-mover.org/Engines/GArt ... ctane.html

Bi pa z veseljem pogledal te teste, kjer so trdili da gre avto bolje, in knjige, kjer piše da je kerozinovo oktansko število 110. Si ziher da ne misliš na gorivo za letalske batne motorje?
Slika
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr okt 10, 2007 11:40 pm

to smo mi 1x v predelanega skuterja nalili pol čez par km je pa šlo use v PM :D :D

drugače pa bomba goriva smao pomojm je treba mal mašino nastavit za to.. mislim bolj na dirkalno verzijo avta :D
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če okt 11, 2007 4:25 pm

:jao:

a spet mešate letalski bencin za batne motorje in kerozin za reaktivne.

pa ene stokrat je bilo to že napisano po forumu. :ue
 
Uporabniški avatar
porihtano
Novinec
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Ne maj 06, 2007 9:51 am
Kraj: KOROŠKA Prevalje

Napisal/-a porihtano Če okt 11, 2007 4:34 pm

ja ka se pa za avteke na daljinsko uporablja...etanol?
Slika
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Če okt 11, 2007 4:38 pm

adis je napisal/-a:
myster je napisal/-a:Zakaj tako malo ljudi ve, da je kerozin v grobem petrolej? Mogoče zato, ker tako 'strupeno' zveni. :shock:

Kerosine pridobivamo iz frankcionalne destilacije petroleja med temperaturo 150-280 °C.
nevem od kod podatki da ima kerozin 110-120 oktanov? kerozin se ne meri v oktanih ampak v MJ/kg (v mega julih na kilogram). mislim da ima tam okol 42 MJ/kg.


si ti mogoče SERGEJ? ker sem našel isti odgovor ki je bil objavljen 6.7.07? na eni izmed slovenskih strani-forum

no, da se popravim: "kerozin je gorivo z številom 130" in spomnim se še iz časov srednje šole pri kemiji da smo govorili o kerozinu in sodeč po knjigi ima kerozin daleč najboljši vžig z tem tudi število oktanov-največ ( čez 110)


em nism sergej...:D kakorkol...delu sm en kratek referat lani in nism nikjer zasledil da bi se kerozin v oktanih govoril.to je isto ko bi reku da ma dizl 102 oktana...ampak ni...no nevem...upam da ve kdo o tem zlo nanančno
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če okt 11, 2007 10:02 pm

kerozin je kot kurilc sam mal bol redek. avionski motor zaradi svoje zasnove deluje prakticno na karkoli..
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a B3NZ0 Če okt 11, 2007 10:57 pm

Modelarski motorčki delajo na mešanico metanola, nekaj% ricinusovega olja in nekaj % nitrometana. Nitrometan bi znal sekat v avtu ali motorju, nisem nikoli probal :D
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Pe okt 12, 2007 6:15 pm

B3NZ0 je napisal/-a:Modelarski motorčki delajo na mešanico metanola, nekaj% ricinusovega olja in nekaj % nitrometana. Nitrometan bi znal sekat v avtu ali motorju, nisem nikoli probal :D


odvajala?? :?
 
Uporabniški avatar
RSI
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Pe jun 18, 2004 3:04 pm
Kraj: obersburg

Napisal/-a RSI Pe okt 12, 2007 7:23 pm

SamoK je napisal/-a:
B3NZ0 je napisal/-a:Modelarski motorčki delajo na mešanico metanola, nekaj% ricinusovega olja in nekaj % nitrometana. Nitrometan bi znal sekat v avtu ali motorju, nisem nikoli probal :D


odvajala?? :?

točno tako,v bistvu olje maže bat,ostalo je pa zarad eksplozije,ponavadi za avtomobilčke uporabljamo tm ene 10% mešanco,za letala mora bit močnejša
VIVE LE SPORT
 
turtle
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če apr 19, 2007 11:21 pm
Kraj: kp

Napisal/-a turtle Pe okt 12, 2007 8:00 pm

myster je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
myster je napisal/-a:Zakaj tako malo ljudi ve, da je kerozin v grobem petrolej? Mogoče zato, ker tako 'strupeno' zveni. :shock:

Kerosine pridobivamo iz frankcionalne destilacije petroleja med temperaturo 150-280 °C.
nevem od kod podatki da ima kerozin 110-120 oktanov? kerozin se ne meri v oktanih ampak v MJ/kg (v mega julih na kilogram). mislim da ima tam okol 42 MJ/kg.


si ti mogoče SERGEJ? ker sem našel isti odgovor ki je bil objavljen 6.7.07? na eni izmed slovenskih strani-forum

no, da se popravim: "kerozin je gorivo z številom 130" in spomnim se še iz časov srednje šole pri kemiji da smo govorili o kerozinu in sodeč po knjigi ima kerozin daleč najboljši vžig z tem tudi število oktanov-največ ( čez 110)


em nism sergej...:D kakorkol...delu sm en kratek referat lani in nism nikjer zasledil da bi se kerozin v oktanih govoril.to je isto ko bi reku da ma dizl 102 oktana...ampak ni...no nevem...upam da ve kdo o tem zlo nanančno


pri dizlu se govori o cetanskemu številu ki je ravno obratno od oktanskega. torej oktansko število je odpornost proti klenkanju in pri bencinu pričakujemo da ne bo prišlo do samovžiga in iščemo čimvečje oktansko št. za večje kompresije, pri dizlu pa ravno obratno pričakujemo da bo prišlo do samovžiga in iščemo čimvečje cetansko št. oz. čimmanjše oktansko št.

pa še slučajno sem našel eno stvar ki piše nekaj o temu
http://www.fs.uni-lj.si/kes/LTE/GZ/PredavanjaGZ03.pdf
za une ki se jim ne da brat razlika med bencinom za avto in za letalske batne motorje je v gostoti in da se letalski bencin ne upari na nižjih temperaturah. in če je moja logika pravilna bi se znali stopit bati pri uporabi le-tega v avtu
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov