Danes lahko na enem samem podvozju dobiš vse, od športnega kupeja do zmogljivega terenca. Vzemimo za primer podvozje VW Golfa V, ki nudi gotovo najbolj pestro paleto derivatov, če sploh ne upoštevamo raznih Škod, Seatov in Audijev:
3V, ga danes v ne-GTI izvedbi sploh še kdo kupi?

4-vratna limuzina (Jetta):
/Sedan/2005_VW_Jetta_ext_1.jpg)
5-vratni ne tič ne miš (Golf Plus)

"Cross" varianta, zadnje čase ponekod v Evropi zelo popularna, pri nas teh avtomobilov praktično ni videti:

Karavan. Glasujte na splošno za karavan, ne za Golfa, ker je resnici na ljubo grd.

Enoprostorec (Touran):

Kabrio-coupe (Eos):

Modni terenc (Tiguan):

Rustikalni potniški dostavnik (Caddy):

Še najnovejša verzija, športni coupe (Scirocco):

Glasujte, komentirajte... Čim manj z očmi in čim bolj z možgani.
Moja izbira: karavan, ker ohranja vse prednosti limuzine in nima zračnega upora enoprostorcev, ter limuzina, ker je to zame pač pojem avta.