OBD ali EOBD je isto razen da je OBD za Ameriko;EOBD pa za EU.
Na kratko rečeno
Sistem preko svojiv senzorjev meri in kontrolira vse dele na motorju ki lahko s svojo funkcijo spremenijo ispušne pline.
Nekaj najvažnejših
Breitbandsondo (pred Katalizatorjem) Nox Sonso ( za Katalizatorjem) Nox računalnik,Katalizator,vse zuendspule,premično klapo ki je nameščena v ansaugu itd..
Če na katerem sistemu ali senzorju pride do napake ali nepravilnega delovanja se to zapiše v računalniku za OBD coda 33.
Zraven tega je zapisano v računalniku kdaj je prišlo do napake,ura,kilometri,temperatura motorja,prevoženi kilometri od nastajanja napake.
Vsa vozila z (E)OBD imajo isti priklop na tester ter vstopna koda za OBD EOBD je pri vseh markah ista pomeni 33.Vse funkcije pod kodo 33 so pri vseh markah iste.
Zadeva je v tem da v EU tudi v CH pri teh vozilih nerabiš več delat kontrole ispušnih plinov, ker dokler lučka na armaturi ne sveti je cel sistem skupaj z ispušnimi plini vredu.
Tukaj še opis iz VW Selbststudiumprogramm 231 v nemščini
EOBD Euro-on-board-diagnose
