Napisal/-a Strokovnjak So jan 05, 2008 2:00 pm
Zanimivo kako znajo drkati navadnega obrtnika, preden lahko odpre dejavnost in dobi uporabno dovoljenje. Na grbo dobi celo armado inšptektorjev, od požarnega, varnostnega, ... In vsak od teh je praviloma zaguljen do amena in teži že za manjkajočo ozemljitev vrat ali pa okna, za prave bedarije.
Ja ceste so pa vse dobre, ni problema če ovinek visi navzven, če se nabira voda, če so na nevarnih mestih postavljeni celo robniki (hitra cesta Vipava Vrtojba je večinoma vsa v robnikih), ki te ob najmanjši napaki obrnejo na streho. Super je, če je že nova cesta valovita in te pri hitrosti 130km/h gunca kot bi se peljal po kozji stezi. Da ne omenjam izvozov, nekateri so tako ozki in križišča z njimi pod kotom 90 stopinj, da šlepar nikakor ne more speljati ovinka brez velikega odpeljevanja na nasprotni pas. Butli so pri Ajdovščini naredili nadvoz, ki je imel z začetka tak hud vzpon naenkrat, da je avtobus s sprednjim koncem podrsal, ko se je začel vzpenjati. Predstavljate si lahko, kako je zabilo avto, če si pripeljal tam čez več kot 30km/h in za povrh je bilo to poleg novega smrtonosnega križišča. Seveda je moral nekdo umreti in se zgoditi cel kup nesreč, da so čez nekaj let končno postavili semafor, bogokletno je pomisliti, da bi neredili rondo, prostora je čisto dovolj. In vsa zgornja "infrastruktura" je kljub naštetim očitnim napakam dobila uporabno dovoljenje brez težav. Sramota, sramota, sramota.