C4V4L13R je napisal/-a:se še navajam na to![]()
vsekakor pa menim, da zadeva ni brezveze, tud ko sem mel motor, mi je v samih navodilih pisalo, da je to priporočljivo, saj tako lahko malenkost šparamo na gorivu pa precej na zavorah
lp
Sportivo je napisal/-a:Če ma kdo izkušnje, me zanima, kako bi se naučil nekak uloviti obrate z medplinom? Predvsem se mi zdi da se to pozna v nižjih prestavah (recimo iz tretje v drugo če daš pred hardom in moreš sklopko nekoliko hitreje spustit, da motor prime)?
NoB0dy je napisal/-a:pomemben razlog zaviranja z motorjem v kombinaciji je tudi krajša zavorna pot, kar pa pride neštetokrat prav v izjemnih primerih (poledica, preprečitev nesreče...). tako da tisti ki vržete v ler al pa pritisnejo sklopko so potrebni avtošole, kjer te to učijo in ti povejo da je to pravilno in nikakor drugče. tisti, ki zavirajo le z bremzami so ponavadi mestni frajerji,ki ne poznajo drugih cest, ko je pa sneg pa nobene gume niso dobre ker avto zdrsi. pa nikoli se ne zavira z motorje iz 2 v 1, ker škodi menjalniku.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov