Sedaj bi zadevo rad blokiral. A to storim tako, da dam recimo na luknjihce gor samo kakšno pločevinsto ploščico, ki bi zgledala kot tesnilo?

BBoss je napisal/-a:A zamenjal ga pa ne bi?![]()
Ta ventil je z nekim namenom in ne za brezveze.
Pa samo na kratko - EGR vrača neizgorene pline nazaj v valje iz dveh razlogov, da ohranja primerno temperaturo valjev in da zmanjšuje količino Nox-ov v izpustu.
V kolikor ga odklopiš boš na tehničnem ziher padel, avto ti bo kuril več, pa še nevarnost, nenadzorovanih explozij neizgorenih plinov v samem izpušnem sistemu, ki zmanjšujejo življensko dobo samega motorja in izpušnega sistema.
BBoss je napisal/-a:A zamenjal ga pa ne bi?![]()
Ta ventil je z nekim namenom in ne za brezveze.
Pa samo na kratko - EGR vrača neizgorene pline nazaj v valje iz dveh razlogov, da ohranja primerno temperaturo valjev in da zmanjšuje količino Nox-ov v izpustu.
V kolikor ga odklopiš boš na tehničnem ziher padel, avto ti bo kuril več, pa še nevarnost, nenadzorovanih explozij neizgorenih plinov v samem izpušnem sistemu, ki zmanjšujejo življensko dobo samega motorja in izpušnega sistema.
Gricko je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:A zamenjal ga pa ne bi?![]()
Ta ventil je z nekim namenom in ne za brezveze.
Pa samo na kratko - EGR vrača neizgorene pline nazaj v valje iz dveh razlogov, da ohranja primerno temperaturo valjev in da zmanjšuje količino Nox-ov v izpustu.
V kolikor ga odklopiš boš na tehničnem ziher padel, avto ti bo kuril več, pa še nevarnost, nenadzorovanih explozij neizgorenih plinov v samem izpušnem sistemu, ki zmanjšujejo življensko dobo samega motorja in izpušnega sistema.
kaj ti bluziš....
EGR je tam samo zaradi okolja (vračanje neizgorelih plinov)
-da ohranja temp valjev???....eksplozije to delajo, hladilni sistem pa to poiskuša ohladiti!
- tehnični ne meri NOx (vsaj ne pri dizlih, za benz ne vem) vglavnem na tehničnem nebo problema
-avto bo kuril kvečjemu manj!!! saj ga ne bo morilo (neizgoreli plini, vseeno niso zrak oz kisik)
glede odklopa EGRja...pri starejših modelih si naredil samo ploščico, kot si sam rekel...pri novejših motorjih pa je stvar bolj komplicirana in če ga blokiraš bo to računalnik zaznal in ti javil napako....
Gricko je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:A zamenjal ga pa ne bi?![]()
Ta ventil je z nekim namenom in ne za brezveze.
Pa samo na kratko - EGR vrača neizgorene pline nazaj v valje iz dveh razlogov, da ohranja primerno temperaturo valjev in da zmanjšuje količino Nox-ov v izpustu.
V kolikor ga odklopiš boš na tehničnem ziher padel, avto ti bo kuril več, pa še nevarnost, nenadzorovanih explozij neizgorenih plinov v samem izpušnem sistemu, ki zmanjšujejo življensko dobo samega motorja in izpušnega sistema.
kaj ti bluziš....
EGR je tam samo zaradi okolja (vračanje neizgorelih plinov)
-da ohranja temp valjev???....eksplozije to delajo, hladilni sistem pa to poiskuša ohladiti!
- tehnični ne meri NOx (vsaj ne pri dizlih, za benz ne vem) vglavnem na tehničnem nebo problema
-avto bo kuril kvečjemu manj!!! saj ga ne bo morilo (neizgoreli plini, vseeno niso zrak oz kisik)
juhica je napisal/-a:brez egr se dvignejo emisije in poveca poraba (verjetno tok mal da tezko opazis). tko da s tega stalisca lohk odklopis ce ti je tezko dat 200 ojrov za nov ventil (al kok stane). ne pa tle oslarije govort da je ventil brezveze...
juhica je napisal/-a:ps: drugic ko si kupujes avto pa razmisli in si kupi avto ki bo odgovarjal tvojim financnim moznostim. mimgrede, me zanima ce bos (ko bos prodajal avto) povedal da erg ne dela...
scuba je napisal/-a:Ne vem kako je pri bencinarjih, pri mojem VW TDI je bila tudi neka težava z EGR-jem (ni mi javljal napake ampak je pri prostem teku spuščal čudne zvoke) ampak mi je serviser povedal da je pred EGR-jem še en mali elektropnevmatski ventil ki povzroča te težave. Ko sva to menjala je bilo vse O.K.
Cena z delom je bila cca. 50 EUR.(del je bil naročen v Avstriji in original od VW-ja)
Če bi se težava pojavljala dalje in bi bil kriv EGR bi ga pa reševali prek podaljšane garancije ki se mi zdi da je pri VW 5 let.
Poskusi kaj prek garancije Po besedah mojega serviserja naj nebi EGR crknil samo tako krive bi naj bile predvsem kratke oz. samo mestne vožnje.
Firediver je napisal/-a:Malo off:
Če je avto star 4 leta in nov egr ventil stane 300eur in ga boš verjetno čez 4 leta spet moral menjati (spet strošek 300eur)..in pač vse plačaš v imenu ekologije..potle se ti pa sfuzla, kako en prastari tovornjak z predpotopnim dizel motorjem pohodi gas pred tabo...![]()
Ontopic:
Tudi jaz bi ga odklopil, ker mi ni treba bit najčistejši med vsemi, sploh pa, ko vidiš te stare tovornjake z vsemi dovoljenji onesnaževati okolje..
In, ker tudi jaz nisem rojen pod srečno zvezdo glede viška financ, eno splošno vprašanje:
Kateri novi avto tega egr ventila nima (da si ga bom lahko provoščil in vzdrževal tako, kot je treba)?
PiLLLe je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Malo off:
Če je avto star 4 leta in nov egr ventil stane 300eur in ga boš verjetno čez 4 leta spet moral menjati (spet strošek 300eur)..in pač vse plačaš v imenu ekologije..potle se ti pa sfuzla, kako en prastari tovornjak z predpotopnim dizel motorjem pohodi gas pred tabo...![]()
Ontopic:
Tudi jaz bi ga odklopil, ker mi ni treba bit najčistejši med vsemi, sploh pa, ko vidiš te stare tovornjake z vsemi dovoljenji onesnaževati okolje..
In, ker tudi jaz nisem rojen pod srečno zvezdo glede viška financ, eno splošno vprašanje:
Kateri novi avto tega egr ventila nima (da si ga bom lahko provoščil in vzdrževal tako, kot je treba)?
In zdaj ko sosed onesnazuje, moras tudi ti? Pametno polde, crko dabogda.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov