Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Moby
Novinec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: To maj 07, 2002 9:55 pm

95 ali 98 oktanski bencin

Napisal/-a Moby Sr avg 27, 2003 9:54 pm

Mam novga 2002 letnik Focus-a pa me zanima če mu kaj škodi če tankam 98. Opažam da mi avto lepše dela ne samo da bolj vleče tudi lepše se obnaša pri nizkih obratih cca. 2000-3000 rpm, tudi cuka manj in lepo mašinca teče :D .
Zna bit kaj problemov če bi resno uporabljal 98 oktanski bencin namest 95 ?

Hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr avg 27, 2003 10:55 pm

Ma kaksn problem-sej si sam opazu da ti avto leps dela, problem se lahk edino pojav ce bos dizl tanku :lol:
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Sr avg 27, 2003 11:01 pm

Jaz tudi redno tunkam :P 98!
98 rules :o :lol:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če avg 28, 2003 12:41 am

Visje okansko stevilo ne skodi nobenemu avtu, skodijo sam preniyki oktani!
pobrskaj mal po forumu!
klikni iskanje in bos kr neki nasel smo ye velik o tem debatirali!
lp
 
dB-JURE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Po jun 23, 2003 10:05 am
Kraj: Polzela

Napisal/-a dB-JURE Če avg 28, 2003 7:01 am

A je mogoc kdo testiral na CLIOTU l.97 kaj je bolje 95/98???
 
Uporabniški avatar
Ice23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po jul 28, 2003 8:09 am
Kraj: Škofja Loka

Napisal/-a Ice23 Če avg 28, 2003 7:03 am

Jest mam pa passata (l. 97) če je že kdo testiral?
 
2fast4u
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr sep 18, 2002 12:40 pm

Napisal/-a 2fast4u Če avg 28, 2003 7:50 am

Ma jaz pa zaj vedno tankam 95. Sn parkrat probal 98 pa se mi ni zdelo neke razlike, pač pa se mi zdi bolj razlika kje tankaš - npr. male ali pa večje pumpe.
 
Dani
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:44 pm

Napisal/-a Dani Če avg 28, 2003 8:43 am

Nevem kolk je to dobr za katalizator, ker je vecje izgorevanje :wink:
 
primozb
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr avg 14, 2002 10:20 am

Napisal/-a primozb Če avg 28, 2003 9:30 am

ja kar sem jest povprašou nej bi tankal tak bencin, kot je predpisan. Men recimo pri passatu 1.8T piše 91 al pa 95. Zakaj?. Verjetno zarad celga sistema, najbol pa zarad katalizatorja. Problem je to, da je katalizator že tko občutljiva zadeva, ki ima notr nekej radioaktivnih snovi + nekaj 100m2 tanke občutljive mrežce, ki je zlo občutljiva. In na podlagi radioaktivnosti in mrežce, ki dobesedno žari dobimo učinek katalizatorja. Če bomo tankal 98 nej bi se na tej mrežci začele pojavljat luknje. Kaj sledi naprej pa veste :)

Lep pozdrav,
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če avg 28, 2003 10:21 am

PrimozB:
Kolikor vem v katalizatorju ni nič radioaktivnega!!!

Dani
Katalizator je pa tako ali tako narejen da naj bi delal na čim večji temperaturi! Torej tudi morebitna večja gorilnost ne more biti problem. Čeprav teoretično bi morala imeti oba goriva isto gorilnost, samo drugačno oktansko vrednost
 
primozb
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr avg 14, 2002 10:20 am

Napisal/-a primozb Če avg 28, 2003 10:24 am

Je radioaktivnost...je zlo mejhna, tko da ne škoduje nobenmu je pa, ker pomaga razgradit določene izpušne pline.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če avg 28, 2003 10:42 am

Radioaktivnost je teoretično povsod ;) ampak katalizator dela na drugem principu
 
Uporabniški avatar
pro2c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 619
Pridružen: Po dec 30, 2002 1:29 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a pro2c Če avg 28, 2003 10:43 am

jaz sem tankal 98 en mesec - ni bilo razlik ne pri pospesevanju in ne na koncni. Mogoce je manjsa poraba, samo se to kompenzira z vecjo ceno, tako da je isto
SlikaRenault Klub Slovenija [http://rk.avtomobilizem.com]
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če avg 28, 2003 11:15 am

Smo testiral na 4ih avtih:
Moj Scirocco 1.8 8v (original piše min. 91) gre enako na 95 in 98. Tankamo 95.
Passat G60 (original piše min 98) enkrat smo moral tankat 95, pa je šel ful zanič. Tankamo samo 98.
Passat 1.6 fergazer (original piše min 91) tankamo samo 95, ker gre bolš kot na 98.
Kombij 2.1 (original piše min. 95) gre lepše na 98 kot 95. Tankamo (če se le da) 98.
Slika
 
andy77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Sr maj 07, 2003 1:20 pm

Napisal/-a andy77 Če avg 28, 2003 3:51 pm

Če ti ni škoda denarja, tankaj 98. jaz skoz tankam 98 in avto lepše teče. Moram pa pripomnit, da si malo hecno postavil vprašanje, a se ti ne zdi da si si že sam odgovoril? :)
Slika

BMW 528
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če avg 28, 2003 6:41 pm

Ice23 je napisal/-a:Jest mam pa passata (l. 97) če je že kdo testiral?


Obcutek je da lepse potegne iz 1500 obratov. Je pa tudi res, da smo enkrat sli v LJ in ko smo prisli takrat nazaj je kolega vprasal ce se zmeraj tankam 98 ali 95, ker avto vse bolj in bolje gre. Mislm da je bilo takrat ze 4-5 polni tank 98. Hja, ne vem. Kolk skodit pomoje da ne more. Jaz sem vprasal na servisu in so rekl da ni panike SPLOH. Sam 98 pa GASAAA. :twisted:

primozb a si ti sedaj porihtal tiste svoje probleme. Gre passatek.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk Če avg 28, 2003 7:56 pm

Moby , če bi prečital navodila za uporabo vozila , bi zasledil naslednje:
98-oktansko neosvinčeno gorivo lahko uporabljate brez prilagoditve motorja , vendar s tem ne boste dosegli boljšega delovanja motorja.
 
Uporabniški avatar
ZvoneCh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Sr mar 26, 2003 9:19 pm
Kraj: Winterthur /CH

Napisal/-a ZvoneCh Če avg 28, 2003 8:59 pm

98 Oktanski benzin ne škodi ne motorju ne katalizatorju
Večina proizvajalcev vpišuje v navodila dve vrsti benzina 91/95 Ali 95/98
kar pomeni večje število je optimalno,z manjšim številom je pripisano v navodilih da lahko pride do občutne zmanjšanje moči ampak ne škodi motorju.
Predvsem današnji motoji z Klopfsenzorji zaznavajo nekotroliran vžig in zmanjšajo na tak način preko računalnika vbrizg ter moč elektrike za vžig ,voznik zazna pomanjšanje moči.
Priporočljivo je seveda pri chipanih motorjih tankat 98.

Do uničenja Katalizatorja pa pride ali ob tankanju super benzina ali pri nepravilnem izgorevanju benzina ki se pol naprej preko izpušnih plinov naloži v okolici Katalizatorja ,zaradi visokih temepratur v Katalizatorju pride do samo vžiga in seveda do uničenja Katalizatorja,(predvsem ko vozilo ruka,prebijanje iskre)
---------------------------------------------------------------------
Moj kruh
http://www.ueberland.amag.ch
 
Uporabniški avatar
povzek
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Sr mar 12, 2003 12:46 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a povzek Če avg 28, 2003 9:06 pm

No k smo že glih pr temu, a ma kdo izkušnje s tankanjem 105 oktanski bencin? Sm razmišlov de bi probov, sam me prej zanima, če se sploh splača!
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Če avg 28, 2003 10:17 pm

ZA katalizator je pomembno samo to da ni osvinčen bencin.Ker pa zdej ni nikjer pol lahko tankaš kerga hočš. Da pa vidš oz. občutiš razliko, pri več oktanskem bencinu morš pa tankat poln tank ne pa za jurja!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov